Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Lubuskiego rok 2012 poz. 1438

Sprawozdanie nr 1/2012 Burmistrza Zbąszynka

z dnia 4 czerwca 2012r.

z wykonania budżetu Gminy Zbąszynek za 2011rok

Budżet Gminy Zbąszynek na 2011 rok, został uchwalony w dniu 28 grudnia 2010 roku Uchwałą Nr III/13/2010 Rady Miejskiej w Zbąszynku. W trakcie roku budżetowego, dokonano łącznie 31 zmian budżetu gminy: 11 -krotnie zmian dokonano w formie Uchwały Rady Miejskiej oraz 20-krotnie poprzez Zarządzenia Burmistrza.

Pierwotnie uchwalony budżet wynosił:

- po stronie dochodów, 29.222.461,00 zł,

- po stronie wydatków, 31.161.701,00 zł.

Zmiany dokonane w trakcie roku budżetowego, wyniosły:

- po stornie dochodów, + 652.381,00 zł,

- po stronie wydatków, + 141.369,91 zł.

Budżet na 31.12.2011 rok, po zmianach dokonanych w trakcie, zamknął się planowanymi kwotami:

- po stronie dochodów, 29.874.842,00 zł,

- po stronie wydatków, 31.303.070,91 zł.

Wykonanie dochodów w 2011 roku, wyniosło ogółem 27.653.231,07 zł, co stanowi 92,6 % planu, z tego:

1) Dochody własne,

a) a) kwota planowana 10.945.321,91zł,

b) wykonanie wyniosło 84,9% planu, t.j. 9.295.207,40zł.

2) Dotacje celowe z budżetu państwa na realizację zadań własnych, inwestycji gmin, zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz zadań bieżących realizowanych przez gminę na podstawie porozumień ( § 2010, 2030, 6330 ),

a) kwota planowana 3.573.244,00zł,

b) wykonanie wyniosło 99,5% planu, t.j. 3.555.936,65zł

3) Pozostałe dotacje, środki od pozostałych jednostek sektora finansów publicznych, funduszy celowych oraz wpływy z innych źródeł (§6260, 2320, 6620, 6630, 6300, 2700, 2910, 2330, 2710 )

a) kwota planowana 1.821.819,00zł,

b) wykonanie wyniosło 95,7% planu, t.j. 1.742.895,59zł.

4) Subwencje,

a) kwota planowana 5.129.091,00zł,

b) wykonanie wyniosło 100,0% planu, t.j. 5.129.091,00zł.

5) Udziały gmin w podatkach, stanowiących dochód budżetu państwa,

a) kwota planowana 4.627.341,00zł,

b) wykonanie wyniosło 100,9% planu, t.j. 4.670.574,30zł

6) Środki pozyskane w ramach realizacji zadań, dofinansowanych z funduszy strukturalnych, programów wspólnotowych,

a) kwota planowana 3.518.807,09zł,

b) wykonanie wyniosło 85,3% planu, t.j. 3.000.308,33zł.

7) Zwrot wydatków niewygasających ( §6687 )

a) kwota planowana 259.218,00zł,

b) wykonanie wyniosło 100,0% planu, t.j. 259.217,80zł.

W ramach ogólnego planu i wykonania po stronie dochodów budżetu gminy na dzień 31.12.2011 roku, wyszczególniamy:

