Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Lubuskiego rok 2013 poz. 127

Uchwała nr XXVII/171/12 Rady Miejskiej w Cybince

z dnia 28 grudnia 2012r.

w sprawie zasad udzielania dotacji z budżetu gminy na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Cybinka

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym
(t. jedn. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 ze. zm.) oraz art. 403 ust. 2 i 4 i ust. 5 ustawy
z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 ze zm.)
w związku z "Programem usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gmina Cybinka na lata 2011-2032" przyjętym uchwałą nr XV/86/11 Rady Miejskiej w Cybince z dnia 29 grudnia
2011 r. uchwala się, co następuje:

§ 1. Ustala się zasady i tryb udzielania dotacji z budżetu Gminy Cybinka na usuwanie wyrobów zawierających azbest.

§ 2. Dotacji udziela się na:

1) demontaż pokrycia lub innych wyrobów zawierających azbest,

2) transport odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwiania poprzez składowanie,

3) unieszkodliwianie poprzez składowanie odpadu niebezpiecznego na składowisku.

§ 3. 1. Kwota dotacji wynosi do 100% kosztów kwalifikowanych obejmujących koszty demontażu, transportu i zdeponowania odpadów na składowisku.

2. Ostateczna kwota dotacji, o której mowa w ust.1 uzależniona jest od środków zewnętrznych, jakie otrzymuje Gmina na ten cel w danym roku.

§ 4. Wzór wniosku o przyznanie dofinansowania stanowi załącznik do uchwały i jest do pobrania na stronie www.cybinka.pl lub w Urzędzie Miejskim w Cybince ul. Szkolna 5 w referacie właściwym do spraw ochrony środowiska.

§ 5. Ubiegający się o dofinansowanie muszą spełnić łącznie następujące warunki:

1) posiadanie tytułu prawnego do nieruchomości,

2) nieruchomość musi być ujęta w inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest,

3) zgłoszenie do Starostwa Powiatowego w Słubicach zamiaru zmiany pokrycia dachowego,

4) posiadanie pozytywnej opinii Starosty Słubickiego w sprawie zmiany pokrycia dachu,

5) pisemna zgoda na wejście z robotami budowlanymi na teren nieruchomości.

§ 6. Po weryfikacji wniosku zawarta zostanie umowa na dofinansowanie usunięcia wyrobów zawierających azbest.

§ 7. Burmistrz Cybinki określa wzór umowy, o którym mowa w § 6.

§ 8. Dotacja rozliczona zostanie na podstawie faktury lub innego równoważnego dowodu zapłaty.

§ 9. W celu rozliczenia dotacji Gmina zastrzega sobie prawo dokonania kontroli wykonania zadania.

§ 10. 1. Dotacje należy wykorzystać w terminie do 30 listopada roku, w którym została udzielona.

2. Niewykorzystana część dotacji podlega zwrotowi do 15 grudnia roku, w którym została udzielona.

3. Od kwot dotacji zwróconych po terminie nalicza się odsetki w wysokości jak dla zaległości podatkowych, począwszy od dnia następującego po upływie terminu zwrotu.

§ 11. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Cybinki.

§ 12. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego.

Przewodniczący Rady


Zenon Walenczewski


Załącznik do Uchwały Nr XXVII/171/12
Rady Miejskiej w Cybince
z dnia 28 grudnia 2012 r.
Zalacznik1.pdf

Wniosek o dofinansowanie odbioru odpadów zawierających azbest

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00