Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Lubuskiego rok 2012 poz. 2830

Uchwała nr 0007.212.2012 Rady Miejskiej w Kargowej

z dnia 17 grudnia 2012r.

w sprawie uchwały budżetowej Gminy Kargowa na 2013 rok

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. d, lit. i, pkt 10, art. 61 ust. 2 ustawy z dnia
8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.) oraz art. 211, art. 212, art. 214 pkt 1, art. 215, art. 217 ust. 2, art. 218, art. 221 ust. 1,2 i 3, art. 222, art. 235, art. 236, art. 237, art. 239, art. 242, art. 258 ust. 1, art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) Rada Miejska w Kargowej uchwala, co następuje:

§ 1. 1. Ustala się dochody budżetu na rok 2013 w łącznej kwocie 18.721.316 zł,z tego :

1) dochody bieżące w kwocie - 16.372.424 zł, w tym 1.149.900 zł z tytułu dotacji i środków na finansowanie wydatków na realizację zadań finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 2 i 3;

2) dochody majątkowe w kwocie - 2.348.892 zł, w tym 1.633.892 zł z tytułu dotacji i środków na finansowanie wydatków na realizację zadań finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 2 i 3, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej uchwały.

2. Ustala się wydatki budżetu na rok 2013 w łącznej kwocie 20.332.116 zł, z tego :

1) wydatki bieżące w kwocie - 16.256.576 zł,

2) wydatki majątkowe w kwocie - 4.075.540 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej uchwały.

3. Wydatki bieżące budżetu, w łącznej kwocie 16.256.576 zł obejmują:

1) wydatki bieżące jednostek budżetowych w kwocie 10.548.189 zł, z czego:

a) wydatki na wynagrodzenia i składki od nich naliczane - 6.891.297 zł,

b) wydatki związane z realizacją zadań statutowych jednostek budżetowych - 3.656.892 zł;

2) wydatki na dotacje na zadania bieżące - 1.227.800 zł;

3) wydatki na świadczenia na rzecz osób fizycznych - 2.617.250 zł;

4) wydatki na programy finansowane z udziałem środków, o których mowa w art. 5ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy o finansach publicznych - 1.268.337 zł;

5) wydatki z tytułu poręczeń - 190.000 zł;

6) wydatki na obsługę długu - 405.000 zł.

4. Ustala się wydatki majątkowe na rok 2013 w kwocie 4.075.540 zł, zgodnie z załącznikiem nr 3, z tego na projekty realizowane z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy o finansach publicznych - 2.125.886 zł.

§ 2. 1. Ustala się planowany deficyt budżetu w wysokości 1.610.800 zł, który zostanie sfinansowany przychodami z zaciągniętego kredytu i pożyczek.

2. Ustala się przychody budżetu w łącznej kwocie 1.693.000 zł, pochodzące z:

1) zaciągniętych kredytów w kwocie 1.500.000 zł,

2) spłaty pożyczek udzielonych w kwocie 193.000 zł.

3. Ustala się rozchody budżetu w wysokości 82.200 zł na spłatę pożyczek.

4. Zestawienie planowanych przychodów i rozchodów budżetu zawiera załącznik nr 4 do uchwały.

5. Ustala się limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek na:

1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie 1.000.000 zł,

2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1.500.000 zł,

3) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczekw kwocie 82.200 zł.

§ 3. Tworzy się w budżecie gminy rezerwy:

1) ogólną w wysokości 51.015 zł;

2) celową w wysokości 45.000 zł na realizację zadań własnych z zakresu zarządzania kryzysowego;

3) celową na wydatki związane z realizacją programów finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 ustawy o finansach publicznych w wysokości 250.000 zł.

§ 4. Ustala się dotacje udzielane z budżetu gminy podmiotom sektora finansów publicznychi podmiotom spoza sektora finansów publicznych zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej uchwały.