1) dochody bieżące

a) a) kwota planowana 24.323.009,91 zł

b) wykonanie 22.638.836,51 zł

t.j.93,1 % planu

2) dochody majątkowe

a) kwota planowana 5.551.832,09 zł

b) wykonanie 5.014.394,56 zł

t.j. 90,3% planu

W ramach wyszczególnionych źródeł dochodów budżetu gminy, widnieje wykonanie średnio wynoszące 92,6 %. W ramach wyszczególnionych dochodów własnych widnieje wykonanie na poziomie 84,9%. Patrząc na dochody własne, na wykonanie wskaźnika na takim poziomie, wpływa w głównej mierze brak wykonania dochodów dotyczących podatku od nieruchomości od największego dłużnika. Biorąc pod uwagę przyjęte uzgodnienia z dłużnikiem, w związku z przejęciem dużej partii gruntów pod potrzeby inwestycyjne w roku 2012, nastąpi potrącenie wzajemnych wierzytelności. Ponadto, na wykonanie wskaźnika duży wpływ miały dochody ze sprzedaży które widnieją na poziomie 61,4% w stosunku do założonego planu. Mimo wstępnego zainteresowania zakupem gruntów i nieruchomości w efekcie czego realizowana była procedura przetargowa, końcowo nie doszło do sfinalizowania transakcji z powodu wycofania się potencjalnych nabywców. Pozostałe pozycje związane z dochodami własnymi nie obrazują znacznych odchyleń w stosunku do założonego planu. W związku z likwidacją zakładu budżetowego, patrząc na fakt, że nowa jednostka budżetowa przejęła zadania z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki wodno - ściekowej, uwzględniono stosowne plany dochodów i planowanych wydatków w ramach uchwalonego budżetu gminy. Ważnym czynnikiem wzrostu dochodów bieżących jest przejęcie Zespołu Szkół Technicznych w Zbąszynku od Powiatu Świebodzińskiego z dniem 1 września 201a roku. W budżecie ujęto środki na funkcjonowanie nowej jednostki oświatowej, częściowo pochodzące z subwencji i dodatkowych, niezbędnych do zbilansowania roku 2011 od wcześniejszego organu prowadzącego. Patrząc na stronę dochodową, widnieją planowane środki - pozyskane na realizacją zadań majątkowych, dofinansowanych z funduszy strukturalnych, które nie wpłynęły zgodnie z wielkościami planowanymi i zamknęły się wykonaniem na poziomie 85,3 %, co znacznie utrudniło końcowe rozliczenie budżetu gminy, biorąc pod uwagę niezbędne do poniesienia wydatki.

Szczegółowe zestawienie dochodów zawiera Załącznik Nr 1 do sprawozdania z wykonania budżetu za 2011 roku.

Zaległości z tytułu dochodów budżetowych na dzień 31.12.2011 r., wynoszą ogółem 3.440.150,66zł. Dotyczą one:

1) Podatek od nieruchomości, w tym: 2.167.982,50 zł

- osoby prawne 2.053.839,78 zł

- osoby fizyczne 114.142,72 zł

2) Podatek rolny, w tym:

- osoby prawne 0,00 zł

- osoby fizyczne 52.231,19 zł

3) Podatek leśny, w tym: 709,68 zł

- osoby prawne 3,00 zł

- osoby fizyczne 706,68 zł

4) Podatek od środków transportowych, w tym: 41.028,38 zł

- osoby prawne 14.518,00 zł

- osoby fizyczne 26.510,38 zł

5) Podatek od spadków i darowizn 29.777,60 zł

6) Podatek od dział. gosp. opłacany w formie karty podatkowej od osób fizycznych 19.473,14 zł

7) Podatek od czynności cywilnoprawnych 1.168,30 zł

8) Wpływy z opłat za zezwolenie na sprzedaż alkoholu 827,66 zł

9) Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych 504.396,04 zł

10) Opłaty z tyt. użytkowania wieczystego 7.420,04 zł

11) Wpłaty z tytułu odpłatnego nabycia prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości 10.578,40 zł

12) Odsetki z tytułu zaległości tyt. opłat, dostaw i usług 15.931,92 zł

13) Zaległości z tytułu zaliczek alimentacyjnych 287.613,46 zł

14) Opłata za zajęcie pasa drogowego 4.599,76 zł

15) Wpływy z usług 55.666,82 zł

16) Wpływy z różnych dochodów 58.355,30 zł

W ogólnej kwocie należności, które na dzień 31.12.2011r., wynoszą 4.186.478,63 zł, zaległości stanowią 82,2 %, tj. kwotę 3.440.150,66 zł. Podlegają one ciągłemu procesowi windykacji, polegającemu na postępowaniu upominawczym, komorniczym i sądowym. W trakcie 2011 roku budżetowego wystawiono 261 tytułów wykonawczych. Należności zahipotekowane wynoszą 207.800,62 zł i stanowią 5 % ogółu zaległości.

