Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Łódzkiego rok 2012 poz. 4700

Uchwała nr 1931/12 Zarządu Województwa Łódzkiego

z dnia 3 grudnia 2012r.

w sprawie nadania Statutu Wojewódzkiemu Ośrodkowi Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Leczniczemu w Łodzi

Na podstawie podstawie art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1590, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1206, Nr 167, poz. 1759, z 2006 r. Nr 126, poz. 875, Nr 227, poz. 1658, z 2007 r. Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 216, poz. 1370, Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 157, poz. 1241, z 2010 r. Nr 28, poz. 142 i 146, Nr 40, poz. 230, Nr 106, poz. 675, z 2011 r. Nr 21, poz. 113, Nr 149, poz. 887, Nr 217, poz. 1281) w związku z art. 42 ust. 4 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 112, poz. 654, Nr 149, poz. 887, Nr 174, poz. 1039, Nr 185, poz. 1092; z 2012 r. poz. 742) Zarząd Województwa Łódzkiego uchwala, co następuje:

§ 1. Nadaje Statut Wojewódzkiemu Ośrodkowi Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno - Leczniczemu w Łodzi, stanowiący załącznik do niniejszej Uchwały.

§ 2. Wykonanie Uchwały powierza Dyrektorowi Departamentu Polityki Zdrowotnej Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi oraz Dyrektorowi Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno - Leczniczego w Łodzi.

§ 3. Traci moc Uchwała Nr 1695/12 Zarządu Województwa Łódzkiego z dnia
22 października 2012 r. w sprawie nadania Statutu Wojewódzkiemu Ośrodkowi Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno - Leczniczemu w Łodzi.

§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia opublikowania
w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego.

Marszałek Województwa


Witold Stępień


Wicemarszałek


Artur Bagieński


Wicemarszałek


Dorota Ryl


Członek Zarządu


Marcin Bugajski


Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr 1931/12
Zarządu Województwa Łódzkiego
z dnia 3 grudnia 2012 r.

STATUT WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA MEDYCYNY PRACY CENTRUM PROFILAKTYCZNO - LECZNICZEGO W ŁODZI

Rozdział 1.
Postanowienia ogólne

§ 1. Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno - Lecznicze w Łodzi, zwany dalej "Ośrodkiem" jest podmiotem leczniczym niebędącym przedsiębiorcą, prowadzonym w formie samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej, który działa na podstawie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 112, poz. 654 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 125, poz. 1317 ze zmianami).

§ 2. 1. Podmiotem tworzącym Ośrodek jest Samorząd Województwa Łódzkiego, który działa przez swoje organy:

1) Sejmik Województwa Łódzkiego;

2) Zarząd Województwa Łódzkiego.

2. Ośrodek posiada osobowość prawną.

3. Siedzibą Ośrodka jest miasto Łódź.

§ 3. 1. Ośrodek udziela świadczeń zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych ubezpieczonym oraz innym osobom uprawnionym do tych świadczeń na podstawie odrębnych przepisów nieodpłatnie, za częściową odpłatnością lub całkowitą odpłatnością.

2. Wysokość opłat za świadczenia zdrowotne udzielane osobom innym niż wymienione w ust. 1 określa Regulamin Organizacyjny Ośrodka.

3. Ośrodek nie może odmówić udzielenia świadczenia zdrowotnego osobie, która potrzebuje natychmiastowego udzielenia takiego świadczenia ze względu na zagrożenie życia lub zdrowia.

Rozdział 2.
Cele i zadania Ośrodka

§ 4. Podstawowym celem działalności Ośrodka jest prowadzenie szeroko rozumianej profilaktyki w zakresie ochrony zdrowia, inicjowanie działań zapobiegających szerzeniu się niekorzystnych skutków zdrowotnych mających związek z warunkami lub charakterem pracy, realizacja programów profilaktycznych wynikających z oceny stanu zdrowia pracujących, propagowanie oświaty zdrowotnej, a także prowadzenie ambulatoryjnej działalności leczniczej w zakresie podstawowej i specjalistycznej opieki zdrowotnej i stomatologii, rehabilitacji oraz diagnostyki.

