Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Mazowieckiego rok 2010 nr 169 poz. 4202

Uchwała nr 754/LIII/10 Rady Miasta Płocka

z dnia 29 czerwca 2010r.

w sprawie zmian w Uchwale Nr 1010/LXII/06 Rady Miasta Płocka z dnia 24 października 2006r. w sprawie nadania statutów jednostkom organizacyjnym pomocy społecznej działającym na terenie Miasta Płocka ze zmianą wprowadzoną Uchwałą Nr 255/XVII/07 Rady Miasta Płocka z dnia 11 grudnia 2007r

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591, z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, poz. 1568, z 2004r. Nr 102, poz. 1055 i Nr 116, poz. 1203, z 2005r. Nr 172, poz. 1441 i Nr 175, poz. 1457, z 2006r. Nr 17, poz. 128 i Nr 181, poz. 1337, z 2007r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974 i Nr 173, poz. 1218, z 2008r. Nr 180, poz. 1111 i Nr 223, poz. 1458, z 2009r. Nr 52, poz. 420 i Nr 157, poz. 1241 oraz z 2010r. Nr 28, poz. 142 i 146), art. 12 pkt 11, w związku z art. 91 i art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592, z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 200 poz. 1688, Nr 214, poz. 1806, z 2003r. Nr 162, poz. 1568, z 2004r. Nr 102, poz. 1055, z 2007r. Nr 173, poz. 1218, z 2008r. Nr 180, poz. 1111 i Nr 223, poz. 1458, z 2009r. Nr 92, poz. 753 oraz z 2010r. Nr 28, poz. 142 i 146), art. 105 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. - Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1241 ze zm. Dz.U. z 2009r. Nr 219, poz. 1706) oraz art. 4 ust. 1 i art. 13 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2000r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (j.t. Dz.U. z 2010r. Nr 17, poz. 95) - Rada Miasta Płocka postanawia:

§ 1. W Uchwale Nr 1010/LXII/06 Rady Miasta Płocka z dnia 24 października 2006 r. w sprawie nadania statutów jednostkom organizacyjnym pomocy społecznej działającym na terenie Miasta Płocka ze zmianą wprowadzoną Uchwałą Nr 255/XVII/07 Rady Miasta Płocka z dnia 11 grudnia 2007r. dokonuje się następujących zmian:

1. W załączniku nr 1, tj. w Statucie Ośrodka Opiekuńczo-Wychowawczego w Płocku wprowadza się zmiany:

1) § 1 ust. 2 Statutu otrzymuje brzmienie: „ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. 157, poz. 1240 z późniejszymi zmianami),” ;

2) § 3 otrzymuje brzmienie: „Organem prowadzącym Ośrodek jest Gmina-Miasto Płock.” ;

3) Rozdział IV Statutu otrzymuje brzmienie:

„ Rozdział IV Organizacja i zasady działania jednostki.

§ 11. 1. Wewnętrzną strukturę organizacyjną Ośrodka oraz szczegółowy zakres zadań i sprawowanej opieki określa Regulamin Organizacyjny Ośrodka zatwierdzany przez Prezydenta Miasta Płocka. 2. Prezydent Miasta Płocka przy pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku sprawuje nadzór nad działalnością Ośrodka.

§ 12 Ośrodek prowadzi działalność na podstawie planu finansowego opracowanego przez Dyrektora, dostosowanego do uchwały budżetowej na dany rok.

§ 13. 1.Środki finansowe na działalność Ośrodka pochodzą z budżetu Miasta Płocka oraz innych źródeł. 2.Wszelkie wpływy uzyskane przez Ośrodek stanowią dochody budżetu Miasta Płocka, z wyjątkiem wpływów na utworzony przez Ośrodek wydzielony rachunek dochodów własnych, który funkcjonuje na dotychczasowych zasadach do dnia 31 grudnia 2010r. 3.Wydatki Ośrodka realizowane są z uwzględnieniem przepisów prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz innych przepisów. 4.Ośrodek prowadzi rachunkowość oraz sprawozdawczość zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi jednostek budżetowych.