Wykonanie planowanych wydatków wyniosło 29.450.131,36 zł, co stanowi 94,1% planu, z tego:

1) Wydatki bieżące:

a) kwota planowana 22.371.221,88 zł,

b) wykonanie wyniosło 93,1% planu, t.j. 20.837.474,22 zł,

2) Wydatki majątkowe

a) kwota planowana 8.931.849,03 zł,

b) wykonanie wyniosło 96,4% planu, t.j. 8.612.657,14 zł,

Szczegółowe zestawienie planowanych i wykonanych wydatków bieżących na dzień 31.12.2011r. z wyszczególnieniem ważniejszych źródeł, przedstawia Tabela Nr 1.

Tabela Nr 1: Wyszczególnienie planu i wykonania ważniejszych źródeł wydatków bieżących na dzień 31.12.2011 roku.

L.p.

Wyszczególnienie

Plan w

Wykonanie w

% Wykonania

1.

2.

3.

4.

5.

1

Łącznie plan na wydatki bieżące

22.371.221,88

20.827.474,22

93,1

2

z tego, m.in.:

3

Wydatki bieżące jednostek budżetowych, w tym:

16.638.135,88

15.372.259,73

92,4

4

Wynagrodzenia i składki od nich naliczane

8.978.262,00

8.738.587,54

97,3

5

Wydatki związane z realizacją zadań statutowych jednostek budżetowych

7.659.873,88

6.633.672,19

86,6

6

Dotacje na zadania bieżące

2.330.421,00

2.320.214,06

99,6

7

Wydatki na świadczenia na rzecz osób fizycznych

2.144.404,00

2.117.010,34

98,7

8

Wydatki na programy finansowane z udziałem środków o których mowa w art.5 ust.1 pkt.2 i 3

646.261,00

434.972,88

67,3

9

Obsługa długu

612.000,00

593.017,21

96,9

W ramach wykonanych dotacji na zadania bieżące, wyszczególniamy:

1) Dotację celową udzieloną na rzecz Rejonowego Związku Spółek Wodnych, w wysokości 16.000,00 zł,

2) Dotację podmiotową z budżetu dla niepublicznej jednostki systemu oświaty ( przedszkola niepubliczne) w wysokości 1.145.032,06 zł,

3) Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji pozostałym jednostkom niezaliczanym do sektora finansów publicznych z zakresu ochrony zdrowia, w wysokości 4.300,00 zł,

4) Dotacja podmiotowa dla samorządowej instytucji kultury, w wysokości 938.982,00 zł,

5) Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji pozostałym jednostkom niezaliczanym do sektora finansów publicznych w ramach propagowania kultury i sztuki, w wysokości 49.200,00 zł,

6) Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji pozostałym jednostkom niezaliczanym do sektora finansów publicznych w ramach rozpowszechniania kultury fizycznej i sportu, w wysokości 130.500,00 zł.

W ramach ogółu wydatków poniesionych na funkcjonowanie oświaty za 2011 roku, wyszczególniamy pozycje, które obrazuje poniższa tabela Nr 2.

Tabela Nr 2: Wydatki związane z funkcjonowaniem oświaty za 2011 roku z wyszczególnieniem jednostek oświaty i niepublicznych przedszkoli.

L.p

Wyszczególnienie

Plan w

Wykonanie w

% Wykonania

1.

2.

3.

4.

5.

1

Łącznie plan na wydatki bieżące w oświacie

8.375.744,00

7.990.408,70

95,4

2

z tego:

3

Szkoły Podstawowe

4.276.804,00

3.967.767,55

92,8

4

w tym:

5

Środki zabezpieczone na bieżące funkcjonowanie SP na terenie gminy do dyspozycji dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych (6+7+8)

3.709.831,00

3.632.391,60

97,9

6

SP Zbąszynek

1.985.561,00

1.933.783,11

97,4

7

SP Kosieczyn

779.465,00

773.561,59

100,0

8

SP Dąbrówka Wlkp.