§ 5. Do zadań Ośrodka należy w szczególności:

1) realizowanie zadań profilaktycznej opieki zdrowotnej w odniesieniu do:

a) pracowników, osób pozostających w stosunku służbowym oraz osób wykonujących prace na podstawie umowy o pracę nakładczą,

b) osób wymienionych w art. 5 ust. 3 ustawy o służbie medycyny pracy,

c) kandydatów do szkół ponadpodstawowych lub wyższych, uczniów tych szkół oraz studentów, którzy w trakcie praktycznej nauki zawodu są narażeni na działanie czynników szkodliwych, uciążliwych lub niebezpiecznych dla zdrowia,

d) uczestników studiów doktoranckich, którzy w trakcie studiów są narażeni na działanie czynników szkodliwych, uciążliwych lub niebezpiecznych dla zdrowia,

e) osób świadczących pracę w czasie odbywania kary pozbawienia wolności w zakładach karnych, przebywania w aresztach śledczych lub wykonujących pracę w ramach kary ograniczenia wolności;

2) udzielanie świadczeń zdrowotnych z zakresu POZ, stomatologii, specjalistki, rehabilitacji oraz diagnostyki;

3) realizowanie zadań z zakresu obowiązków jednostki stopnia wojewódzkiego,
w szczególności:

a) udzielanie konsultacji podstawowym jednostkom służby medycyny pracy,

b) wykonywanie kontroli podstawowych jednostek służby medycyny pracy i osób realizujących zadania tej służby poza podmiotami leczniczymi, w zakresie i w sposób określony w ustawie o służbie medycyny pracy,

c) prowadzenie podyplomowego kształcenia z zakresu medycyny pracy, z wyjątkiem tych form, które z mocy odrębnych przepisów są zastrzeżone do kompetencji innych jednostek,

d) prowadzenie działalności diagnostycznej i orzeczniczej w zakresie chorób zawodowych,

e) rozpatrywanie odwołań od orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy,

f) propagowanie i realizacja działań z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia,

g) udzielanie konsultacji i opiniowanie spraw dotyczących organizacji i funkcjonowania opieki zdrowotnej nad pracującymi oraz innych spraw związanych z ochroną zdrowia pracowników,

h) prowadzenie rejestrów zgłoszeń, o których mowa w art. 10 ustawy o służbie medycyny pracy,

i) udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie i na zasadach określonych w art. 12 ustawy o służbie medycyny pracy, niezbędnych do prowadzenia specjalizacji z medycyny pracy,

j) udzielanie świadczeń zdrowotnych na zlecenie jednostek podstawowych służby medycyny pracy w zakresie i na zasadach określonych w art. 14 ustawy o służbie medycyny pracy,

k) przyjmowanie, gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie dokumentacji służby medycyny pracy, przekazanej w związku z likwidacją jednostek organizacyjnych tej służby,

l) gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie informacji zawartych w rejestrach, o których mowa w art. 10 ustawy o służbie medycyny pracy, oraz dokumentacji z kontroli jednostek podstawowych służby medycyny pracy zarejestrowanych na terenie województwa,

m) okresowe badania lekarskie realizowane w trybie art. 229 § 5 Kodeksu pracy, w przypadku gdy podmiot, który zatrudniał pracownika, uległ likwidacji;

4) realizowanie zadań z zakresu obowiązków podstawowej jednostki służby medycyny pracy, w szczególności:

a) sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi poprzez:

- wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w Kodeksie pracy,

- orzecznictwo lekarskie do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i w przepisach wydanych na jego podstawie,

- ocenę możliwości wykonywania pracy lub pobierania nauki uwzględniając stan zdrowia i zagrożenia występujące w miejscu pracy lub nauki,

- prowadzenie działalności konsultacyjnej, diagnostycznej i leczniczej w zakresie patologii zawodowej,

- prowadzenie czynnego poradnictwa w stosunku do chorych na choroby zawodowe lub inne choroby związane z wykonywaną pracą,

