Akt prawny
Alerty
Uchwała nr 754/LIII/10 Rady Miasta Płocka
z dnia 29 czerwca 2010r.
w sprawie zmian w Uchwale Nr 1010/LXII/06 Rady Miasta Płocka z dnia 24 października 2006r. w sprawie nadania statutów jednostkom organizacyjnym pomocy społecznej działającym na terenie Miasta Płocka ze zmianą wprowadzoną Uchwałą Nr 255/XVII/07 Rady Miasta Płocka z dnia 11 grudnia 2007r
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591, z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, poz. 1568, z 2004r. Nr 102, poz. 1055 i Nr 116, poz. 1203, z 2005r. Nr 172, poz. 1441 i Nr 175, poz. 1457, z 2006r. Nr 17, poz. 128 i Nr 181, poz. 1337, z 2007r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974 i Nr 173, poz. 1218, z 2008r. Nr 180, poz. 1111 i Nr 223, poz. 1458, z 2009r. Nr 52, poz. 420 i Nr 157, poz. 1241 oraz z 2010r. Nr 28, poz. 142 i 146), art. 12 pkt 11, w związku z art. 91 i art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592, z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 200 poz. 1688, Nr 214, poz. 1806, z 2003r. Nr 162, poz. 1568, z 2004r. Nr 102, poz. 1055, z 2007r. Nr 173, poz. 1218, z 2008r. Nr 180, poz. 1111 i Nr 223, poz. 1458, z 2009r. Nr 92, poz. 753 oraz z 2010r. Nr 28, poz. 142 i 146), art. 105 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. - Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1241 ze zm. Dz.U. z 2009r. Nr 219, poz. 1706) oraz art. 4 ust. 1 i art. 13 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2000r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (j.t. Dz.U. z 2010r. Nr 17, poz. 95) - Rada Miasta Płocka postanawia:
§ 1. W Uchwale Nr 1010/LXII/06 Rady Miasta Płocka z dnia 24 października 2006 r. w sprawie nadania statutów jednostkom organizacyjnym pomocy społecznej działającym na terenie Miasta Płocka ze zmianą wprowadzoną Uchwałą Nr 255/XVII/07 Rady Miasta Płocka z dnia 11 grudnia 2007r. dokonuje się następujących zmian:
1. W załączniku nr 1, tj. w Statucie Ośrodka Opiekuńczo-Wychowawczego w Płocku wprowadza się zmiany:
1) § 1 ust. 2 Statutu otrzymuje brzmienie: „ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. 157, poz. 1240 z późniejszymi zmianami),” ;
2) § 3 otrzymuje brzmienie: „Organem prowadzącym Ośrodek jest Gmina-Miasto Płock.” ;
3) Rozdział IV Statutu otrzymuje brzmienie:
„ Rozdział IV Organizacja i zasady działania jednostki.
§ 11. 1. Wewnętrzną strukturę organizacyjną Ośrodka oraz szczegółowy zakres zadań i sprawowanej opieki określa Regulamin Organizacyjny Ośrodka zatwierdzany przez Prezydenta Miasta Płocka. 2. Prezydent Miasta Płocka przy pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku sprawuje nadzór nad działalnością Ośrodka.
§ 12 Ośrodek prowadzi działalność na podstawie planu finansowego opracowanego przez Dyrektora, dostosowanego do uchwały budżetowej na dany rok.
§ 13. 1.Środki finansowe na działalność Ośrodka pochodzą z budżetu Miasta Płocka oraz innych źródeł. 2.Wszelkie wpływy uzyskane przez Ośrodek stanowią dochody budżetu Miasta Płocka, z wyjątkiem wpływów na utworzony przez Ośrodek wydzielony rachunek dochodów własnych, który funkcjonuje na dotychczasowych zasadach do dnia 31 grudnia 2010r. 3.Wydatki Ośrodka realizowane są z uwzględnieniem przepisów prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz innych przepisów. 4.Ośrodek prowadzi rachunkowość oraz sprawozdawczość zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi jednostek budżetowych.
