Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Lubuskiego rok 2013 poz. 100

Uchwała nr XXV/164/12 Rady Miejskiej w Sulęcinie

z dnia 28 grudnia 2012r.

w sprawie uchwały budżetowej na rok 2013

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit.d oraz pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art. 211, art. 212, art. 214, art. 215 , art. 217, art. 222 ust.1 i 2, art. 235, art. 236, art. 237, art. 258 ust. 1, art. 264 ust.3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.) - uchwala się, co następuje:

§ 1. 1. Określa się łączną kwotę planowanych dochodów budżetu gminy w wysokości 47.530.000 , z tego:

1) dochody bieżące w kwocie 43.107.103 zł, w tym: z tytułu dotacji i środków na finansowanie wydatków na realizację zadań finansowanych z udziałem środków o których mowa w art. 5 ust.1 pkt.2 i 3 - 383.774 zł

2) dochody majątkowe w kwocie 4.422.897 zł, w tym: z tytułu dotacji i środków na finansowanie wydatków na realizację zadań finansowanych z udziałem środków o których mowa w art. 5 ust.1 pkt.2 i 3

- 1.907.897 zł określone w załączniku nr 1 do uchwały.

2. Określa się łączną kwotę planowanych wydatków budżetu gminy w wysokości 45.330.000 zł , z tego:

1) wydatki bieżące w kwocie 42.101.034 zł,

2) wydatki majątkowe w kwocie 3.228.966 zł, określone zgodnie z załącznikiem nr 2 do uchwały.

§ 2. 1. Z wydatków bieżących budżetu przeznacza się łącznie na:

1) wydatki jednostek budżetowych kwotę 29.816.909 zł, z tego:

a) na wynagrodzenia i składki od nich naliczane kwotę 19.064.655 zł,

b) na wydatki związane z realizacją ich statutowych zadań kwotę 10.752.254 zł,

2) dotacje na zadania bieżące kwotę 2.079.000 zł,

3) świadczenia na rzecz osób fizycznych kwotę 8.517.080 zł,

4) wydatki na programy finansowane z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, z niepodlegających zwrotowi środków pochodzących z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) oraz z innych środków niepodlegających zwrotowi, pochodzących z zagranicy kwotę 488.045 zł.

5) obsługę długu kwotę 1.200.000 zł.

2. Z wydatków majątkowych budżetu przeznacza się łącznie na wydatki na inwestycje i zakupy inwestycyjne kwotę 3.228.966 zł, w tym: na programy finansowane z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, z niepodlegających zwrotowi środków pochodzących z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) oraz z innych środków niepodlegających zwrotowi, pochodzących z zagranicy kwotę 2.831.486 zł.

§ 3. Określa się planowaną nadwyżkę budżetu w kwocie 2.200.000 zł . Nadwyżkę przeznacza się na spłatę kredytu.

§ 4. 1. Określa się łączną kwotę rozchodów budżetu w wysokości 2.200.000 zł.

2. Przychody i rozchody budżetu określone zostały w załączniku nr 3 do uchwały.

§ 5. Określa się limit zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do kwoty 1.000.000 zł

§ 6. 1. Tworzy się rezerwę ogólną w kwocie 131.000 zł.

2. Tworzy się rezerwę celową w kwocie 110.000 zł, na realizację zadań własnych z zakresu zarządzania kryzysowego.

§ 7. 1. W planie dochodów i planie wydatków budżetu wyodrębnia się dochody i wydatki związane z realizacją zadań zleconych z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami w kwocie 5.190.155 zł,

2. W planie dochodów i planie wydatków budżetu określa się dochody z opłat z tytułu zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i wydatki na realizację zadań ujętych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii w kwocie 300.000 zł.

3. W planie dochodów i wydatków budżetu określa się dochody związane z gromadzeniem środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska i wydatki na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej w kwocie 700.000 zł.

§ 8. Wydatki budżetu gminy obejmują wydatki na zadania jednostek pomocniczych z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 20.02.2009r o funduszu sołeckim na łączną kwotę 180.728 zł zgodnie z załącznikiem Nr 4 do uchwały.

§ 9. Zestawienie planowanych kwot dotacji udzielanych z budżetu gminy jednostkom należącym do sektora finansów publicznych i jednostkom spoza sektora finansów publicznych zawiera załącznik nr 5 do uchwały.

§ 10. Ustala się plan przychodów i kosztów samorządowych zakładów budżetowych, jak w załączniku nr 6 do uchwały.

§ 11. Upoważnia się Burmistrza do:

1) samodzielnego zaciągania zobowiązań do kwoty 2.000.000 zł,

2) dokonywania zmian:

a) w planie wydatków na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy w ramach działu,

b) w planie wydatków majątkowych w ramach działu,

c) w planie wydatków w ramach działu, polegających na zwiększeniu lub zmniejszeniu wydatków majątkowych z odpowiednią zmianą (zwiększeniem lub zmniejszeniem) w zakresie wydatków bieżących w ramach działu,

3) lokowania wolnych środków na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.

4) zaciągania kredytów i pożyczek krótkoterminowych na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do kwoty 1.000.000 zł

5) przekazania uprawnień kierownikom jednostek organizacyjnych gminy do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku 2013 i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok 2013 na łączną kwotę 400.000 zł.

§ 12. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi.

§ 13. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2013 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego.

Przewodniczący Rady Miejskiej


Leon Szczepański


Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XXV/164/12
Rady Miejskiej w Sulęcinie
z dnia 28 grudnia 2012 r.
Zalacznik1.pdf

Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XXV/164/12
Rady Miejskiej w Sulęcinie
z dnia 28 grudnia 2012 r.
Zalacznik2.pdf

Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XXV/164/12
Rady Miejskiej w Sulęcinie
z dnia 28 grudnia 2012 r.
Zalacznik3.pdf

Załącznik Nr 4 do Uchwały Nr XXV/164/12
Rady Miejskiej w Sulęcinie
z dnia 28 grudnia 2012 r.
Zalacznik4.pdf

Załącznik Nr 5 do Uchwały Nr XXV/164/12
Rady Miejskiej w Sulęcinie
z dnia 28 grudnia 2012 r.
Zalacznik5.pdf

Załącznik Nr 6 do Uchwały Nr XXV/164/12
Rady Miejskiej w Sulęcinie
z dnia 28 grudnia 2012 r.
Zalacznik6.pdf

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00