§ 14. 1. Ośrodek sporządza sprawozdania finansowe oraz budżetowe i terminowo przesyła do Prezydenta Miasta Płocka za pośrednictwem Skarbnika Miasta Płocka. 2. Główny Księgowy Ośrodka sporządza sprawozdania finansowe oraz budżetowe Ośrodka Adopcyjno-Opiekuńczego oraz Rodzinnych Domów Dziecka i po podpisaniu przez właściwego dyrektora danej jednostki, terminowo przesyła do Prezydenta Miasta Płocka za pośrednictwem Skarbnika Miasta Płocka. 3. Ośrodek prowadzi wyodrębnioną ewidencję składników majątku będących w jego dyspozycji. 4. Decyzje w sprawie nabycia lub zbycia składników majątku o wartości początkowej do 3 500,00 zł podejmuje samodzielnie Dyrektor Ośrodka, w pozostałych przypadkach wymagana jest zgoda Prezydenta Miasta Płocka, poza przypadkami zastrzeżonymi do kompetencji Rady Miasta Płocka.

§ 15. 1.Limit zatrudnienia w przeliczeniu na etaty określa - na wniosek Dyrektora - Prezydent Miasta Płocka, uwzględniając rodzaj i zakres zadań realizowanych przez Ośrodek. 2.Zmiana zatrudnienia powyżej ustalonego limitu wymaga zgody Prezydenta Miasta Płocka. 3.Wprowadzenie regulacji płac, w tym zmian wynagrodzeń pracowników Ośrodka, jest możliwe wyłącznie za zgodą Prezydenta Miasta Płocka.

§ 16 Kontrolę działalności, kontrolę rozliczeń finansowych z budżetem Miasta Płocka oraz stosowanych zasad rachunkowości przeprowadzają upoważnieni przez Prezydenta Miasta Płocka pracownicy. ”.

2. W załączniku nr 2, tj. w Statucie Rodzinnego Domu Dziecka Nr 1 w Płocku wprowadza się zmiany:

1) § 1 ust. 2 Statutu otrzymuje brzmienie: „ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. 157, poz. 1240 z późniejszymi zmianami),” ;

2) § 3 otrzymuje brzmienie: „Organem prowadzącym Dom jest Gmina-Miasto Płock.” ;

3) Rozdział IV Statutu otrzymuje brzmienie:

„ Rozdział IV Organizacja i zasady działania jednostki.

§ 9. 1. Wewnętrzną strukturę organizacyjną Domu oraz szczegółowy zakres zadań i sprawowanej opieki określa Regulamin Organizacyjny Domu zatwierdzany przez Prezydenta Miasta Płocka. 2. Prezydent Miasta Płocka przy pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku sprawuje nadzór nad działalnością Domu.

§ 10. 1.Obsługa administracyjna, finansowa i organizacyjna Domu jest prowadzona przez Ośrodek Opiekuńczo-Wychowawczy w Płocku. 2.Dom prowadzi działalność na podstawie planu finansowego opracowanego przez Dyrektora, dostosowanego do uchwały budżetowej na dany rok.

§ 11. 1.Środki finansowe na działalność Domu pochodzą z budżetu Miasta Płocka oraz innych źródeł. 2.Wszelkie wpływy uzyskane przez Dom stanowią dochody budżetu Miasta Płocka, z wyjątkiem wpływów na utworzony przez Dom wydzielony rachunek dochodów własnych, który funkcjonuje na dotychczasowych zasadach do dnia 31 grudnia 2010r. 3.Wydatki Domu realizowane są z uwzględnieniem przepisów prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz innych przepisów. 4.Dom prowadzi rachunkowość oraz sprawozdawczość zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi jednostek budżetowych.