944.805,00

925.046,90

97,9

9

Realizacja zadania dofinansowanego z funduszy strukturalnych przez SP Kosieczyn

4.759,00

3.734,68

78,5

10

Środki zabezpieczone w budżecie gminy na prace remontowe w szkołach podstawowych

227.182,00

0

-

11

Środki zabezpieczone w budżecie gminy na wydatki majątkowe ( Radosna Szkoła- Place zabaw )

335.032,00

331.641,27

99,0

12

Przedszkola

1.145.239,00

1.145.032,06

100,00

13

w tym:

14

Przedszkole Niepubliczne w Zbąszynku

764.522,00

15

Przedszkole Niepubliczne w Dąbrówce Wlkp.

143.787,00

16

Przedszkole Niepubliczne w Rogozińcu

54.048,50

17

Przedszkole Niepubliczne w Kosieczynie

107.756,00

18

Przedszkole Niepubliczne w Kręcku

71.610,00

19

Przedszkole Niepubliczne w Zbąszyniu (dotacja na dzieci z naszej gminy zgodnie z zawartym porozu-mieniem.)

3.308,56

20

Gimnazja

1.661.957,00

1.639.151,36

98,6

21

Dowożenie uczniów

163.000,00

146.930,54

90,2

22

Licea Ogólnokształcące

177.504,00

177.504,00

100,0

23

Szkoły zawodowe

870.852,00

848.693,01

97,5

24

Dokształcanie i doskonalenia nauczycieli

39.385,00

30.115,81

76,5

25

Pozostała działalność ( m.in. realizowane projekty z dofinansowaniem z funduszy strukturalnych)

41.003,00

35.214,37

85,9

Szczegółowe informacje dotyczące wydatków poniesionych w 2011 roku w odniesieniu do poszczególnych działów, rozdziałów i paragrafów, wg. klasyfikacji budżetowej oraz podziału na wydatki bieżące i majątkowe, przedstawia załącznik Nr 2 do niniejszego sprawozdania. Łącznie wykonanie wydatków majątkowych wyniosło 96,4% planu. Zadanie, pn."Budowa północnej obwodnicy Zbąszynka" - częściowo, uwzględnione zostało w budżecie gminy, jako wydatki niewygasające z upływem roku budżetowego, zgodnie z powziętą uchwałą w m- cu grudniu 2010 roku. Ogólna kwota wydatków, ustalonych jako niewygasające, związana z realizacją ww. zadania, wynosi 715.741,79 zł. Szczegółowo obrazuje to, niżej przedstawiona tabela Nr 3.

Tabela Nr 3: Wydatki, uznane jako nie wygasające, uwzględnione w ramach wykonania ogólnej kwoty wydatków budżetu gminy za 2010 rok .

L.p.

Wyszczególnienie

Wydatki, które nie wygasły z upływem roku budżetowego 2010

1.

2.

3.

1

Dział 600 - Transport i łącznośćRozdział 60016 - Drogi publiczne gminne

2

§ 6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

54.996,38 zł

3

§ 6057 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

259.233,37 zł

4

§ 6059 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

401.512,04 zł

5

Razem

715.741,79 zł

6

Zwrot do budżetu

259.217,80 zł

7

Wykonanie

456.523,99 zł

W związku z nieterminową realizacją robót i brakiem możliwości terminowego rozliczenia się z pobranej zaliczki na poczet realizacji zadania od instytucji pośredniczącej, konieczne było zwrócenie kwoty wydatków uchwalonych jako niewygasające przed ich ostatecznym terminem wykorzystania. W związku z powyższym dokonano stosownych zapisów w ramach zmian w budżecie gminy roku bieżącego.

Szczegółowe informacje odnośnie wydatków majątkowych przedstawia załącznik Nr 3 do niniejszej informacji.

