Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Lubuskiego rok 2013 poz. 2417

Sprawozdanie nr 1/2013 Burmistrza Zbąszynka

z dnia 21 listopada 2013r.

Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Zbąszynek za 2012 rok

Budżet Gminy Zbąszynek na 2012 rok, został uchwalony w dniu 29 grudnia 2011 roku Uchwałą Nr XIV/70/2011 Rady Miejskiej w Zbąszynku.

I. W trakcie roku budżetowego, dokonano łącznie 29 zmian budżetu gminy 8-krotnie zmian dokonano w formie Uchwały Rady Miejskiej oraz 21-krotnie poprzez Zarządzenia Burmistrza.

1. Pierwotnie uchwalony budżet wynosił:

a) po stronie dochodów, 34.461.191,00 zł,

b) po stronie wydatków, 36.284.208,00 zł.

2. Zmiany dokonane w trakcie roku budżetowego, wyniosły:

a) po stronie dochodów, -1.235.956,05 zł,

b) po stronie wydatków, 1.086.751,78 zł.

II. Budżet na 31.12.2012 rok, po zmianach dokonanych w trakcie roku budżetowego, zamknął się planowanymi kwotami:

1. po stronie dochodów, 33.225.234,95 zł,

2. po stronie wydatków, 37.370.959,78 zł,

3. planowany deficyt, -4.145.724,83 zł.

III. Wykonanie dochodów w 2012 roku, wyniosło ogółem29.646.106,73zł, co stanowi89,23% planu, z tego:

1. Dochody własne,

a) kwota planowana 14.021.469,24 zł

b) wykonanie wyniosło 82,8% planu, tj. 11.611.126,45 zł.

2. Dotacje celowe z budżetu państwa na realizację zadań własnych, inwestycji gmin, zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz zadań bieżących realizowanych przez gminę na podstawie porozumień ( § 2010, 2030, 6330 ),

a) kwota planowana 3.071.786,00 zł,

b) wykonanie wyniosło 98,1% planu, tj. 3.013.781,70 zł

3. Pozostałe dotacje, środki od pozostałych jednostek sektora finansów publicznych, funduszy celowych oraz wpływy z innych źródeł (§ 2320, 6620, 6630, 2700, 2910, 2710, 6290, 2900)

a) kwota planowana 490.428,41 zł,

b) wykonanie wyniosło 85,8% planu, tj. 420.755,05 zł.

4. Subwencje

a) kwota planowana 8.015.671,00 zł,

b) wykonanie wyniosło 100,0% planu, tj. 8015.671,00 zł

5. Udziały gmin w podatkach, stanowiących dochód budżetu państwa,

a) kwota planowana 5.022.350,00 zł,

b) wykonanie wyniosło 94,0% planu, tj. 4.722.281,96 zł

6. Środki na uzupełnienie dochodów gmin,

a) kwota planowana 0,00zł,

b) wykonanie wyniosło 32.109,00 zł.

7. Środki pozyskane w ramach realizacji zadań, dofinansowanych z funduszy strukturalnych, programów wspólnotowych,

a) kwota planowana 2.603.530,30 zł,

b) wykonanie wyniosło 70,3% planu, tj. 1.830.381,57 zł

IV. W ramach ogólnego planu i wykonania po stronie dochodów budżetu gminy na dzień 31.12.2012 roku, wyszczególniamy:

1. dochody bieżące

a) kwota planowana 28.090.415,24 zł

b) wykonanie 26.341.427,12 zł tj. 93.8 % planu

2. dochody majątkowe

a) kwota planowana 5.134.819,71 zł

b) wykonanie 3.304.679,61 zł tj. 64,4% planu

V. Dochody bieżące ogółem wykonano na poziomie 93,8%. Dwoma najważniejszymi czynnikami w ramach ich struktury, które negatywnie wpłynęły na wskaźnik, są naliczone kary umowne dla wykonawcy realizującego inwestycję gminną, który odstąpił od realizacji umowy a naliczonych kar nie uiścił oraz niewykonanie planu podatku od czynności cywilno- prawnych, który utworzony był na podstawie wpływów w latach poprzednich. Ponadto, nie widnieją znaczące odchylenia wykonania w stosunku do planu w poszczególnych źródłach dochodów bieżących.