§ 14. 1. Ośrodek sporządza sprawozdania finansowe oraz budżetowe i terminowo przesyła do Prezydenta Miasta Płocka za pośrednictwem Skarbnika Miasta Płocka. 2. Główny Księgowy Ośrodka sporządza sprawozdania finansowe oraz budżetowe Ośrodka Adopcyjno-Opiekuńczego oraz Rodzinnych Domów Dziecka i po podpisaniu przez właściwego dyrektora danej jednostki, terminowo przesyła do Prezydenta Miasta Płocka za pośrednictwem Skarbnika Miasta Płocka. 3. Ośrodek prowadzi wyodrębnioną ewidencję składników majątku będących w jego dyspozycji. 4. Decyzje w sprawie nabycia lub zbycia składników majątku o wartości początkowej do 3 500,00 zł podejmuje samodzielnie Dyrektor Ośrodka, w pozostałych przypadkach wymagana jest zgoda Prezydenta Miasta Płocka, poza przypadkami zastrzeżonymi do kompetencji Rady Miasta Płocka.
§ 15. 1.Limit zatrudnienia w przeliczeniu na etaty określa - na wniosek Dyrektora - Prezydent Miasta Płocka, uwzględniając rodzaj i zakres zadań realizowanych przez Ośrodek. 2.Zmiana zatrudnienia powyżej ustalonego limitu wymaga zgody Prezydenta Miasta Płocka. 3.Wprowadzenie regulacji płac, w tym zmian wynagrodzeń pracowników Ośrodka, jest możliwe wyłącznie za zgodą Prezydenta Miasta Płocka.
§ 16 Kontrolę działalności, kontrolę rozliczeń finansowych z budżetem Miasta Płocka oraz stosowanych zasad rachunkowości przeprowadzają upoważnieni przez Prezydenta Miasta Płocka pracownicy. ”.
2. W załączniku nr 2, tj. w Statucie Rodzinnego Domu Dziecka Nr 1 w Płocku wprowadza się zmiany:
1) § 1 ust. 2 Statutu otrzymuje brzmienie: „ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. 157, poz. 1240 z późniejszymi zmianami),” ;
2) § 3 otrzymuje brzmienie: „Organem prowadzącym Dom jest Gmina-Miasto Płock.” ;
3) Rozdział IV Statutu otrzymuje brzmienie:
„ Rozdział IV Organizacja i zasady działania jednostki.
§ 9. 1. Wewnętrzną strukturę organizacyjną Domu oraz szczegółowy zakres zadań i sprawowanej opieki określa Regulamin Organizacyjny Domu zatwierdzany przez Prezydenta Miasta Płocka. 2. Prezydent Miasta Płocka przy pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku sprawuje nadzór nad działalnością Domu.
§ 10. 1.Obsługa administracyjna, finansowa i organizacyjna Domu jest prowadzona przez Ośrodek Opiekuńczo-Wychowawczy w Płocku. 2.Dom prowadzi działalność na podstawie planu finansowego opracowanego przez Dyrektora, dostosowanego do uchwały budżetowej na dany rok.
§ 11. 1.Środki finansowe na działalność Domu pochodzą z budżetu Miasta Płocka oraz innych źródeł. 2.Wszelkie wpływy uzyskane przez Dom stanowią dochody budżetu Miasta Płocka, z wyjątkiem wpływów na utworzony przez Dom wydzielony rachunek dochodów własnych, który funkcjonuje na dotychczasowych zasadach do dnia 31 grudnia 2010r. 3.Wydatki Domu realizowane są z uwzględnieniem przepisów prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz innych przepisów. 4.Dom prowadzi rachunkowość oraz sprawozdawczość zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi jednostek budżetowych.