§ 12. 1. Sprawozdania finansowe i budżetowe Domu sporządza Główny Księgowy Ośrodka Opiekuńczo-Wychowawczego w Płocku i podpisuje Dyrektor Domu. Ww. sprawozdania Ośrodek Opiekuńczo-Wychowawczy w Płocku przekazuje terminowo do Prezydenta Miasta Płocka za pośrednictwem Skarbnika Miasta Płocka. 2. Dom prowadzi wyodrębnioną ewidencję składników majątku będących w jego dyspozycji. 3. Decyzje w sprawie nabycia lub zbycia składników majątku o wartości początkowej do 3 500,00 zł podejmuje samodzielnie Dyrektor Domu, w pozostałych przypadkach wymagana jest zgoda Prezydenta Miasta Płocka, poza przypadkami zastrzeżonymi do kompetencji Rady Miasta Płocka.

§ 13. 1.Limit zatrudnienia pracowników w przeliczeniu na etaty określa - na wniosek Dyrektora - Prezydent Miasta Płocka, uwzględniając rodzaj i zakres zadań realizowanych przez Dom. 2.Zmiana zatrudnienia pracowników powyżej ustalonego limitu wymaga zgody Prezydenta Miasta Płocka. 3.Wprowadzenie regulacji płac pracowników, w tym zmian wynagrodzeń pracowników Domu, jest możliwe wyłącznie za zgodą Prezydenta Miasta Płocka.

§ 14 Kontrolę działalności, kontrolę rozliczeń finansowych z budżetem Miasta Płocka oraz stosowanych zasad rachunkowości przeprowadzają upoważnieni przez Prezydenta Miasta Płocka pracownicy. ”.

3. W załączniku nr 3, tj. w Statucie Rodzinnego Domu Dziecka Nr 2 w Płocku wprowadza się zmiany:

1) § 1 ust. 2 Statutu otrzymuje brzmienie: „ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. 157, poz. 1240 z późniejszymi zmianami),” ;

2) § 3 otrzymuje brzmienie: „Organem prowadzącym Dom jest Gmina-Miasto Płock.” ;

3) Rozdział IV Statutu otrzymuje brzmienie:

„ Rozdział IV Organizacja i zasady działania jednostki.

§ 9. 1. Wewnętrzną strukturę organizacyjną Domu oraz szczegółowy zakres zadań i sprawowanej opieki określa Regulamin Organizacyjny Domu zatwierdzany przez Prezydenta Miasta Płocka. 2. Prezydent Miasta Płocka przy pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku sprawuje nadzór nad działalnością Domu.

§ 10. 1.Obsługa administracyjna, finansowa i organizacyjna Domu jest prowadzona przez Ośrodek Opiekuńczo-Wychowawczy w Płocku. 2.Dom prowadzi działalność na podstawie planu finansowego opracowanego przez Dyrektora, dostosowanego do uchwały budżetowej na dany rok.

§ 11. 1.Środki finansowe na działalność Domu pochodzą z budżetu Miasta Płocka oraz innych źródeł. 2.Wszelkie wpływy uzyskane przez Dom stanowią dochody budżetu Miasta Płocka, z wyjątkiem wpływów na utworzony przez Dom wydzielony rachunek dochodów własnych, który funkcjonuje na dotychczasowych zasadach do dnia 31 grudnia 2010r. 3.Wydatki Domu realizowane są z uwzględnieniem przepisów prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz innych przepisów. 4.Dom prowadzi rachunkowość oraz sprawozdawczość zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi jednostek budżetowych.

§ 12. 1.Sprawozdania finansowe i budżetowe Domu sporządza Główny Księgowy Ośrodka Opiekuńczo-Wychowawczego w Płocku i podpisuje Dyrektor Domu. Ww. sprawozdania Ośrodek Opiekuńczo-Wychowawczy w Płocku przekazuje terminowo do Prezydenta Miasta Płocka za pośrednictwem Skarbnika Miasta Płocka. 2.Dom prowadzi wyodrębnioną ewidencję składników majątku będących w jego dyspozycji. 3.Decyzje w sprawie nabycia lub zbycia składników majątku o wartości początkowej do 3 500,00 zł podejmuje samodzielnie Dyrektor Domu, w pozostałych przypadkach wymagana jest zgoda Prezydenta Miasta Płocka, poza przypadkami zastrzeżonymi do kompetencji Rady Miasta Płocka.