§ 5. Dochody i wydatki budżetu obejmują :

1) dochody z opłat z tytułu zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i wydatki budżetu na realizację zadań ujętych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz gminnym programie przeciwdziałania narkomaniiw łącznej wysokości 103.000 zł;

2) dochody i wydatki związane z realizacją zadań zleconych z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami w wysokości 2.057.290 zł, zgodniez załącznikami nr 6 i 7;

3) dochody z tytułu opłat i kar, o których mowa w art. 402 ust. 4-6 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska w wysokości 60.000 zł i wydatki na realizację zadań związanych z ochroną środowiska i gospodarką wodną;

4) dochody uzyskane z grzywien, o których mowa w art. 20d ustawy z dnia 21 marca1985 r. o drogach publicznych w wysokości 150.000 zł i wydatki na inwestycje związane z siecią drogową;

5) zadania wykonywane w drodze umów i porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, jak w załączniku nr 8 do uchwały.

§ 6. Ustala się plan wydatków w kwocie 92.984 zł na przedsięwzięcia realizowane w ramach funduszu sołeckiego w podziale na sołectwa, zgodnie z załącznikiem nr 9 do niniejszej uchwały.

§ 7. Upoważnia się Burmistrza do:

1) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy;

2) dokonywania zmian w budżecie, w granicach działu wydatków, innych niż określone w art. 257 ustawy o finansach publicznych, w tym w planie wydatków na uposażeniai wynagrodzenia wynikające ze stosunku pracy oraz w planie wydatków majątkowych;

3) przekazania upoważnień kierownikom jednostek do:

a) dokonywania zmian w planie wydatków jednostki,

b) zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku następnym jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania jednostki gdy termin zapłaty upływa w 2014 roku do łącznej kwoty 300.000 zł;

4) zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości 1.000.000 zł.

§ 8. Określa się sumę 1.500.000 zł, do której Burmistrz może samodzielnie zaciągać zobowiązania.

§ 9. 1. Ustala się maksymalną wysokość pożyczek i kredytów krótkoterminowych zaciąganych przez burmistrza w roku budżetowym w kwocie 1.000.000 zł.

2. Ustala się maksymalną kwotę poręczeń udzielanych przez burmistrza w roku budżetowym w kwocie 190.000 zł.

§ 10. Wykonanie Uchwały powierza się Burmistrzowi Kargowej.

§ 11. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2013 roku i podlega publikacjiw Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Kargowej.

Przewodnicząca Rady Miejskiej


mgr Danuta Wilińska - Grzesiuk


Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr 0007.212.2012
Rady Miejskiej w Kargowej
z dnia 17 grudnia 2012 r.
Zalacznik1.pdf

Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr 0007.212.2012
Rady Miejskiej w Kargowej
z dnia 17 grudnia 2012 r.
Zalacznik2.pdf

Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr 0007.212.2012
Rady Miejskiej w Kargowej
z dnia 17 grudnia 2012 r.
Zalacznik3.pdf

Załącznik Nr 4 do Uchwały Nr 0007.212.2012
Rady Miejskiej w Kargowej
z dnia 17 grudnia 2012 r.
Zalacznik4.pdf

Załącznik Nr 5 do Uchwały Nr 0007.212.2012
Rady Miejskiej w Kargowej
z dnia 17 grudnia 2012 r.
Zalacznik5.pdf

Załącznik Nr 6 do Uchwały Nr 0007.212.2012
Rady Miejskiej w Kargowej
z dnia 17 grudnia 2012 r.
Zalacznik6.pdf

Załącznik Nr 7 do Uchwały Nr 0007.212.2012
Rady Miejskiej w Kargowej
z dnia 17 grudnia 2012 r.
Zalacznik7.pdf

Załącznik Nr 8 do Uchwały Nr 0007.212.2012
Rady Miejskiej w Kargowej
z dnia 17 grudnia 2012 r.
Zalacznik8.pdf

Załącznik Nr 9 do Uchwały Nr 0007.212.2012
Rady Miejskiej w Kargowej
z dnia 17 grudnia 2012 r.
Zalacznik9.pdf

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00