Zobowiązania budżetu gminy na dzień sprawozdawczy, wynoszą 1.707.416,49zł, stanowią, m.in. wynagrodzenia oraz pochodne od wynagrodzeń oraz zobowiązania z tytułu dostaw towarów i usług, przypadające do zapłaty po okresie sprawozdawczym. Na koniec okresu sprawozdawczego nie wystąpiły zobowiązania wymagalne.

W załączniku Nr 4 przedstawiono planowane i wykonane dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej w objętym sprawozdaniem okresie.

Zadania realizowane na podstawie porozumień w 2011r. przedstawia załącznik Nr 5.

Dotacje planowane i wykonane dla podmiotów należących i nienależących do sektora finansów publicznych w 2011 roku, przedstawia załącznik Nr 6 do niniejszego sprawozdania.

W trakcie 2010 roku, zgodnie z wymogami ustawowymi, zlikwidowano Gminny Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, planowane dochody i wydatki z tytułu realizacji tych zadań widnieją w budżecie gminy 2011 roku w rozdziale 90019 - Wpływy i wydatki związane z gromadzeniem środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska oraz analogicznie po stronie wydatkowej budżetu. Planowane dochody na kwotę 84.000,00zł zamknęły się wykonaniem na dzień 31.12.2011 roku w wysokości 67.408,65 zł, tj. 80,2 %. Planowane wydatki na kwotę 84.000,00zł zamknęły się wykonaniem w wysokości 65.480,67 zł, tj. wykonano 77,9 % planowanych środków.

Wykonanie planowanego deficytu budżetowego na dzień 31.12.2011 roku, zamknęło się kwotą -1.791.077,75zł. Planowany deficyt budżetu gminy został przekroczony w związku z tym, że gmina uregulowała zobowiązania bieżące przypadające w końcówce roku budżetowego 2011 tak, aby nie wystąpiły zobowiązania wymagalne. Patrząc na realizację zadań dofinansowanych z udziałem środków pochodzących z funduszy strukturalnych nie otrzymano planowanych dochodów w roku budżetowym. Często rozliczenia tych środków następują w ostatnich dniach roku budżetowego. Dodatkowo w m- cu grudniu doszło do sprzedaży nieruchomości z której dochody miały wpłynąć w roku budżetowym 2011 a z określonych przyczyn do tego nie doszło. W związku z powyższym zaczerpnięto środki - częściowo z subwencji oświatowej, która wpłynęła w grudniu na rok 2012. Nie spowodowało to nieterminowej realizacji planu wydatków na oświatę po 01 stycznia nowego roku budżetowego a finansowo środki pokryte zostały otrzymanymi udziałami w podatkach za grudzień 2011 roku i wpływem z tytułu dofinansowania z funduszy strukturalnych do zadań zrealizowanych w 2011 roku.

Reasumując powyższe, deficyt powstały na dzień 31 grudnia 2011 roku, pokryty został wykonanymi przychodami w wysokości ogółem 4.531.911,11zł. W ramach wykonanych przychodów ogółem, wyszczególniamy przychody z tytułu kredytów i pożyczek długoterminowych, w wysokości ogółem, 4.109.929,31zł oraz inne źródła 421.981,80zł. W ogólnej kwocie zaciągniętego zadłużenia - długoterminowego w trakcie roku budżetowego 2011, wyodrębnia się:

1) Kredyt inwestycyjny-długoterminowy, zaciągnięty w BGK Zielona Góra, na zadanie pn. "Budowa Północnej Obwodnicy Zbąszynka II etap" w wysokości 1.100.000,00 zł,

2) Pożyczka zaciągnięta z WFOŚ i GW z siedzibą w Zielonej Górze na projekt reali-zowany p.n.: " Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy - proekt zasadniczy" w wysokości 506.741,27zł,

3) Kredyt zaciągnięty w BGK z siedzibą w Zielonej Górze ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego na wydatki majątkowe roku 2011, p.n.: " Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Rogozińcu" oraz " Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w ul. Jana Pawła II oraz Zaułek Kościelny" w wysokości łącznej 169.000,00zł,