§ 13. 1.Limit zatrudnienia pracowników w przeliczeniu na etaty określa - na wniosek Dyrektora - Prezydent Miasta Płocka, uwzględniając rodzaj i zakres zadań realizowanych przez Dom. 2.Zmiana zatrudnienia pracowników powyżej ustalonego limitu wymaga zgody Prezydenta Miasta Płocka. 3.Wprowadzenie regulacji płac pracowników, w tym zmian wynagrodzeń pracowników Domu, jest możliwe wyłącznie za zgodą Prezydenta Miasta Płocka.

§ 14 Kontrolę działalności, kontrolę rozliczeń finansowych z budżetem Miasta Płocka oraz stosowanych zasad rachunkowości przeprowadzają upoważnieni przez Prezydenta Miasta Płocka pracownicy. ”.

4. W załączniku nr 4, tj. w Statucie Rodzinnego Domu Dziecka Nr 3 w Płocku wprowadza się zmiany:

1) § 1 ust. 2 Statutu otrzymuje brzmienie: „ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. 157, poz. 1240 z późniejszymi zmianami),”;

2) § 3 otrzymuje brzmienie: „Organem prowadzącym Dom jest Gmina-Miasto Płock.” ;

3) Rozdział IV Statutu otrzymuje brzmienie:

„ Rozdział IV Organizacja i zasady działania jednostki.

§ 9. 1. Wewnętrzną strukturę organizacyjną Domu oraz szczegółowy zakres zadań i sprawowanej opieki określa Regulamin Organizacyjny Domu zatwierdzany przez Prezydenta Miasta Płocka. 2. Prezydent Miasta Płocka przy pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku sprawuje nadzór nad działalnością Domu.

§ 10. 1.Obsługa administracyjna, finansowa i organizacyjna Domu jest prowadzona przez Ośrodek Opiekuńczo-Wychowawczy w Płocku. 2.Dom prowadzi działalność na podstawie planu finansowego opracowanego przez Dyrektora, dostosowanego do uchwały budżetowej na dany rok.

§ 11. 1.Środki finansowe na działalność Domu pochodzą z budżetu Miasta Płocka oraz innych źródeł. 2.Wszelkie wpływy uzyskane przez Dom stanowią dochody budżetu Miasta Płocka, z wyjątkiem wpływów na utworzony przez Dom wydzielony rachunek dochodów własnych, który funkcjonuje na dotychczasowych zasadach do dnia 31 grudnia 2010r. 3.Wydatki Domu realizowane są z uwzględnieniem przepisów prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz innych przepisów. 4.Dom prowadzi rachunkowość oraz sprawozdawczość zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi jednostek budżetowych.

§ 12. 1.Sprawozdania finansowe i budżetowe Domu sporządza Główny Księgowy Ośrodka Opiekuńczo-Wychowawczego w Płocku i podpisuje Dyrektor Domu. Ww. sprawozdania Ośrodek Opiekuńczo-Wychowawczy w Płocku przekazuje terminowo do Prezydenta Miasta Płocka za pośrednictwem Skarbnika Miasta Płocka. 2.Dom prowadzi wyodrębnioną ewidencję składników majątku będących w jego dyspozycji. 3.Decyzje w sprawie nabycia lub zbycia składników majątku o wartości początkowej do 3 500,00 zł podejmuje samodzielnie Dyrektor Domu, w pozostałych przypadkach wymagana jest zgoda Prezydenta Miasta Płocka, poza przypadkami zastrzeżonymi do kompetencji Rady Miasta Płocka.

§ 13. 1.Limit zatrudnienia pracowników w przeliczeniu na etaty określa - na wniosek Dyrektora - Prezydent Miasta Płocka, uwzględniając rodzaj i zakres zadań realizowanych przez Dom. 2.Zmiana zatrudnienia pracowników powyżej ustalonego limitu wymaga zgody Prezydenta Miasta Płocka. 3.Wprowadzenie regulacji płac pracowników, w tym zmian wynagrodzeń pracowników Domu, jest możliwe wyłącznie za zgodą Prezydenta Miasta Płocka.