§ 12. 1. Sprawozdania finansowe i budżetowe Domu sporządza Główny Księgowy Ośrodka Opiekuńczo-Wychowawczego w Płocku i podpisuje Dyrektor Domu. Ww. sprawozdania Ośrodek Opiekuńczo-Wychowawczy w Płocku przekazuje terminowo do Prezydenta Miasta Płocka za pośrednictwem Skarbnika Miasta Płocka. 2. Dom prowadzi wyodrębnioną ewidencję składników majątku będących w jego dyspozycji. 3. Decyzje w sprawie nabycia lub zbycia składników majątku o wartości początkowej do 3 500,00 zł podejmuje samodzielnie Dyrektor Domu, w pozostałych przypadkach wymagana jest zgoda Prezydenta Miasta Płocka, poza przypadkami zastrzeżonymi do kompetencji Rady Miasta Płocka.
§ 13. 1.Limit zatrudnienia pracowników w przeliczeniu na etaty określa - na wniosek Dyrektora - Prezydent Miasta Płocka, uwzględniając rodzaj i zakres zadań realizowanych przez Dom. 2.Zmiana zatrudnienia pracowników powyżej ustalonego limitu wymaga zgody Prezydenta Miasta Płocka. 3.Wprowadzenie regulacji płac pracowników, w tym zmian wynagrodzeń pracowników Domu, jest możliwe wyłącznie za zgodą Prezydenta Miasta Płocka.
§ 14 Kontrolę działalności, kontrolę rozliczeń finansowych z budżetem Miasta Płocka oraz stosowanych zasad rachunkowości przeprowadzają upoważnieni przez Prezydenta Miasta Płocka pracownicy. ”.
3. W załączniku nr 3, tj. w Statucie Rodzinnego Domu Dziecka Nr 2 w Płocku wprowadza się zmiany:
1) § 1 ust. 2 Statutu otrzymuje brzmienie: „ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. 157, poz. 1240 z późniejszymi zmianami),” ;
2) § 3 otrzymuje brzmienie: „Organem prowadzącym Dom jest Gmina-Miasto Płock.” ;
3) Rozdział IV Statutu otrzymuje brzmienie:
„ Rozdział IV Organizacja i zasady działania jednostki.
§ 9. 1. Wewnętrzną strukturę organizacyjną Domu oraz szczegółowy zakres zadań i sprawowanej opieki określa Regulamin Organizacyjny Domu zatwierdzany przez Prezydenta Miasta Płocka. 2. Prezydent Miasta Płocka przy pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku sprawuje nadzór nad działalnością Domu.
§ 10. 1.Obsługa administracyjna, finansowa i organizacyjna Domu jest prowadzona przez Ośrodek Opiekuńczo-Wychowawczy w Płocku. 2.Dom prowadzi działalność na podstawie planu finansowego opracowanego przez Dyrektora, dostosowanego do uchwały budżetowej na dany rok.
§ 11. 1.Środki finansowe na działalność Domu pochodzą z budżetu Miasta Płocka oraz innych źródeł. 2.Wszelkie wpływy uzyskane przez Dom stanowią dochody budżetu Miasta Płocka, z wyjątkiem wpływów na utworzony przez Dom wydzielony rachunek dochodów własnych, który funkcjonuje na dotychczasowych zasadach do dnia 31 grudnia 2010r. 3.Wydatki Domu realizowane są z uwzględnieniem przepisów prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz innych przepisów. 4.Dom prowadzi rachunkowość oraz sprawozdawczość zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi jednostek budżetowych.
§ 12. 1.Sprawozdania finansowe i budżetowe Domu sporządza Główny Księgowy Ośrodka Opiekuńczo-Wychowawczego w Płocku i podpisuje Dyrektor Domu. Ww. sprawozdania Ośrodek Opiekuńczo-Wychowawczy w Płocku przekazuje terminowo do Prezydenta Miasta Płocka za pośrednictwem Skarbnika Miasta Płocka. 2.Dom prowadzi wyodrębnioną ewidencję składników majątku będących w jego dyspozycji. 3.Decyzje w sprawie nabycia lub zbycia składników majątku o wartości początkowej do 3 500,00 zł podejmuje samodzielnie Dyrektor Domu, w pozostałych przypadkach wymagana jest zgoda Prezydenta Miasta Płocka, poza przypadkami zastrzeżonymi do kompetencji Rady Miasta Płocka.
