Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Lubuskiego rok 2013 poz. 38

Uchwała nr XXXVI/280/2012 Rady Miejskiej w Słubicach

z dnia 20 grudnia 2012r.

w sprawie podjęcia uchwały budżetowej Gminy Słubice na rok 2013

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 i 9 lit. "c" , "d" i lit. "i", pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.) oraz art. 89 ust. 1 i 3, art. 94 ust. 1, art. 211, art. 212, art. 214 ust. 1 i 2, art. 217 ust.1, art. 222 ust.1 oraz ust. 2 pkt. 3, ust. 3, art. 235, art. 236, art. 237, art. 242, art. 258 ust. 1, art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) w związku z art.121 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. - Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz. U. nr 157, poz.1241), uchwala się, co następuje:

§ 1. 1. Ustala się planowane dochody budżetu na rok 2013 w łącznej kwocie 62 989 005,00 zł, z tego:

1) dochody bieżące w kwocie 56 478 243,00 zł,

2) dochody majątkowe w kwocie 6 510 762,00 zł,

określone Tabelą nr 1 do uchwały.

2. Ustala się planowane wydatki budżetu na rok 2013 w łącznej kwocie 62 466 059,00 zł, z tego:

1) wydatki bieżące w kwocie 55 447 059,00 zł,

2) wydatki majątkowe w kwocie 7 019 000,00 zł,

określone Tabelą nr 2 do uchwały.

§ 2. 1. Z wydatków bieżących budżetu przeznacza się łącznie na:

1) wydatki jednostek budżetowych kwotę 39 583 900,00 zł w tym:

a) na wynagrodzenia i składki od nich naliczane kwotę 21 917 379,00 zł,

b) na wydatki związane z realizacją zadań statutowych kwotę 17 666 521,00 zł,

2) dotacje na zadania bieżące kwotę 2 454 000,00 zł,

3) świadczenia na rzecz osób fizycznych 8 433 400,00 zł,

4) wydatki na programy finansowane z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 związane z realizacją zadań gminy kwotę 2 241 759,00 zł,

5) wypłaty z tytułu poręczeń i gwarancji 734 000,00 zł,

6) obsługę długu kwotę 2 000 000,00zł.

2. Z wydatków majątkowych budżetu przeznacza się łącznie na wydatki na inwestycje i zakupy inwestycyjne kwotę 6 719 000,00 zł, w tym na programy finansowane z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 kwotę 3 255 000,00 zł, a zakup i objęcie akcji i udziałów oraz wniesienie wkładów do spółki prawa handlowego kwotę 300 000,00 zł.

§ 3. Ustala się nadwyżkę budżetu w kwocie 522 946,00 zł, która zostanie przeznaczona na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.

§ 4. 1. Ustala się planowane przychody budżetu w łącznej kwocie 6 050 000,00zł.

2. Ustala się planowane rozchody budżetu w łącznej kwocie 6 572 946,00 zł.

Przychody i rozchody budżetu określone Tabelą nr 3 do uchwały.

§ 5. Ustala się limit zobowiązań:

1) na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu w kwocie 1 000 000,00 zł,

2) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 6 000 000,00 zł.

§ 6. 1. Tworzy się rezerwę ogólną w kwocie 190 000,00 zł.

2. Tworzy się rezerwę celową na realizację zadań własnych z zakresu zarządzania kryzysowego w kwocie 160 000,00 zł.

§ 7. 1. W dochodach i wydatkach budżetu wyodrębnia się:

1) Dochody i wydatki związane z realizacją zadań zleconych z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami w kwocie 5 526 111,00 zł, określone Tabelą nr 4 i Tabelą nr 5 do uchwały,

2) dochody i wydatki związane z realizacją zadań realizowanych w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnymi w kwocie 104 000,00 zł.

2. W dochodach i wydatkach określa się dochody z opłat z tytułu zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i wydatki na realizację zadań ujętych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz zwalczanie narkomanii w kwocie 900 000,00 zł określone Tabelą nr 6 do uchwały,

3. W dochodach i wydatkach określa się dochody związane z gromadzeniem środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska i wydatki na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej w kwocie 230 000,00 zł.