- wykonywanie szczepień ochronnych niezbędnych w związku z wykonywaną pracą,

- monitorowanie stanu zdrowia osób pracujących zaliczanych do grup szczególnego ryzyka, a zwłaszcza osób wykonujących pracę w warunkach przekroczenia normatywów higienicznych, młodocianych, niepełnosprawnych oraz kobiet w wieku rozrodczym i ciężarnych,

- wykonywanie badań umożliwiających wczesną diagnostykę chorób zawodowych i innych chorób związanych z wykonywaną pracą,

b) prowadzenie ambulatoryjnej rehabilitacji leczniczej, uzasadnionej stwierdzoną patologią zawodową,

c) organizowanie i udzielanie pierwszej pomocy w nagłych zachorowaniach
i wypadkach, które wystąpiły w miejscu pracy lub pobierania nauki,

d) inicjowanie i realizowanie promocji zdrowia, a zwłaszcza profilaktycznych programów prozdrowotnych, wynikających z oceny stanu zdrowia pracujących,

e) prowadzenie analiz stanu zdrowia pracowników, a zwłaszcza występowania chorób zawodowych i ich przyczyn oraz przyczyn wypadków przy pracy,

f) prowadzenie, przechowywanie i przetwarzanie informacji o narażeniach zawodowych, ryzyku zawodowym i stanie zdrowia osób objętych profilaktyczną opieką zdrowotną,

g) świadczenie innych usług medycznych.

5) Ośrodek wykonuje zadania w zakresie spraw obronnych i bezpieczeństwa publicznego.

§ 6. Ośrodek może prowadzić działalność gospodarczą nie ograniczającą działalności statutowej.

Rozdział 3.
Organy i struktura organizacyjna Ośrodka

§ 7. Organami Szpitala są:

1) Dyrektor;

2) Rada Społeczna.

§ 8. 1. Strukturę organizacyjną Ośrodka tworzą przedsiębiorstwa oraz jednostki i komórki organizacyjne, których wykaz określa Załącznik Nr 1 do Statutu.

2. Zadania komórek organizacyjnych, sposób kierowania komórkami organizacyjnymi, strukturę podporządkowania komórek organizacyjnych, a także odpowiedzialność kadry zarządzającej określa Regulamin Organizacyjny Ośrodka ustalony przez Dyrektora.

Rozdział 4.
Zarządzanie Ośrodkiem

§ 9. 1. Dyrektor kieruje działalnością Ośrodka, reprezentuje go na zewnątrz i ponosi odpowiedzialność za zarządzanie Ośrodkiem.

2. Dyrektora powołuje i odwołuje Samorząd Województwa Łódzkiego na zasadach określonych w ustawie.

3. Dyrektor jest uprawniony do dokonywania czynności prawnych samodzielnie i w imieniu Ośrodka.

4. Dyrektor wykonuje czynności pracodawcy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy.

5. Dyrektor kieruje Ośrodkiem przy pomocy:

1) Z-cy Dyrektora ds. Lecznictwa;

2) Z-cy Dyrektora ds. Ekonomicznych/Głównego Księgowego.

6. W czasie nieobecności Dyrektora działalnością Ośrodka kierują upoważnieni przez niego Zastępcy.

Rozdział 5.
Rada Społeczna

§ 10. Rada Społeczna jest organem inicjującym i opiniodawczym Samorządu Województwa Łódzkiego oraz organem doradczym Dyrektora.

§ 11. 1. Rada Społeczna składa się z 5 członków.

2. W skład Rady Społecznej wchodzą:

1) jako przewodniczący - Marszałek Województwa lub osoba przez niego wyznaczona;

2) jako członkowie: a) przedstawiciel Wojewody Łódzkiego,

b) 3 przedstawicieli wybranych przez Sejmik Województwa Łódzkiego.

§ 12. 1. Radę Społeczną powołuje i odwołuje oraz zwołuje jej pierwsze posiedzenie Samorząd Województwa Łódzkiego.