§ 13. 1.Limit zatrudnienia pracowników w przeliczeniu na etaty określa - na wniosek Dyrektora - Prezydent Miasta Płocka, uwzględniając rodzaj i zakres zadań realizowanych przez Dom. 2.Zmiana zatrudnienia pracowników powyżej ustalonego limitu wymaga zgody Prezydenta Miasta Płocka. 3.Wprowadzenie regulacji płac pracowników, w tym zmian wynagrodzeń pracowników Domu, jest możliwe wyłącznie za zgodą Prezydenta Miasta Płocka.
§ 14 Kontrolę działalności, kontrolę rozliczeń finansowych z budżetem Miasta Płocka oraz stosowanych zasad rachunkowości przeprowadzają upoważnieni przez Prezydenta Miasta Płocka pracownicy. ”.
4. W załączniku nr 4, tj. w Statucie Rodzinnego Domu Dziecka Nr 3 w Płocku wprowadza się zmiany:
1) § 1 ust. 2 Statutu otrzymuje brzmienie: „ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. 157, poz. 1240 z późniejszymi zmianami),”;
2) § 3 otrzymuje brzmienie: „Organem prowadzącym Dom jest Gmina-Miasto Płock.” ;
3) Rozdział IV Statutu otrzymuje brzmienie:
„ Rozdział IV Organizacja i zasady działania jednostki.
§ 9. 1. Wewnętrzną strukturę organizacyjną Domu oraz szczegółowy zakres zadań i sprawowanej opieki określa Regulamin Organizacyjny Domu zatwierdzany przez Prezydenta Miasta Płocka. 2. Prezydent Miasta Płocka przy pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku sprawuje nadzór nad działalnością Domu.
§ 10. 1.Obsługa administracyjna, finansowa i organizacyjna Domu jest prowadzona przez Ośrodek Opiekuńczo-Wychowawczy w Płocku. 2.Dom prowadzi działalność na podstawie planu finansowego opracowanego przez Dyrektora, dostosowanego do uchwały budżetowej na dany rok.
§ 11. 1.Środki finansowe na działalność Domu pochodzą z budżetu Miasta Płocka oraz innych źródeł. 2.Wszelkie wpływy uzyskane przez Dom stanowią dochody budżetu Miasta Płocka, z wyjątkiem wpływów na utworzony przez Dom wydzielony rachunek dochodów własnych, który funkcjonuje na dotychczasowych zasadach do dnia 31 grudnia 2010r. 3.Wydatki Domu realizowane są z uwzględnieniem przepisów prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz innych przepisów. 4.Dom prowadzi rachunkowość oraz sprawozdawczość zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi jednostek budżetowych.
§ 12. 1.Sprawozdania finansowe i budżetowe Domu sporządza Główny Księgowy Ośrodka Opiekuńczo-Wychowawczego w Płocku i podpisuje Dyrektor Domu. Ww. sprawozdania Ośrodek Opiekuńczo-Wychowawczy w Płocku przekazuje terminowo do Prezydenta Miasta Płocka za pośrednictwem Skarbnika Miasta Płocka. 2.Dom prowadzi wyodrębnioną ewidencję składników majątku będących w jego dyspozycji. 3.Decyzje w sprawie nabycia lub zbycia składników majątku o wartości początkowej do 3 500,00 zł podejmuje samodzielnie Dyrektor Domu, w pozostałych przypadkach wymagana jest zgoda Prezydenta Miasta Płocka, poza przypadkami zastrzeżonymi do kompetencji Rady Miasta Płocka.
§ 13. 1.Limit zatrudnienia pracowników w przeliczeniu na etaty określa - na wniosek Dyrektora - Prezydent Miasta Płocka, uwzględniając rodzaj i zakres zadań realizowanych przez Dom. 2.Zmiana zatrudnienia pracowników powyżej ustalonego limitu wymaga zgody Prezydenta Miasta Płocka. 3.Wprowadzenie regulacji płac pracowników, w tym zmian wynagrodzeń pracowników Domu, jest możliwe wyłącznie za zgodą Prezydenta Miasta Płocka.