VI. Dochody majątkowe wykonano na poziomie 64,4%. Na ten poziom wykonania, znacząco wpłynął plan dochodów z odpłatnego nabycia praw własności, gdzie wykonanie wyniosło 44,6 %. Sprzedaż gruntów pod potrzeby inwestycyjne przesunęła się na ostatni kwartał 2012 roku z uwagi wydłużone procedury przejęcia tych gruntów od podmiotu, będącego dłużnikiem gminy z tytuły podatku od nieruchomości. Planowane dochody ze sprzedaży przeszły na rok 2013 z uwagi na wnioski potencjalnych nabywców; kondycja finansowa w końcówce roku budżetowego. Ponadto, planowane dochody ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych na realizację projektów gminnych, nie wpłynęły w zakładanej wielkości. Szczególne znaczenie ma zaliczka, którą planowano na realizację projektu zasadniczego z zakresu gospodarki wodno- ściekowej, realizowanego w ramach dofinansowania z LRPO, która została wykonana w 67,6%. Powodem jej wstrzymania była weryfikacja projektu przez organy kontrolne na poziomie instytucji pośredniczącej.

VII. Szczegółowe zestawienie dochodów zawiera Załącznik Nr 1 do sprawozdania z wykonania budżetu za 2012 roku.

VIII. Zaległości z tytułu dochodów budżetowych na dzień 31.12.2012 r., wynoszą ogółem2.210.397,49 zł. Dotyczą one:

1. Podatek od nieruchomości, w tym295.234,61 zł

a) osoby prawne 167.958,17 zł

b) osoby fizyczne 127.276,44 zł

2. Podatek rolny, w tym52.137,06 zł

a) osoby prawne 38,00 zł

b) osoby fizyczne 52.099,06 zł

3. Podatek leśny, w tym783,21 zł

a) osoby prawne 3,00 zł

b) osoby fizyczne 780,21 zł

4. Podatek od środków transportowych, w tym: 35.095,78 zł

a) osoby prawne 15.884,00 zł

b) osoby fizyczne 19.211,78 zł

5. Podatek od spadków i darowizn29.288,70 zł

6. Podatek od dział. gosp. opłacany w formie karty podatkowej od osób fizycznych14.338,97 zł

7. Podatek od czynności cywilnoprawnych565,30 zł

8. Wpływy z opłat za zezwolenie na sprzedaż alkoholu1.310,24 zł

9. Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych489.728,77 zł

10. Opłaty z tyt. użytkowania wieczystego9.347,69 zł

11. Wpłaty z tytułu odpłatnego nabycia prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości12.455,40 zł

12. Odsetki z tytułu zaległości tyt. opłat, dostaw i usług241.287,44 zł

13. Zaległości z tytułu zaliczek alimentacyjnych333.626,30 zł

14. Opłata za zajęcie pasa drogowego4.776,88 zł

15. Wpływy z usług93.426,49 zł

16. Wpływy z różnych dochodów596.994,65 zł

IX. W ogólnej kwocie należności, które na dzień 31.12.2012r., wynoszą 2.666.964,23 zł, zaległości stanowią 82,9 %, tj. kwotę 2.210.397,49zł. Podlegają one ciągłemu procesowi windykacji, polegającemu na postępowaniu upominawczym, komorniczym i sądowym. W trakcie 2012 roku budżetowego wystawiono 326 tytułów wykonawczych. Należności zahipotekowane i należności objęte zastawem skarbowym, wynoszą łącznie 222.635,16 zł i stanowią 10,1% ogółu zaległości.

X. Wykonanie planowanych wydatków wyniosło33.372.215,48 zł, co stanowi 89,3% planu, z tego:

1. Wydatki bieżące

a) kwota planowana 27.085.933,49 zł,

b) wykonanie wyniosło 93,5% planu, tj. 25.321.517,61 zł

2. Wydatki majątkowe

a) kwota planowana 10.285.026,29 zł,

b) wykonanie wyniosło 78,3% planu, tj. 8.050.697,87 zł.

XI. Szczegółowe zestawienie planowanych i wykonanych wydatków bieżących na dzień 31.12.2012.r. z wyszczególnieniem ważniejszych źródeł, przedstawiaTabela Nr 1.

A. Tabela Nr 1: Wyszczegól. planu i wykonania ważniejszych źródeł wydatków bieżących na dzień 31.12.2012r.

L.p.