2. Kadencja Rady Społecznej trwa 4 lata. Ustępująca Rada Społeczna funkcjonuje do czasu powołania nowej Rady Społecznej.

§ 13. 1. Samorząd Województwa Łódzkiego odwołuje członka Rady Społecznej przed upływem kadencji w przypadku:

1) rezygnacji ze stanowiska;

2) utraty zdolności do pełnienia powierzonych obowiązków na skutek długotrwałej choroby, trwającej co najmniej 6 miesięcy, potwierdzonej orzeczeniem lekarskim;

3) nieusprawiedliwionej nieobecności na 3 kolejnych posiedzeniach Rady Społecznej;

4) prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie lub w przypadku skazania prawomocnym wyrokiem, w którym orzeczono karę pozbawienia praw publicznych bądź zajmowania określonych stanowisk;

5) złożenia przez organ, który wskazał swoich przedstawicieli do Rady Społecznej wniosku w przedmiocie ich odwołania;

oraz w innych uzasadnionych przypadkach.

2. W przypadku odwołania członka Rady Społecznej albo jego śmierci przed upływem jego kadencji, Samorząd Województwa Łódzkiego powołuje nowego członka.

§ 14. Do zadań Rady Społecznej należy:

1) przedstawianie Samorządowi Województwa Łódzkiego wniosków i opinii w sprawach:

a) zbycia aktywów trwałych oraz zakupu lub przyjęcia darowizny nowej aparatury i sprzętu medycznego,

b) związanych z przekształceniem lub likwidacją, rozszerzeniem lub ograniczeniem działalności,

c) przyznawania Dyrektorowi nagród,

d) rozwiązania stosunku pracy lub umowy cywilnoprawnej z Dyrektorem;

2) przedstawianie Dyrektorowi Ośrodka wniosków i opinii w sprawach:

a) planu finansowego, w tym planu inwestycyjnego,

b) rocznego sprawozdania z planu finansowego, w tym planu inwestycyjnego,

c) kredytów bankowych lub dotacji,

d) podziału zysku,

e) zbycia aktywów trwałych oraz zakupu lub przyjęcia darowizny nowej aparatury i sprzętu medycznego,

f) regulaminu organizacyjnego;

3) dokonywanie okresowych analiz skarg i wniosków wnoszonych przez pacjentów, z wyłączeniem spraw podlegających nadzorowi medycznemu;

4) opiniowanie wniosku w sprawie czasowego zaprzestania działalności leczniczej;

5) wykonywanie innych zadań określonych w ustawie i statucie.

§ 15. 1. W posiedzeniach Rady Społecznej uczestniczy Dyrektor oraz przedstawiciele organizacji związkowych działających w Ośrodku.

2. W posiedzeniach Rady Społecznej mają prawo uczestniczyć, z głosem doradczym, przedstawiciele samorządów zawodów medycznych.

§ 16. 1. Sposób zwoływania posiedzeń Rady Społecznej, tryb pracy i podejmowania uchwał określa regulamin uchwalony przez Radę Społeczną i zatwierdzony przez Samorząd Województwa Łódzkiego.

2. Od uchwały Rady Społecznej Dyrektorowi przysługuje odwołanie do Samorządu Województwa Łódzkiego.

Rozdział 6.
Gospodarka Finansowa

§ 17. 1. Gospodarka finansowa Ośrodka prowadzona jest na zasadach określonych w ustawach dla podmiotów leczniczych, przepisach wykonawczych do tych ustaw oraz w oparciu o obowiązujące przepisy prawa finansowego.

2. Zasady rachunkowości określa ustawa z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2009 r., Nr 152, poz. 1223 ze zm.).

§ 18. 1. Podstawą gospodarki Ośrodka jest plan finansowy, ustalany przez Dyrektora.

2. Ośrodek pokrywa z posiadanych środków i uzyskiwanych przychodów koszty działalności i reguluje zobowiązania.

§ 19. Wartość majątku Ośrodka określają:

1) fundusz założycielski;

2) fundusz zakładu.

Rozdział 7.
Nadzór

§ 20. 1. Nadzór nad Ośrodkiem sprawuje Samorząd Województwa Łódzkiego.

2. Samorząd Województwa Łódzkiego sprawuje nadzór nad zgodnością działań Ośrodka z przepisami prawa, statutem i regulaminem organizacyjnym oraz dokonuje kontroli i oceny jego działalności.