4. Dochody w kwocie 50 000,00 zł uzyskane z grzywien nałożonych za naruszenia przepisów ruchu drogowego ujawnione za pomocą urządzeń rejestrujących zostaną w całości przeznaczone na remont sieci drogowej.

§ 8. Wydatki budżetu obejmują zadania jednostek pomocniczych w kwocie 22 000,00 zł określone Tabelą nr 7 do uchwały.

§ 9. Ustala się łączną kwotę dotacji udzielanych z budżetu gminy w wysokości 2 774 000,00 zł:

- jednostkom należącym do sektora finansów publicznych w kwocie 1 774 000,00 zł,

- jednostkom spoza sektora finansów publicznych w kwocie 1 000 000,00 zł.

Zestawienie planowanych kwot dotacji określone Załącznikiem nr 1 do uchwały.

§ 10. Plan dochodów rachunku dochodów jednostek, o których mowa w art. 223 ust. 1 oraz wydatków nimi finansowanych określony Załącznikiem nr 2 do uchwały.

§ 11. Określa się łączną kwotę udzielanych poręczeń w wysokości 734 000,00 zł.

§ 12. Upoważnia się Burmistrza w roku budżetowym do:

1) dokonywania wszelkich innych zmian w planie wydatków niż określone w art. 257 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami,

2) przekazywania uprawnień jednostkom organizacyjnym do dokonywania przeniesień planowanych wydatków bieżących nie stanowiących wynagrodzeń i składników od nich naliczanych jednostki w obrębie jednego rozdziału klasyfikacji budżetowej,

3) zaciągania kredytów i pożyczek określonych w § 5 niniejszej uchwały,

4) samodzielnego zaciągania zobowiązań do kwoty 2 000 000,00 zł,

5) lokowania w trakcie realizacji budżetu czasowo wolnych środków na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy,

6) udzielania w roku budżetowym poręczeń i gwarancji do łącznej kwoty 734 000,00 zł.

§ 13. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi.

§ 14. Uchwała wchodzi w życie z dniem 01 stycznia 2013 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego.

Przewodniczący Rady Miejskiej


Piotr Kiedrowicz


Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XXXVI/280/2012
Rady Miejskiej w Słubicach
z dnia 20 grudnia 2012 r.
Zalacznik1.pdf

Dochody budżetu

Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XXXVI/280/2012
Rady Miejskiej w Słubicach
z dnia 20 grudnia 2012 r.
Zalacznik2.pdf

Wydatki budżetu

Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XXXVI/280/2012
Rady Miejskiej w Słubicach
z dnia 20 grudnia 2012 r.
Zalacznik3.pdf

Przychody budżetu

Załącznik Nr 4 do Uchwały Nr XXXVI/280/2012
Rady Miejskiej w Słubicach
z dnia 20 grudnia 2012 r.
Zalacznik4.pdf

Tabela nr 4

Załącznik Nr 5 do Uchwały Nr XXXVI/280/2012
Rady Miejskiej w Słubicach
z dnia 20 grudnia 2012 r.
Zalacznik5.pdf

Dotacje udzielane z budżetu

Załącznik Nr 6 do Uchwały Nr XXXVI/280/2012
Rady Miejskiej w Słubicach
z dnia 20 grudnia 2012 r.
Zalacznik6.pdf

Załącznik Nr 7 do Uchwały Nr XXXVI/280/2012
Rady Miejskiej w Słubicach
z dnia 20 grudnia 2012 r.
Zalacznik7.pdf

Załącznik Nr 8 do Uchwały Nr XXXVI/280/2012
Rady Miejskiej w Słubicach
z dnia 20 grudnia 2012 r.
Zalacznik8.pdf

Załącznik Nr 9 do Uchwały Nr XXXVI/280/2012
Rady Miejskiej w Słubicach
z dnia 20 grudnia 2012 r.
Zalacznik9.pdf

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00