Wyszczególnienie

Plan
w zł

Wykonanie
w zł

% Wykonania

1

2

3

4

5

1.

Łącznie plan na wydatki bieżące

27.085.933,49

25.321.517,61

93,5

2.

z tego, m.in.:

3.

Wydatki bieżące jednostek budżetowych, w tym:

21.334.861,49

19.751.556,92

92,6

4.

Wynagrodzenia i składki od nich naliczane

11.820.393,2

11.606.222,44

98,2

5.

Wydatki związane z realizacją zadań statutowych jednostek budżetowych

9.514.468,29

8.145.334,48

85,6

6.

Dotacje na zadania bieżące

2.295.139,00

2.291.152,05

99,8

7.

Wydatki na świadczenia na rzecz osób fizycznych

2.318.691,00

2.178.577,84

94,0

8.

Wydatki na programy finansowane z udziałem środków o których mowa w art.5 ust.1 pkt.2 i 3

326.328,00

301.362,43

92,3

9.

Obsługa długu

810.914,00

798,868,37

98,5

XII. W ramach wykonanych dotacji na zadania bieżące, wyszczególniamy:

1. Dotację celową udzieloną na rzecz Rejonowego Związku Spółek Wodnych, w wysokości 17.000,00 zł,

2. Dotację podmiotową z budżetu dla niepublicznej jednostki systemu oświaty (przedszkola niepubliczne) w wysokości 1.318.613,05 zł,

3. Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji organizacjom prowadzącym działalność pożytku publicznego z zakresu ochrony zdrowia, w wysokości 4.000,00 zł,

4. Dotacja podmiotowa dla samorządowej instytucji kultury w wysokości 746.317,00zl.

5. Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji organizacjom prowadzącym działalność pożytku publicznego w ramach propagowania kultury i sztuki, w wysokości 35.775,00 zł.

6. Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji organizacjom prowadzącym działalność pożytku publicznego w ramach rozpowszechniania kultury fizycznej i sportu, w wysokości 127.967,00 zł.

7. Dotacje celowe przekazane gminie na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego 9.280,00 zł.

8. Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie prac remontowych i konserwatorskich obiektów zabytkowych przekazane jednostkom niezaliczanym do sektora finansów publicznych 22.200,00 zł.

9. Dotacja celowa na pomoc finansową udzielaną między jednostkami samorządu terytorialnego na dofinansowanie własnych zadań bieżących 10.000,00 zł.

XIII. W ramach ogółu wydatków poniesionych na funkcjonowanie oświaty za 2012 rok, wyszczególniamy pozycje, które obrazuje poniższatabela Nr 2.

B. Tabela Nr 2: Wydatki związane z funkcjonowaniem oświaty za 2012 rok z wyszczególnieniem jednostek oświaty i niepublicznych przedszkoli.

L.p.

Wyszczególnienie

Plan
w zł

Wykonanie
w zł

% Wykonania

1

2

3

4

5

1.

Łącznie plan na wydatki w oświacie

10.968.182,20

10.803.520,33

98,5

2.

z tego,

3.

Szkoły Podstawowe ( 5+10)

4.570.058,00

4.558.628,48

99,7

4.

w tym:

5.

Środki zabezpieczone na bieżące funkcjonowanie SP na terenie gminy do dyspozycji dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych (6+8+9)

4.312.960,00

4.311.874,62

100,0

6.

SP Zbąszynek

2.328.325,00

2.328.276,00

100,0

7.

w tym: realizacja zadania dofinansowanego z funduszy strukturalnych przez Szkołę Podstawową w Zbąszynku

735,00

686,00

93,3

8.

SP Kosieczyn

926.594,00

926.594,00

100,0

9.

SP Dąbrówka Wlkp.

1.058.041,00

1.057.004,62

99,9

10.

Środki zabezpieczone w budżecie gminy na prace remontowe w szkołach podstawowych

257.098,00

246.753,86

99,0

11.

Przedszkola

1.318.622,00

1.318.613,05

100,0

12.

w tym:

13.

Przedszkole Niepubliczne w Zbąszynku

914.701,00

14.

Przedszkole Niepubliczne w Dąbrówce Wlkp.

156.524,00

15.