§ 14 Kontrolę działalności, kontrolę rozliczeń finansowych z budżetem Miasta Płocka oraz stosowanych zasad rachunkowości przeprowadzają upoważnieni przez Prezydenta Miasta Płocka pracownicy. ”.
5. W załączniku nr 5, tj. w Statucie Ośrodka Adopcyjno-Opiekuńczego w Płocku wprowadza się zmiany:
1) § 1 ust. 2 Statutu otrzymuje brzmienie: „ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. 157, poz. 1240 z późniejszymi zmianami),” ;
2) § 3 otrzymuje brzmienie: „Organem prowadzącym Dom jest Gmina-Miasto Płock.” ;
3) Rozdział IV Statutu otrzymuje brzmienie:
„ Rozdział IV Organizacja i zasady działania jednostki.
§ 10. 1. Wewnętrzną strukturę organizacyjną Ośrodka oraz szczegółowy zakres zadań określa Regulamin Organizacyjny Ośrodka zatwierdzany przez Prezydenta Miasta Płocka. 2. Prezydent Miasta Płocka przy pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku sprawuje nadzór nad działalnością Ośrodka.
§ 11. 1.Obsługa administracyjna, finansowa i organizacyjna Ośrodka jest prowadzona przez Ośrodek Opiekuńczo-Wychowawczy w Płocku. 2.Ośrodek prowadzi działalność na podstawie planu finansowego opracowanego przez Dyrektora, dostosowanego do uchwały budżetowej na dany rok.
§ 12. 1.Środki finansowe na działalność Ośrodka pochodzą z budżetu Miasta Płocka oraz innych źródeł. 2.Wszelkie wpływy uzyskane przez Ośrodek stanowią dochody budżetu Miasta Płocka, z wyjątkiem wpływów na utworzony przez Ośrodek wydzielony rachunek dochodów własnych, który funkcjonuje na dotychczasowych zasadach do dnia 31 grudnia 2010r. 3.Wydatki Ośrodka realizowane są z uwzględnieniem przepisów prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz innych przepisów. 4.Ośrodek prowadzi rachunkowość oraz sprawozdawczość zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi jednostek budżetowych.
§ 13. 1.Sprawozdania finansowe i budżetowe Ośrodka sporządza Główny Księgowy Ośrodka Opiekuńczo-Wychowawczego w Płocku i podpisuje Dyrektor Ośrodka. Ww. sprawozdania Ośrodek Opiekuńczo-Wychowawczy w Płocku przekazuje terminowo do Prezydenta Miasta Płocka za pośrednictwem Skarbnika Miasta Płocka. 2.Ośrodek prowadzi wyodrębnioną ewidencję składników majątku będących w jego dyspozycji. 3.Decyzje w sprawie nabycia lub zbycia składników majątku o wartości początkowej do 3 500,00 zł podejmuje samodzielnie Dyrektor Ośrodka, w pozostałych przypadkach wymagana jest zgoda Prezydenta Miasta Płocka, poza przypadkami zastrzeżonymi do kompetencji Rady Miasta Płocka.
§ 14. 1.Limit zatrudnienia pracowników w przeliczeniu na etaty określa - na wniosek Dyrektora - Prezydent Miasta Płocka, uwzględniając rodzaj i zakres zadań realizowanych przez Ośrodek. 2.Zmiana zatrudnienia pracowników powyżej ustalonego limitu wymaga zgody Prezydenta Miasta Płocka. 3.Wprowadzenie regulacji płac pracowników, w tym zmian wynagrodzeń pracowników Ośrodka, jest możliwe wyłącznie za zgodą Prezydenta Miasta Płocka.
§ 15 Kontrolę działalności, kontrolę rozliczeń finansowych z budżetem Miasta Płocka oraz stosowanych zasad rachunkowości przeprowadzają upoważnieni przez Prezydenta Miasta Płocka pracownicy. ”.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta Płocka.
§ 3. Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego i wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.
Przewodniczący Rady Miasta Płocka | |