4) Kredyt zaciągnięty w BGK z siedzibą w Zielonej Górze na wydatki majątkowe rok 2011, p.n.: " Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Rogozińcu" oraz " Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w ul. Jana Pawła II oraz Zaułek Kościelny" w wysokości łącznej 170.335,00zł,

5) Kredyt zaciągnięty w BGK z siedzibą w Zielonej Górze na wydatki majątkowe roku 2011, w wysokości łącznej 1.556.182,33zł,

6) Kredyt zaciągnięty w BGK z siedzibą w Zielonej Górze na wydatki majątkowe roku 2011, w wysokości łącznej 1.556.182,33zł,

7) Pożyczka zaciągnięta na wyprzedzające finansowanie zadań dofinansowanych z funduszy strukturalnych w BGK z siedzibą w Zielonej Górze na projekt realizowany p.n.: " Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy - projekt wsparcia" w wysokości 274.388,46zł,

8) Pożyczka zaciągnięta na wyprzedzające finansowanie zadań dofinansowanych z funduszy strukturalnych w BGK z siedzibą w Zielonej Górze na projekt realizowany p.n.: " Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Rogozińcu" w wysokości 161.819,42zł,

9) Pożyczka zaciągnięta z WFOŚ i GW z siedzibą w Zielonej Górze na projekt realizowany p.n.: " Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy - projekt wsparcia" w wysokości 91.462,83zł,

W trakcie roku budżetowego 2011, terminowo regulowano wszystkie planowane rozchody. Ogółem spłacono zadłużenie długoterminowe na kwotę 1.422.833,19.

Zestawienie przychodów i rozchodów budżetu Gminy Zbąszynek w objętym sprawozdaniem okresie przedstawia załącznik Nr 7 do niniejszego sprawozdania. Zadłużenie z tytułu kredytów i pożyczek długoterminowych, ze stanem na dzień 31.12.2011 roku, przedstawia Tabela Nr 4.

Lp.

Kredyty i po-życzka długo-terminowe

Cel kredytu

Nazwa banku, pożyczkodawcy

Wartość pozostała do spłaty

Okres spłaty

1

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Budowa oczyszczalni ścieków w Zbąszynku

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

1.366.500,00 zł

17.03.2006 - 31.12.2016

2

kredyt ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego

Przebudowa ul. Małej w Zbąszynku

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

20.316,19 zł

29.10.2008 - 31.12.2012

3

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Przebudowa ulic Sportowa, Topolowa, Mała

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

415.947,16 zł

10.09.2009 - 31.12.2015

4

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Przebudowa ulic Sportowa, Topolowa w Zbąszynku

Gospodarczy Bank Spółdzielczy, Międzyrzecz

166.666,72 zł

24.11.2009 - 31.12.2015

5

pożyczka inwestycyjna, długoterminowa

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy - projekt zasadniczy

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środkowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze

1.015.494,48 zł

10.12.2009 - 30.11.2019

6

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Centrum Kultury i Folkloru w Dąbrówce Wlkp.

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

232.867,00 zł

27.04.2010 - 31.12.2013

7

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Budowa Północnej Obwodnicy Zbąszynka

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

1.234.800,00 zł

18.05.2010 - 31.12.2025

8

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Finansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2010

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

600.000,00 zł

19.08.2010 - 31.12.2013

9

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Budowa Północnej Obwodnicy Zbąszynka

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

2.325.000,00 zł

10.09.2010 - 31.12.2024

10

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Moje boisko - ORLIK 2012" w Dąbrówce Wlkp

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

158.667,04 zł

10.09.2010 - 31.12.2013

11

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Modern.ul.PCK w Zb-nku, Przebud.systemu kanal.sanit.z płd-zach.częsci miasta do oczysz.ścieków w Zb-nku

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

1.435.171,00 zł

10.09.2010 - 31.12.2010

12

pożyczka na wyprzedz. finans.inwestycji, długoterminowa

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy - projekt wsparcia

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

274.388,46 zł

Spłata po uzyskaniu dofinansowania

13

pożyczka inwestycyjna, długoterminowa

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy - projekt wsparcia

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środkowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze

205.185,92 zł

14.09.2010 - 31.08.2015

14

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2010

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

838 320,00 zł

06.12.2010 - 31.12.2017

15

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Zb-ek: sołectwo Rogoz.,Dąbrówka Wlkp, Kręcko

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

200.316,32 zł

14.12.2010 - 31.12.2015

16

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Rogozińcu" oraz " Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w ul. Jana Pawła II oraz Zaułek Kościelny"

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

170.335,00 zł

01.02.2013 - 31.12.2015

17

kredyt inwestycyjny, długoterminowy ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego

" Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Rogozińcu" oraz " Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w ul. Jana Pawła II oraz

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

169.000,00 zł

01.02.2013 - 31.12.2015

18

kredyt inwestycyjny, długoterminowy

Finansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2011 - na pokrycie wydatków majątkowych roku 2011

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

1.556.182,33 zł

31.01.2013-31.12.2020

19

pożyczka na wyprzedz. finans. inwestycji, długoterminowa

" Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w ul. Jana Pawła II oraz Zaułek Kościelny"

Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze

161.819,42 zł

Spłata po uzyskaniu dofinansowanie - plan na 2012 rok

12.546.977,04 zł

Na koniec analizowanego okresu łączna kwota długu w relacji do planowanych dochodów wynosi 42,0%.

Łączna kwota spłaty zobowiązań (raty kapitałowe wraz z odsetkami) uregulowanych w trakcie roku budżetowego 2011, stanowi 6,7% planowanych dochodów i nie przekracza wskaźnika ustawowego.

Burmistrz Zbąszynka


Wiesław Czyczerski


Załącznik Nr 1 do Sprawozdania Nr 1/2012
Burmistrza Zbąszynka
z dnia 4 czerwca 2012 r.
Zalacznik1.pdf

Załącznik Nr 1-dochody -do sprawozdania za 2011 rok

Załącznik Nr 2 do Sprawozdania Nr 1/2012
Burmistrza Zbąszynka
z dnia 4 czerwca 2012 r.
Zalacznik2.pdf

Załącznik Nr 2-wydatki -do sprawozdania za 2011rok mójdobry

Załącznik Nr 3 do Sprawozdania Nr 1/2012
Burmistrza Zbąszynka
z dnia 4 czerwca 2012 r.
Zalacznik3.pdf

Załącznik Nr 3 -Wydatki inwestycyjne za 2011rok

Załącznik Nr 4 do Sprawozdania Nr 1/2012
Burmistrza Zbąszynka
z dnia 4 czerwca 2012 r.
Zalacznik4.pdf

Załącznik Nr 4-zadania zlecone za2011rok

Załącznik Nr 5 do Sprawozdania Nr 1/2012
Burmistrza Zbąszynka
z dnia 4 czerwca 2012 r.
Zalacznik5.pdf

Załącznik Nr 5 -porozumienia -XII 2011

Załącznik Nr 6 do Sprawozdania Nr 1/2012
Burmistrza Zbąszynka
z dnia 4 czerwca 2012 r.
Zalacznik6.pdf

Załącznik Nr 6 -dotacje za 2011 rok

Załącznik Nr 7 do Sprawozdania Nr 1/2012
Burmistrza Zbąszynka
z dnia 4 czerwca 2012 r.
Zalacznik7.pdf

Załącznik Nr 7 do spraw.z wykonania budżetu-Przych.rozch za 2011 roku

Załącznik Nr 8 do Sprawozdania Nr 1/2012
Burmistrza Zbąszynka
z dnia 4 czerwca 2012 r.
Zalacznik8.pdf

ZAŁACZNIK NR 8 - ochrona środowiska -wykonania 2011

Załącznik Nr 9 do Sprawozdania Nr 1/2012
Burmistrza Zbąszynka
z dnia 4 czerwca 2012 r.
Zalacznik9.pdf

Stopień zaawansowania programów wieloletnich 2011r.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00