Przedszkole Niepubliczne w Rogozińcu

65.338,00

16.

Przedszkole Niepubliczne w Kosieczynie

109.136,00

17.

Przedszkole Niepubliczne w Kręcku

71.800,00

18.

Pozostała dotacja

1.114,05

19.

Gimnazja (20 + 21)

2.004.844,00

1.925.112,16

96,0

20.

w tym

21.

Środki zabezpieczone na bieżące funkcjonowanie I Gimnazjum do dyspozycji dyrektora placówki

1.885.844,00

1.878.628,52

99,6

22.

w tym: realizacja zadania dofinansowanego z funduszy strukturalnych przez I Gimnazjum w Zbąszynku

2.442,00

1.887,00

77,3

23.

Środki zabezpieczone w budżecie gminy na prace remontowe w Gimnazjach

119.000,00

46.483,64

39,1

24.

Dowożenie uczniów

222.360,00

202.719,91

91,2

25.

Licea Ogólnokształcące

442.450,00

442.357,68

100,0

26.

Szkoły zawodowe ( 28 + 29)

2.307.412,20

2.278.555,53

98,7

27.

w tym

28.

Środki zabezpieczone na bieżące funkcjonowanie szkoły do dyspozycji dyrektora placówki

2.216.412,20

2.192.608,78

98,9

29.

Środki zabezpieczone w budżecie gminy na prace bieżące -remontowe w szkołach zawodowych w Zbąszynku i dotacja celowa przekazana na podstawie umowy innej j. s. t.

91.000,00

85.946,55

94,4

30.

Dokształcanie i doskonalenia nauczycieli

48.172,00

47.356,76

98,3

31.

Pozostała działalność ( m.in. realizowane projekty z dofinansowaniem z funduszy strukturalnych)

54.264,00

30.176,96

55,6

Wydatki majątkowe za 2012 rok, zrealizowano na poziomie 78,3 % w stosunku do założonego planu. Głównym czynnikiem powyższego jest nie wykonany plan na zadaniu dot. projektu zasadniczego gospodarki wodno - ściekowej, tj. rozbieżności faktycznego przerobu w stosunku do harmonogramu rzeczowo -finansowego, (wykonanie na poziomie 73,1 %). Zadanie to jest kontynuowane i przewidziane do zakończenia w roku 2013. Częściowy przerób, niewykonany z 2012 roku, przechodzi na nowy rok budżetowy. Biorąc pod uwagę realizowany projekt wsparcia z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, który rzeczowo zakończył się w 2012 roku, również finansowo nie został on wykonany w 100 % (wykonanie planu za 2012 rok wyniosło 75,9%). Kwestia całkowitego rozliczeni zadania, (podmiot właściwy do pobrania należności za wykonane prace budowlane w związku z odstąpieniem głównego wykonawcy od realizacji zadania; wykonawca czy podwykonawca), rozstrzygnie się w sądzie. Szczegółowe informacje dotyczące wydatków poniesionych w 2012 roku w odniesieniu do poszczególnych działów, rozdziałów i paragrafów, wg klasyfikacji budżetowej oraz podziału na wydatki bieżące i majątkowe, przedstawia załącznik Nr 2 do niniejszego sprawozdania.

XIV. Informacje odnośnie wydatków majątkowych, z podziałem na poszczególne zadania i projekty, przedstawia załącznik Nr 3 do sprawozdania z wykonania budżetu za 2012 rok.

XV. Zobowiązania budżetu gminy na dzień sprawozdawczy, wynoszą1.489.302,44zł, stanowią, m.in. wynagrodzenia oraz pochodne od wynagrodzeń oraz zobowiązania z tytułu dostaw towarów i usług, przypadające do zapłaty po okresie sprawozdawczym. Na koniec okresu sprawozdawczego nie wystąpiły zobowiązania wymagalne.

XVI. W załączniku Nr 4 przedstawiono planowane i wykonane dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej w objętym sprawozdaniem okresie.

XVII. Zadania realizowane na podstawie porozumień w 2012r. przedstawia załącznik Nr 5.

XVIII. Dotacje planowane i wykonane dla podmiotów należących i nienależących do sektora finansów publicznych w 2012 roku, przedstawia załącznik Nr 6 do niniejszego sprawozdania.

