Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Lubuskiego rok 2012 poz. 2863

Uchwała nr 0007.271.2012 Rady Miejskiej w Sulechowie

z dnia 18 grudnia 2012r.

w sprawie uchwały budżetowej Gminy Sulechów na rok 2013

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. "d" i pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.), art. 211, art. 212, art. 214 pkt 1, art. 215, art. 217 ust. 1, art. 218, art. 222 ust. 1 i ust.2 pkt 3, art. 235, art. 236, art. 237, art. 242 ust. 1, art. 258 ust. 1 pkt 1, art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) uchwala się, co następuje:

§ 1. 1. Określa się dochody budżetu gminy w kwocie 73.047.231 zł, zgodnie z załącznikiem nr 1 z wyodrębnieniem na:

1) dochody bieżące w kwocie 68.019.091 zł, w tym: z tytułu dotacji i środków na finansowanie wydatków na realizację zadań finansowanych z udziałem środków o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 uofp w kwocie 482.069 zł,

2) dochody majątkowe w kwocie 5.028.140 zł, w tym: z tytułu dotacji i środków na finansowanie wydatków na realizację zadań finansowanych z udziałem środków o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 uofp w kwocie 2.455.968 zł,

2. Ogólna kwota dochodów, o której mowa w ust. 1 pkt 1, obejmuje:

1) dochody na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych gminie w kwocie 7.724.715 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2,

2) dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w kwocie 510.000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 6,

3) dochody realizowane w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego w kwocie 10.848 zł, zgodnie z załącznikiem nr 7,

4) dochody związane z gromadzeniem środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska w kwocie 615.000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 10,

5) dochody uzyskane z grzywien nałożonych za naruszenie przepisów ruchu drogowego ujawnionych za pomocą urządzeń rejestrujących w kwocie 600.000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 11.

§ 2. 1. 1. Określa się wydatki budżetu gminy w kwocie 68.481.579 zł,zgodnie z załącznikiem nr 3 z wyodrębnieniem na:

1) wydatki bieżące w kwocie 64.032.703 zł, w podziale na:

a) programy finansowane z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust.1 pkt 2 i 3 uofp w kwocie 482.069 zł,

b) wydatki na jednostki budżetowe w kwocie 48.820.588 zł, z tego na:

- wynagrodzenia i składki od nich naliczane w kwocie 33.269.794 zł,

- wydatki związane z realizacją ich statutowych zadań w kwocie 15.550.794 zł,

c) dotacje na zadania bieżące w kwocie 2.873.675 zł,

d) świadczenia na rzecz osób fizycznych w kwocie 9.961.301 zł,

e) obsługę długu w kwocie 1.895.070 zł,

2) wydatki majątkowe w kwocie 4.448.876 zł, w tym: na programy finansowane z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 uofp w kwocie 2.851.131 zł,

2. Ogólna kwota wydatków, o której mowa w ust. 1 obejmuje także:

1) wydatki na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych gminie w kwocie 7.724.715 zł, zgodnie z załącznikiem nr 4,

2) wydatki związane z realizacją zadań określonych w Gminnym Programie Przeciwdziałania Narkomanii w kwocie 42.500 zł, zgodnie z załącznikiem nr 5,

3) wydatki związane z realizacją zadań określonych w Gminnym Programie Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w kwocie 467.500 zł, zgodnie z załącznikiem nr 6,

4) wydatki realizowane w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego w kwocie 337.660 zł, zgodnie z załącznikiem nr 7,

5) dotacje w podziale na:

a) dotacje dla jednostek sektora finansów publicznych w kwocie 1.602.000 zł,

b) dotacje dla jednostek spoza sektora finansów publicznych w kwocie 1.271.675 zł, zgodnie z załącznikiem nr 8,

6) wydatki na finansowanie zadań z ochrony środowiska i gospodarki wodnej w kwocie 615.000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 10,

7) wydatki z przeznaczeniem na zadania remontowe dróg i chodników w kwocie 600.000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 11.

§ 3. Określa się:

1. Nadwyżkę budżetu gminy, w kwocie 4.565.652 zł, która będzie przeznaczona na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.

2. Rozchody budżetu gminy w kwocie 4.565.652 zł,

3. Zestawienie rozchodów budżetu zgodnie z załącznikiem nr 9.

§ 4. W budżecie gminy tworzy się:

1. rezerwę ogólną w kwocie 74.000 zł,

2. rezerwę celową na realizację zadań własnych z zakresu zarządzania kryzysowego w kwocie 149.000 zł.

§ 5. Określa się: limit zobowiązania z tytułu kredytu w kwocie 3.000.000 zł, zaciągniętego na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu.

§ 6. Upoważnia się Burmistrza do:

1) zaciągania zobowiązań, których suma nie może przekroczyć 2.000.000 zł.,

2) dokonywania zmian w planie wydatków na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy w ramach działu klasyfikacji budżetowej,

3) dokonywania zmian w planie wydatków w ramach działu polegających na zwiększaniu oraz zmniejszaniu wydatków majątkowych.

4) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach, niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.

5) zaciągania kredytu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do kwoty 3.000.000 zł.

§ 7. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2013 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego.

Przewodniczący Rady Miejskiej


Jan Rerus


Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr 0007.271.2012
Rady Miejskiej w Sulechowie
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik1.pdf

Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr 0007.271.2012
Rady Miejskiej w Sulechowie
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik2.pdf

Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr 0007.271.2012
Rady Miejskiej w Sulechowie
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik3.pdf

Załącznik Nr 4 do Uchwały Nr 0007.271.2012
Rady Miejskiej w Sulechowie
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik4.pdf

Załącznik Nr 5 do Uchwały Nr 0007.271.2012
Rady Miejskiej w Sulechowie
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik5.xls

Załącznik Nr 6 do Uchwały Nr 0007.271.2012
Rady Miejskiej w Sulechowie
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik6.xls

Załącznik Nr 7 do Uchwały Nr 0007.271.2012
Rady Miejskiej w Sulechowie
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik7.xls

Załącznik Nr 8 do Uchwały Nr 0007.271.2012
Rady Miejskiej w Sulechowie
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik8.pdf

Załącznik Nr 9 do Uchwały Nr 0007.271.2012
Rady Miejskiej w Sulechowie
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik9.pdf

Załącznik Nr 10 do Uchwały Nr 0007.271.2012
Rady Miejskiej w Sulechowie
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik10.xls

Załącznik Nr 11 do Uchwały Nr 0007.271.2012
Rady Miejskiej w Sulechowie
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik11.xls

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00