Rozdział 8.
Postanowienia końcowe

§ 21. W sprawach nieuregulowanych w Statucie mają zastosowanie odpowiednie postanowienia innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa

§ 22. Zmiana Statutu następuje w trybie przewidzianym dla jego nadania.


Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr 1931/12
Zarządu Województwa Łódzkiego
z dnia 3 grudnia 2012 r.

Struktura organizacyjna Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno - Leczniczego w Łodzi, która stanowi Załącznik Nr 1 do Statutu.

Strukturę organizacyjną Ośrodka tworzą następujące przedsiębiorstwa wraz z jednostkami i komórkami organizacyjnymi wchodzącymi w ich skład:

I. PRZEDSIĘBIORSTWO: WOJEWÓDZKI OŚRODEK - CENTRUM AMBULATORYJNYCH ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W ŁODZI

1. Przychodnia Konsultacyjno - Diagnostyczna w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 61/63, w skład której wchodzą:

1) Poradnia Chorób Zawodowych;

2) Poradnia Badań Kierowców;

3) Poradnia Okulistyczna;

4) Poradnia Otorynolaryngologiczna;

5) Poradnia Audiologiczno - Foniatryczna;

6) Poradnia Neurologiczna;

7) Poradnia Dermatologiczna;

8) Poradnia Kardiologiczna;

9) Poradnia Psychiatryczna;

10) Poradnia Ortopedyczna;

11) Poradnia Promocji Zdrowia;

12) Poradnia Chorób Zakaźnych.

2. Zakład Psychologii w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 61/63, w skład którego wchodzą:

1) Poradnia Psychologiczna;

2) Pracownia Badań Profilaktycznych;

3) Pracownia Diagnostyki Psychologicznej.

3. Zakład Diagnostyki Obrazowej w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 61/63,
w skład którego wchodzą:

1) Pracownia RTG;

2) Pracownia RTG 90-507 Łódź, ul. Gdańska 117a;

3) Pracownia USG;

4) Pracownia USG 90-507 Łódź, ul. Gdańska 117a;

5) Pracownia USG 92-318 Łódź, al. Piłsudskiego 133B;

6) Pracownia USG 90-349 Łódź, ul. Tymienieckiego 18;

7) Pracownia Badań Elektroneurofizjologicznych;

8) Pracownia Badań Elektroneurofizjologicznych 90-349 Łódź, ul. Tymienieckiego 18;

9) Pracownia Spirometrii;

10) Pracownia Spirometrii 90-349 Łódź, ul. Tymienieckiego 18;

11) Pracownia Badań Czynnościowych Układu Krążenia.

4. Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 61/63, w skład którego wchodzą:

1) Pracownia Diagnostyki Laboratoryjnej;

2) Pracownia Diagnostyki Mikrobiologicznej;

3) Punkt Pobrań Materiałów do Badań

4) Punkt Pobrań Materiałów do Badań 90-507 Łódź, ul. Gdańska 117a;

5) Punkt Pobrań Materiałów do Badań 92-318 Łódź, al. Piłsudskiego 133B;

6) Punkt Pobrań Materiałów do Badań 90-349 Łódź, ul. Tymienieckiego 18.

5. Zakład Rehabilitacji Leczniczej w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 61/63,
w skład którego wchodzą:

1) Poradnia Rehabilitacyjna;

2) Poradnia Rehabilitacyjna 90-507 Łódź, ul. Gdańska 117a;

3) Poradnia Rehabilitacyjna 92-318 Łódź, al. Piłsudskiego 133B;

4) Poradnia Rehabilitacyjna 90-349 Łódź, ul. Tymienieckiego 18;

5) Pracownia Fizjoterapii;

6) Pracownia Fizjoterapii 90-507 Łódź, ul. Gdańska 117a;

7) Pracownia Fizjoterapii 92-318 Łódź, al. Piłsudskiego 133B;

8) Pracownia Fizjoterapii 90-349 Łódź, ul. Tymienieckiego 18;

9) Ośrodek Rehabilitacji Dziennej.