XIX. Na dzień 31.12.2012 roku, dochody z tytułu opłat i kar za korzystanie ze środowiska, ujęte w rozdziale 90019 - Wpływy i wydatki związane z gromadzeniem środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska, wyniosły 45.166,59 zł oraz ujęte analogicznie po stronie wydatkowej budżetu, zamknęły się kwotą wydatków w wysokości 68.699,07 zł.

XX. Zestawienie realizacji wydatków w ramach funduszu sołeckiego na dzień
31.12.2012 roku, przedstawia załącznik Nr 8 do sprawozdania z wykonania budżetu.

XXI. Wykonanie planowanego deficytu budżetowego na dzień 31.12.2012 roku, zamknęło się kwotą-3.726.108,75 zł,(plan przyjęty na 2012 rok wynosi -4.145.724,83zł. W planie, źródłem pokrycia deficytu, są przychody z tytułu kredytów i pożyczek.

XXII. W 2012 roku, zaciągnięto ogółem kredytów i pożyczek długoterminowych
na kwotę6.063.461,31 zł.

XXIII. W ogólnej kwocie zaciągniętego zadłużenia - długoterminowego w trakcie b.r. budżetowego, wyodrębnia się: pożyczkę zaciągniętą z WFOŚ i GW z siedzibą w Zielonej Górze na projekt realizowany p.n.: " Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy - projekt zasadniczy" w wysokości886.563,73 zł,pożyczkę na wyprzedzające finansowanie, zaciągniętą w BGK Zielona Góra na projekt realizowany p.n.: " Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy - projekt wsparcia" w wysokości612.238,56, kredyt inwestycyjny zaciągnięty w BGK Zielona Góra na projekt realizowany p.n.: " Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy: sołectwo Rogoziniec, sołectwo Dąbrówka Wlkp., sołectwo Kręcko w wysokości190.000,00 zł,pożyczkę na wyprzedzające finansowanie zaciągniętą w BGK Zielona Góra na projekt realizowany p.n: "Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Kosieczynie" w wysokości211.539,83 zł,kredyt zaciągnięty w BS Siedlec i SGB - Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu na pokrycie wydatków majątkowych w 2012 roku w wysokości2.163.119,19 złoraz kredyt zaciągnięty w BGK Zielona Góra na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Zbąszynek w wysokości2.000.000,00 zł.

XXIV. W trakcie roku budżetowego 2012, terminowo regulowano wszystkie planowane rozchody. Ogółem spłacono zadłużenie długoterminowe na kwotę2.073.700,17zł. Zestawienie przychodów i rozchodów budżetu Gminy Zbąszynek w objętym sprawozdaniem okresie przedstawia załącznik Nr 7 do niniejszego sprawozdania.

XXV. Zadłużenie z tytułu kredytów i pożyczek długoterminowych, ze stanem na dzień 31.12.2012 roku, przedstawiaTabela Nr 4.

C. Tabela Nr 4. Zadłużenie z tytułu kredytów i pożyczek długoterminowych, wg. stanu na dzień 31.12.2012 roku

Lp.

Kredyty i pożyczka długoterminowe

Cel kredytu

Nazwa banku, pożyczkodawcy

Wartość pozostała do spłaty

Okres kredytowania

1.

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Budowa oczyszczalni
ścieków w Zbąszynku

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

1.093.200,00 zł

17.03.2006 - 31.12.2016

2.

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Przebudowa ulic Sportowa, Topolowa, Mała

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

311.947,24 zł

10.09.2009 - 31.12.2015

3..

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Przebudowa ulic Sportowa, Topolowa w Zbąszynku

Gospodarczy Bank Spółdzielczy, Międzyrzecz

125.000,08 zł

24.11.2009 - 31.12.2015

4.

pożyczka inwestycyjna, długoterminowa

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy - projekt zasadniczy

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środkowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze

1.660.438,21 zł

10.12.2009 - 30.11.2019

5..

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Centrum Kultury i Folkloru w Dąbrówce Wlkp.

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

116.443,00 zł

27.04.2010 - 31.12.2013

6.

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Budowa Północnej Obwodnicy Zbąszynka

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

1.146.600,00 zł

18.05.2010 - 31.12.2025

7.

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Finansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2010

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

300.000,00 zł

19.08.2010 - 31.12.2013

8.