§ 14 Kontrolę działalności, kontrolę rozliczeń finansowych z budżetem Miasta Płocka oraz stosowanych zasad rachunkowości przeprowadzają upoważnieni przez Prezydenta Miasta Płocka pracownicy. ”.

5. W załączniku nr 5, tj. w Statucie Ośrodka Adopcyjno-Opiekuńczego w Płocku wprowadza się zmiany:

1) § 1 ust. 2 Statutu otrzymuje brzmienie: „ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. 157, poz. 1240 z późniejszymi zmianami),” ;

2) § 3 otrzymuje brzmienie: „Organem prowadzącym Dom jest Gmina-Miasto Płock.” ;

3) Rozdział IV Statutu otrzymuje brzmienie:

„ Rozdział IV Organizacja i zasady działania jednostki.

§ 10. 1. Wewnętrzną strukturę organizacyjną Ośrodka oraz szczegółowy zakres zadań określa Regulamin Organizacyjny Ośrodka zatwierdzany przez Prezydenta Miasta Płocka. 2. Prezydent Miasta Płocka przy pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku sprawuje nadzór nad działalnością Ośrodka.

§ 11. 1.Obsługa administracyjna, finansowa i organizacyjna Ośrodka jest prowadzona przez Ośrodek Opiekuńczo-Wychowawczy w Płocku. 2.Ośrodek prowadzi działalność na podstawie planu finansowego opracowanego przez Dyrektora, dostosowanego do uchwały budżetowej na dany rok.

§ 12. 1.Środki finansowe na działalność Ośrodka pochodzą z budżetu Miasta Płocka oraz innych źródeł. 2.Wszelkie wpływy uzyskane przez Ośrodek stanowią dochody budżetu Miasta Płocka, z wyjątkiem wpływów na utworzony przez Ośrodek wydzielony rachunek dochodów własnych, który funkcjonuje na dotychczasowych zasadach do dnia 31 grudnia 2010r. 3.Wydatki Ośrodka realizowane są z uwzględnieniem przepisów prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych oraz innych przepisów. 4.Ośrodek prowadzi rachunkowość oraz sprawozdawczość zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi jednostek budżetowych.

§ 13. 1.Sprawozdania finansowe i budżetowe Ośrodka sporządza Główny Księgowy Ośrodka Opiekuńczo-Wychowawczego w Płocku i podpisuje Dyrektor Ośrodka. Ww. sprawozdania Ośrodek Opiekuńczo-Wychowawczy w Płocku przekazuje terminowo do Prezydenta Miasta Płocka za pośrednictwem Skarbnika Miasta Płocka. 2.Ośrodek prowadzi wyodrębnioną ewidencję składników majątku będących w jego dyspozycji. 3.Decyzje w sprawie nabycia lub zbycia składników majątku o wartości początkowej do 3 500,00 zł podejmuje samodzielnie Dyrektor Ośrodka, w pozostałych przypadkach wymagana jest zgoda Prezydenta Miasta Płocka, poza przypadkami zastrzeżonymi do kompetencji Rady Miasta Płocka.

§ 14. 1.Limit zatrudnienia pracowników w przeliczeniu na etaty określa - na wniosek Dyrektora - Prezydent Miasta Płocka, uwzględniając rodzaj i zakres zadań realizowanych przez Ośrodek. 2.Zmiana zatrudnienia pracowników powyżej ustalonego limitu wymaga zgody Prezydenta Miasta Płocka. 3.Wprowadzenie regulacji płac pracowników, w tym zmian wynagrodzeń pracowników Ośrodka, jest możliwe wyłącznie za zgodą Prezydenta Miasta Płocka.

§ 15 Kontrolę działalności, kontrolę rozliczeń finansowych z budżetem Miasta Płocka oraz stosowanych zasad rachunkowości przeprowadzają upoważnieni przez Prezydenta Miasta Płocka pracownicy. ”.

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta Płocka.

§ 3. Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego i wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Przewodniczący Rady Miasta Płocka

Tomasz Korga

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00