Akt prawny
Alerty
Uchwała nr XXI/112/2012 Rady Gminy Maszewo
z dnia 17 grudnia 2012r.
w sprawie uchwalenia budżetu gminy Maszewo na rok 2013
Na podstawie art.18 ust.2 pkt 4,pkt 9 lit. "d",pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym(Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 ze zm.)art. 211,art.212,art.217,art.220 ust.1,art.222 ust.1 i ust.2 pkt 3,art. 235,art.236 ,art. 237,art.258 ust .1 pkt 1 i 3,art.264 ust.3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych(Dz.U.Nr 157 poz.1240 ze zm.) Rada Gminy uchwala, co następuje:
§ 1. Ustala się dochody budżetu w wysokości 8.241.746,00 zł, zgodnie z zał. nr 1 z tego:
- dochody bieżące w kwocie 8.186.266,00 zł
- dochody majątkowe 55.480,00 zł
§ 2. 1. Ustala się wydatki budżetu w wysokości 9.375.316,00 zł, zgodnie z zał. nr 2. 2.Wydatki budżetu obejmują plan wydatków bieżących na łączną kwotę 8.032.316 , 00zł w tym:
1) wydatki bieżące jednostek budżetowych w kwocie 6.053.398,00 zł w tym na: a/ wydatki na wynagrodzenia i składki od nich naliczone 3 909.779,00 zł b/ wydatki związane z realizacją zadań statutowych jednostek budżetowych 2 143 619,00 zł
2) wydatki na dotacje na zadania bieżące 137 000,00 zł
3) wydatki na świadczenia na rzecz osób fizycznych 1 752 015,00 zł
4) wydatki na programy finansowane z udziałem środków o których mowa w art.5 ust.1 pkt 2 i 3 54.903,00 zł
5) wydatki na obsługę długu 35 000,00 zł
3. Wydatki budżetu obejmują plan wydatków majątkowych w kwocie 1.343.000,00 zł w tym:
a) wydatki na inwestycje i zakupy inwestycyjne w kwocie 1.343.000,00 zł z czego na wydatki inwestycyjne na programy finansowane z pomocy zagranicznej w łącznej kwocie 843.000,00 zł,
§ 3. 1. Ustala się deficyt budżetu gminy w wysokości 1.133.570.-zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
1) wolnych środków
2) zaciągniętych pożyczek i kredytów na rynku krajowym.
2. Ustala się przychody budżetu w wysokości 1.393.570,00 zł, zgodnie z zał. nr 3
3. Ustala się rozchody budżetu w wysokości 260.000,00 zł zgodnie z zał. nr 4.
4. Ustala się limity zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek zaciąganych na :
1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie 500.000.-zł
2) na finansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1.000.000.-zł w tym na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 632.000.- zł.
§ 4. W budżecie tworzy się rezerwy:
1) ogólną w wysokości 19.000.-zł.
2) celową w wysokości 21.000.- zł na realizację zadań własnych z zakresu zarządzania kryzysowego
§ 5. Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z zał. nr 5 i 6
§ 6. 1. Ustala się dochody w kwocie 39.812.- zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 37.812.-zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
2. Ustala się wydatki w kwocie 2.000.- na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.
§ 7. Ustala się dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty należące i nienależące do sektora finansów publicznych zgodnie z zał. nr 7
§ 8. Ustala się plan wydatków realizowanych w ramach Funduszu sołeckiego zgodnie z załącznikiem nr 8 .
§ 9. Ustala się plan dochodów i wydatków związanych z gromadzeniem środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska w wysokości 500,00 zł.
§ 10. Upoważnia się Wójta do:
1) zaciągania pożyczek i kredytów krótkoterminowych na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości 500.000.-zł
2) samodzielnego zaciągania zobowiązań do wysokości 500.000 zł.
3) dokonywania zmian w planie wydatków bieżących na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy w ramach działu.
4) dokonywania zmian w planie wydatków majątkowych w ramach działu
5) dokonywania zmian w planie wydatków w ramach działu, polegających na zwiększaniu lub zmniejszaniu wydatków majątkowych z odpowiednimi zmianami zwiększenia lub zmniejszenia w zakresie wydatków bieżących w ramach działu
6) do lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.
7) do przekazania uprawnień innym jednostkom organizacyjnym jst do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i termin jej zapłaty wykracza poza rok budżetowy.
§ 11. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 12. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2013 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XXI/112/2012
Rady Gminy Maszewo
z dnia 17 grudnia 2012 r.
Zalacznik1.pdf
Plan dochodów budżetowych na 2013 rok
Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XXI/112/2012
Rady Gminy Maszewo
z dnia 17 grudnia 2012 r.
Zalacznik2.pdf
Plan wydatków budżetowych na 2013 rok
Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XXI/112/2012
Rady Gminy Maszewo
z dnia 17 grudnia 2012 r.
Zalacznik3.pdf
Plan przychodów budżetu na 2013 rok
Załącznik Nr 4 do Uchwały Nr XXI/112/2012
Rady Gminy Maszewo
z dnia 17 grudnia 2012 r.
Zalacznik4.pdf
Plan rozchodów budżetu na 2013 rok
Załącznik Nr 5 do Uchwały Nr XXI/112/2012
Rady Gminy Maszewo
z dnia 17 grudnia 2012 r.
Zalacznik5.pdf
Plan finansowy dochodów na zadania zlecone na 2013 rok
Załącznik Nr 6 do Uchwały Nr XXI/112/2012
Rady Gminy Maszewo
z dnia 17 grudnia 2012 r.
Zalacznik6.pdf
Plan finansowy wydatków na zadania zlecone na 2013 rok
Załącznik Nr 7 do Uchwały Nr XXI/112/2012
Rady Gminy Maszewo
z dnia 17 grudnia 2012 r.
Zalacznik7.pdf
Dotacje
Załącznik Nr 8 do Uchwały Nr XXI/112/2012
Rady Gminy Maszewo
z dnia 17 grudnia 2012 r.
Zalacznik8.pdf
Wydatki sołectw gminy Maszewo w ramach Funduszu sołeckiego na 2013