Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Lubuskiego rok 2012 poz. 2807

Uchwała nr XXIV/186/12 Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą

z dnia 13 grudnia 2012r.

w sprawie uchwały budżetowej Miasta Kostrzyn nad Odrą na 2013 rok

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 i 9 lit."d" i lit. "i", pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.) oraz art. 211, art. 212, art. 214, art. 215, art. 217 ust.1, art. 222 ust.1, ust. 2 art. 235, art. 236, art. 237, art. 239, art. 242, art. 258 ust. 1, art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) w związku z art.121 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. - Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz. U. nr 157, poz.1241), uchwala się, co następuje:

§ 1. 1. Określa się planowane dochody budżetu na rok 2013 w łącznej kwocie 70.605.647,00 zł, z tego:

1) dochody bieżące w kwocie 58.710.107,00 zł, w tym:

a) dochody na programy i projekty realizowane ze środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy o finansach publicznych w kwocie 564.800,00 zł,

2) dochody majątkowe w kwocie 11.895.540,00 zł, w tym:

a) dochody na programy i projekty realizowane ze środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy o finansach publicznych w kwocie 4.120.894,00 zł,

- zgodnie z załącznikiem Nr 1 do uchwały.

§ 2. Określa się planowane wydatki budżetu na rok 2013 w łącznej kwocie 69.668.555,00 zł, z tego:

1) wydatki bieżące w kwocie 57.030.131,00 zł, w tym:

a) wydatki na programy i projekty realizowane ze środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy o finansach publicznych w kwocie 393.300,00 zł,

2) wydatki majątkowe w kwocie 12.638.424,00 zł, w tym:

a) wydatki na programy i projekty realizowane ze środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy o finansach publicznych w kwocie 5.960.000,00 zł,

- zgodnie z załącznikiem Nr 2 do uchwały.

§ 3. 1. Z wydatków bieżących budżetu przeznacza się łącznie na:

1) wydatki jednostek budżetowych kwotę 43.540.546,00 zł w tym:

a) na wynagrodzenia i składki od nich naliczane kwotę 26.287.225 zł,

b) na wydatki związane z realizacją zadań statutowych kwotę 17.253.321,00 zł,

2) dotacje na zadania bieżące kwotę 4.261.176,00 zł,

3) świadczenia na rzecz osób fizycznych 6.607.212,00 zł,

4) wypłaty z tytułu poręczeń i gwarancji 343.904,00 zł,

5) obsługę długu kwotę 1.883.993,00 zł.

2. Z wydatków majątkowych budżetu przeznacza się łącznie na wydatki na inwestycje i zakupy inwestycyjne kwotę 12.638.424,00 zł, w tym na programy finansowane z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 kwotę 5.960.000,00 zł.

§ 4. Określa się nadwyżkę budżetu w kwocie 937.092,00 zł, która zostanie przeznaczona na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.

§ 5. 1. Określa się planowane przychody budżetu w łącznej kwocie 2.650.00,00 zł.

2. Ustala się planowane rozchody budżetu w łącznej kwocie 3.587.092,00 zł.

3. Przychody i rozchody budżetu w łącznej kwocie określa załącznik Nr 3 do uchwały

§ 6. 1. Określa się limit zobowiązań na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu zabezpieczonego wekslem In blanco wraz z deklaracją wekslową w kwocie 2 000 000,00 zł,

2. Ustala się maksymalną wysokość pożyczek udzielanych przez Burmistrza w roku budżetowym do wysokości 165.000,00 zł.

§ 7. 1. Tworzy się rezerwę ogólną w kwocie 150.000,00 zł.

2. Tworzy się rezerwę celową w wysokości 444.000,00 zł, z przeznaczeniem na:

1) wynagrodzenia i uposażenia w kwocie - 74.000,00 zł,

2) na realizację zadań własnych z zakresu zarządzania kryzysowego w kwocie 150.000,00 zł.

3) rezerwa celowa na wydatki inwestycyjne w kwocie 140.000,00 zł.

4) rezerwa celowa na zabezpieczenie środków bieżących w projektach współfinansowanych z Funduszu Unii Europejskiej w kwocie - 30.000,00 zł.

5) rezerwa celowa na zabezpieczenie środków inwestycyjnych w projektach współfinansowanych z Funduszu Unii Europejskiej w kwocie - 50.000,00 zł.

§ 8. 1. Określa się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie w kwocie 5.532.235,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 4 do uchwały.

2. Określa się dochody i wydatki związane z realizacją zadań wykonywanych na mocy porozumień z
organami administracji rządowej w kwocie 8.000,00 zł

§ 9. Określa się dochody w wysokości 465.000 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz określa się wydatki w kwocie 465.000,00 zł na realizację zadań określonych w Miejskim Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz wydatki w wysokości 5.500,00 zł w Miejskim Programie Przeciwdziałania Narkomanii.

§ 10. Określa się wysokość dotacji udzielanych z budżetu Miasta dla jednostek należących do sektora finansów publicznych i dla jednostek spoza sektora finansów publicznych, zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do uchwały.

§ 11. Plany dochodów rachunków dochodów jednostek o których mowa w art. 223 ust. 1 oraz wydatków nimi finansowanych, określone zgodnie z załącznikiem Nr 6 do uchwały.

§ 12. Określa się dochody związane z gromadzeniem środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska i wydatki na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej w kwocie - 146.108 zł.

§ 13. Upoważnia się Burmistrza w roku budżetowym do:

1) dokonywania wszelkich innych zmian w planie wydatków niż określone w art. 257 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami,

2) zaciągania kredytów i pożyczek krótkoterminowych na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do kwoty 2.000.000,00 zł.

3) samodzielnego zaciągania zobowiązań do kwoty 2 000 000,00 zł,

4) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach w innych bankach

5) udzielania w roku budżetowym pożyczek z budżetu do łącznej kwoty 165.000 zł;

§ 14. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi.

§ 15. Uchwała wchodzi w życie z dniem 01 stycznia 2013 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego.

Przewodniczący Rady Miasta


Tadeusz Łysiak







Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XXIV/186/12
Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą
z dnia 13 grudnia 2012 r.
Zalacznik1.pdf

Dochody budżetowe

Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XXIV/186/12
Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą
z dnia 13 grudnia 2012 r.
Zalacznik2.pdf

Wydatki budżetowe

Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XXIV/186/12
Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą
z dnia 13 grudnia 2012 r.
Zalacznik3.pdf

Przychody i rozchody budżetu

Załącznik Nr 4 do Uchwały Nr XXIV/186/12
Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą
z dnia 13 grudnia 2012 r.
Zalacznik4.pdf

Plan finansowy dochodów i wydatków na zadania zlecone

Załącznik Nr 5 do Uchwały Nr XXIV/186/12
Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą
z dnia 13 grudnia 2012 r.
Zalacznik5.pdf

Zestawienie planowanych kwot dotacji udzielanych z budżetu Miasta Kostrzyn nad Odrą

Załącznik Nr 6 do Uchwały Nr XXIV/186/12
Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą
z dnia 13 grudnia 2012 r.
Zalacznik6.pdf

Plan dochodów rachunku dochodów jednostek budżetowych oraz wydatków nimi finansowanych

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00