Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Lubuskiego rok 2016 poz. 588

Ogłoszenie nr 1 Starosty Sulęcińskiego

z dnia 15 marca 2016r.

w sprawie zgłaszania kandydatur na członka Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych zwanej dalej "Powiatową Radą"

Na podstawie art. 44c ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 r., Nr 127, poz. 721 ze zm.) oraz § 9 ust. 1 rozporządzenia MInistra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2003r. w sprawie organizacji oraz trybu działania wojewódzkich i powiatowych społecznych rad do spraw osób niepełnosprawnych (Dz.U. nr 62, poz. 560) Starosta Sulęciński ogłasza przyjmowanie zgłoszeń kandydatów na 4-letnią kadencję członków Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych. Prawo zgłoszenia po jednym kandydacie na członka Powiatowej Rady mają organizacje pozarządowe i fundacje działające na terenie powiatu sulęcińskiego na rzecz osób niepełnosprawnych oraz jednostki samorządu terytorialnego (Powiat Sulęciński i Gminy: Sulęcin, Lubniewice, Torzym, Krzeszyce, Słońsk). Do zadań Powiatowej Rady będącej organem opiniodawczo-doradczym starosty składającej się z 5 osób powołanych spośród przedstawicieli w/w podmiotów należało będzie:

1. inspirowanie przedsięwzięć zmierzających do: integracji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych oraz realizacji praw osób niepełnosprawnych,

2. opiniowanie projektów powiatowych programów działań na rzecz osób niepełnosprawnych,

3. ocena realizacji projektów,

4. opiniowanie projektów uchwał i programów przyjmowanych przez Radę Powiatu Sulęcińskiego pod kątem ich skutków na rzecz osób niepełnosprawnych. Pisemne zgłoszenie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotów przyjmowane będą w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sulęcinie, ul. Lipowa 18a w terminie 14 dni od dnia opublikowania ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego. W zgłoszeniu należy podać:

1. nazwę organizacji pozarządowej, fundacji, jednostki samorządu terytorialnego,

2. imię (imiona) i nazwisko kandydata, jego miejsce zamieszkania, nr telefonu,

3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na powołanie w skład Powiatowej Rady,

4. wyrażenie zgody kandydata na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015r., poz. 2135 t.j.).

Starosta Sulęciński


Adam Basiński

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00