6. Międzyzakładowy Ośrodek Medycyny Pracy w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 61/63, w skład którego wchodzą:

1) Poradnia Medycyny Pracy;

2) Poradnia Lekarza POZ;

3) Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej;

4) Poradnia (Gabinet) Położnej Podstawowej Opieki Zdrowotnej;

5) Gabinet Diagnostyczno - Zabiegowy;

6) Punkt Szczepień;

7) Poradnia Medycyny Podróży;

8) Poradnia Okulistyczna;

a) Gabinet Diagnostyczno - Zabiegowy Okulistyczny;

9) Poradnia Otorynolaryngologiczna;

a) Gabinet Diagnostyczno - Zabiegowy Otorynolaryngologiczny;

10) Poradnia Neurologiczna;

11) Poradnia Stomatologiczna;

12) Poradnia Położniczo - Ginekologiczna;

a) Gabinet Diagnostyczno - Zabiegowy Położniczo - Ginekologiczny;

13) Poradnia Kardiologiczna;

14) Poradnia Dermatologiczna;

a) Gabinet Diagnostyczno - Zabiegowy Dermatologiczny;

15) Poradnia Chirurgii Ogólnej;

a) Gabinet Diagnostyczno - Zabiegowy Chirurgiczny;

16) Poradnia Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej;

a) Gabinet Diagnostyczno - Zabiegowy Urazowo - Ortopedyczny;

17) Poradnia Zdrowia Psychicznego;

18) Poradnia Diabetologiczna.

7. Międzyzakładowy Ośrodek Medycyny Pracy w Łodzi przy ul. Gdańskiej 117a, w skład którego wchodzą:

1) Poradnia Medycyny Pracy;

2) Poradnia Lekarza POZ;

3) Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej;

4) Gabinet Diagnostyczno - Zabiegowy;

5) Poradnia Okulistyczna;

6) Poradnia Neurologiczna;

7) Poradnia Otorynolaryngologiczna;

8) Poradnia Chirurgii Ogólnej;

a) Gabinet Diagnostyczno - Zabiegowy Chirurgiczny;

9) Poradnia Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej;

a) Gabinet Diagnostyczno - Zabiegowy Urazowo - Ortopedyczny;

10) Poradnia Położniczo - Ginekologiczna;

a) Gabinet Diagnostyczno - Zabiegowy Położniczo - Ginekologiczny.

8. Międzyzakładowy Ośrodek Medycyny Pracy w Łodzi przy ul. Tymienieckiego 18, w skład którego wchodzą:

1) Poradnia Medycyny Pracy;

2) Poradnia Lekarza POZ;

3) Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej;

4) Gabinet Diagnostyczno - Zabiegowy;

5) Punkt Szczepień;

6) Poradnia Okulistyczna;

a) Gabinet Diagnostyczno - Zabiegowy Okulistyczny;

7) Poradnia Położniczo - Ginekologiczna;

a) Gabinet Diagnostyczno - Zabiegowy Położniczo - Ginekologiczny;

8) Poradnia Neurologiczna;

9) Poradnia Otorynolaryngologiczna;

a) Gabinet Diagnostyczno - Zabiegowy Otorynolaryngologiczny.

9. Międzyzakładowy Ośrodek Medycyny Pracy w Łodzi przy al. Piłsudskiego 133B, w skład którego wchodzą:

1) Poradnia Medycyny Pracy;

2) Poradnia Lekarza POZ;

3) Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej;

4) Poradnia (Gabinet) Położnej Podstawowej Opieki Zdrowotnej;

5) Gabinet Diagnostyczno - Zabiegowy;

6) Poradnia Okulistyczna;

a) Gabinet Diagnostyczno - Zabiegowy Okulistyczny;

7) Poradnia Stomatologiczna;

8) Poradnia Neurologiczna;

9) Poradnia Otorynolaryngologiczna;

a) Gabinet Diagnostyczno - Zabiegowy Otorynolaryngologiczny;

10) Poradnia Położniczo - Ginekologiczna;

a) Gabinet Diagnostyczno - Zabiegowy Położniczo - Ginekologiczny;

11) Poradnia Dermatologiczna;

a) Gabinet Diagnostyczno - Zabiegowy Dermatologiczny.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00