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Budowa Północnej Obwodnicy Zbąszynka

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

2.146.154,00 zł

10.09.2010 - 31.12.2024

9.

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

"Moje boisko - ORLIK 2012" w Dąbrówce Wlkp.

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

79.334,04 zł

10.09.2010 - 31.12.2013

10.

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Modern.ul.PCK w Zb-nku, Przebud.systemu kanal.sanit.z płd-zach.częsci miasta do oczysz.ścieków w Zb-nku

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

1.275.708,00 zł

10.09.2010 - 31.12.2020

11.

pożyczka na wyprzedz. finans.inwestycji, długoterminowa

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy - projekt wsparcia

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

886.627,02 zł

Spłata po uzyskaniu dofinansowania

12.

pożyczka inwestycyjna, długoterminowa

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy - projekt wsparcia

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze

136.185,92 zł

14.09.2010 - 31.08.2015

13.

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2010

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

698.604,00zł

06.12.2010 - 31.12.2017

14.

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Zb-ek: sołectwo Rogoz.,Dąbrówka Wlkp, Kręcko

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

290.320,32 zł

14.12.2010 - 31.12.2015

15.

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

" Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Rogozińcu" oraz " Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w ul. Jana Pawła II oraz Zaułek Kościelny"

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

170.335,00 zł

08.07.2011 - 31.12.2015

16.

kredyt inwestycyjny, długoterminowy ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego

" Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Rogozińcu" oraz " Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w ul. Jana Pawła II oraz Zaułek Kościelny"

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

169.000,00 zł

08.07.2011 - 31.12.2015

17.

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Finansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2011 - na pokrycie wydatków majątkowych roku 2011

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

1.556.182,33 zł

04.07.2011-31.12.2020

18.

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Kredyt na pokrycie wydatków majątkowych w roku 2012

Bank Spółdzielczy Siedlec i SGB - Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu

2.163.119,19 zł

13.07.2012 - 31.12.2021

19.

pożyczka na wyprzedz. finans.inwestycji, długoterminowa

Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Kosieczynie

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

211.539,83 zł

Spłata po uzyskaniu dofinansowania

20.

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Kredyt na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Zbąszynek

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

2.000.000,00 zł

17.12.2012 - 30.06.2013

RAZEM

16.536.738,18 zł

XXVI. Na koniec analizowanego okresu łączna kwota długu w relacji do planowanych dochodów wynosi 49,8%. W relacji do wykonanych dochodów, po uwzględnieniu wyłączeń dotyczących pożyczek wyprzedzających, wynosi 52,1 %.

XXVII. Łączna kwota spłaty zobowiązań (raty kapitałowe wraz z odsetkami) uregulowanych w trakcie roku budżetowego 2012, stanowi 8,6% planowanych dochodów i nie przekracza wskaźnika ustawowego. W relacji do wykonanych dochodów za 2012 rok, wynosi 9,14 %, po uwzględnieniu wyłączeń.


Załącznik Nr 1 do Sprawozdania Nr 1/2013
Burmistrza Zbąszynka
z dnia 21 listopada 2013 r.
Zalacznik1.pdf


Załącznik Nr 2 do Sprawozdania Nr 1/2013
Burmistrza Zbąszynka
z dnia 21 listopada 2013 r.
Zalacznik2.pdf


Załącznik Nr 3 do Sprawozdania Nr 1/2013
Burmistrza Zbąszynka
z dnia 21 listopada 2013 r.
Zalacznik3.pdf


Załącznik Nr 4 do Sprawozdania Nr 1/2013
Burmistrza Zbąszynka
z dnia 21 listopada 2013 r.
Zalacznik4.pdf


Załącznik Nr 5 do Sprawozdania Nr 1/2013
Burmistrza Zbąszynka
z dnia 21 listopada 2013 r.
Zalacznik5.pdf


Załącznik Nr 6 do Sprawozdania Nr 1/2013
Burmistrza Zbąszynka
z dnia 21 listopada 2013 r.
Zalacznik6.pdf


Załącznik Nr 7 do Sprawozdania Nr 1/2013
Burmistrza Zbąszynka
z dnia 21 listopada 2013 r.
Zalacznik7.pdf


Załącznik Nr 8 do Sprawozdania Nr 1/2013
Burmistrza Zbąszynka
z dnia 21 listopada 2013 r.
Zalacznik8.xls

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00