Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Łódzkiego rok 2013 poz. 30

Porozumienie nr 165/WD/12 Wójta Gminy Pęczniew; Zarządu Powiatu w Poddębicach

z dnia 19 grudnia 2012r.

W dniu 19.12.2012 r. w Pęczniewie, pomiędzy Gminą Pęczniew z siedzibą w Pęczniewie, ul. Główna 10/12, 99-235 Pęczniew reprezentowaną przez:

Wójta Gminy Pęczniew - Marcina Janiaka ,

z kontrasygnatą Skarbnika Gminy - Karoliny Felczak,

zwaną dalej "Gminą,

a Powiatem Poddębickim reprezentowanym przez Zarząd Powiatu w Poddębicach, z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Poddębicach przy ul. Łęczyckiej 16, w imieniu, którego działają:

1. Ryszard Rytter - Starosta Poddębicki,

2. Piotr Binder - Wicestarosta ,

z kontrasygnatą Skarbnika Powiatu - Jadwigi Zagozdy,

zwanym dalej "Powiatem".

Na podstawie Uchwały Rady Powiatu w Poddębicach Nr XXVI/148/12 z dnia 18 grudnia 2012 r. w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie Powiatu Poddębickiego do realizacji w ramach partnerstwa z Gminą Pęczniew przedsięwzięcia pod nazwą "Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg na terenie Powiatu Poddębickiego" i przejęcie od Gminy Pęczniew zadań zarządcy drogi na remontowanej drodze gminnej oraz Uchwały Rady Gminy w Pęczniewie Nr XXVIII/158/2012 z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie Gminy Pęczniew do realizacji w ramach partnerstwa z Powiatem Poddębickim przedsięwzięcia pod nazwą "Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg na terenie Powiatu Poddębickiego" i przekazania Powiatowi Poddębickiemu zadań zarządcy drogi na remontowanej drodze gminnej

zostało zawarte Porozumienie następującej treści:

§ 1. 1. Wójt Gminy Pęczniew, działając jako zarządca dróg gminnych, przekazuje, a Zarząd Powiatu w Poddębicach, działając jako zarządca dróg powiatowych, przejmuje zadania zarządzania drogą gminną nr 111105 E Brzeg - Szklanki - Brodnia - Dąbrowa Lubolska

§ 2. Powiat przejmuje do realizacji zadania zarządcy drogi gminnej nr 111105 E wynikające

z ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115

ze zm.) z wyłączeniem funkcji wynikających art. 29, art. 29a, art. 38, art. 39 ust.3, art. 40,

art. 42 i art. 43 tejże ustawy.

§ 3. 1. Zadania przekazane niniejszym Porozumieniem, Powiat będzie wykonywał za pośrednictwem właściwych organów w formach przewidzianych prawem.

2. Właściwe organy Powiatu w celu realizacji zadań będą podejmowały odpowiednie czynności, tj. uchwały, umowy, rozliczenia, itd.

§ 4. Porozumienie zawarto na czas nieokreślony. Każdej zez stron przysługuje prawo pisemnego wypowiedzenia porozumienia z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia.

§ 5. Wszelkie zmiany postanowień niniejszego porozumienia wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 6. Porozumienie wchodzi w życie z dniem jego zawarcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego.

§ 7. Porozumienie sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, po dwa dla każdej ze stron.

Wójt


Marcin Janiak


Skarbnik Gminy


Karolina Felczak

Starosta Poddębicki


Ryszard Rytter


Wicestarosta


Piotr Binder


Skarbnik Powiatu


Jadwiga Zagozda

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00