Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Dolnośląskiego rok 2010 nr 238 poz. 4061

Porozumienie nr 380 ID/5442/10/10 Burmistrza Miasta Mieroszów; Zarządu Powiatu Wałbrzyskiego

z dnia 28 września 2010r.

w sprawie przekazania zarządzania drogą powiatową nr 3399 D w zakresie pełnienia funkcji inwestora dla zadania pn. Remont drogi powiatowej nr 3399 D na odcinku ul. Hożej i części ul. Kwiatowej w Mieroszowie


zawarte w dniu 28 września 2010 r. w Wałbrzychu pomiędzy: Powiatem Wałbrzyskim z siedzibą w Wałbrzychu, Al. Wyzwolenia 24, 58-300 Wałbrzych, w imieniu i na rzecz którego działają : 1. Pan Augustyn Skrętkowicz - Starosta Wałbrzyski 2. Pan Andrzej Marciniak - Wicestarosta zwanym dalej ,, Przekazującym '' a Gminą Mieroszów z siedzibą w Mieroszowie, Pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, w imieniu i na rzecz której działa: Pan Andrzej Laszkiewicz - Burmistrz Miasta i Gminy Mieroszów zwanym dalej ,, Przyjmującym ''
Na podstawie uchwały nr XLV/41/10 Rady Powiatu Wałbrzyskiego z dnia 23 września 2010 roku i uchwały nr LV/243/10 Rady Miejskiej Mieroszowa z dnia 31 sierpnia 2010 roku oraz art. 19 ust. 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 19 poz. 115 ze zmianami) strony ustalają, co następuje:
§ 1. 1. Przekazujący powierza, a Przyjmujący przyjmuje zarządzanie drogą powiatową nr 3399 D w zakresie wynikającym z art. 20 pkt. 3 ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych - pełnienie funkcji inwestora dla zadania pn. Remont drogi powiatowej nr 3399 D na odcinku ul. Hożej i części ul. Kwiatowej w Mieroszowie.
2. Zadanie, o którym mowa będzie realizowane w ramach programu pod nazwą ,, Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011''.
3. Szacunkowa wartość zadania wynosi 961 272,51 zł ( słownie: dziewięćset sześćdziesiąt jeden tysięcy dwieście siedemdziesiąt dwa złote 51/100 ).
4. Zakres zadania obejmuje remont nawierzchni jezdni, chodników i istniejących zjazdów, szczegółowy zakres robót określa przekazany przez Przekazującego projekt budowlany i przedmiar robót.
5. Zmiana zakresu rzeczowego zadania, bez pisemnej zgody Przekazującego, zostanie w całości sfinansowana przez Przyjmującego.
§ 2. Zakres zadań przekazanych przez Przekazującego obejmuje:
1. Aktualizację kosztorysu inwestorskiego
2. Złożenie wniosku o dofinansowanie zadania w ramach programu ,, Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011''.
3. Wyłonienie wykonawcy zadania, o którym mowa w §1 ust. 1 zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych .
4. Wyłonienie inspektora nadzoru dla zadania, o którym mowa w §1 ust. 1 zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.
5. Dokonanie odbioru końcowego zadania.
§ 3. 1. Przyjmujący zobowiązuje się do:
a) Realizacji zadania do dnia 1 grudnia 2011 roku.
b) Przejęcia zobowiązań, wobec osób trzecich, wynikłych w trakcie realizacji zadania.
c) Rozliczenia wykonanego zadania i przekazania Przekazującemu dokumentów finansowych niezbędnych do zaewidencjonowania w ewidencji środków trwałych.
d) Likwidacji szkód na trasie przypuszczalnych objazdów.
2. Przyjmujący wyraża zgodę na:
a) Przeprowadzenie kontroli z ramienia Przekazującego wykorzystania dotacji, o której mowa w § 4 ust. 1 lub 2.
b) Uczestniczenia przedstawicieli Przekazującego w odbiorze końcowym zadania.
§ 4. 1. W przypadku uzyskania dofinansowania z Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 Przekazujący przekaże Przyjmującemu dotację na wykonanie zadania w wysokości 380 636,26 zł (słownie: trzysta osiemdziesiąt tysięcy sześćset trzydzieści sześć złotych 26/100 ).
2. Przyjmujący oświadcza, że na realizację zadania, o którym mowa w §1 ust. 1 wniesie wkład własny w wysokości 10% wartości zadania, nie więcej jednak niż kwota 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100 ).
3. W przypadku obniżenia wartości zadania, o której mowa w §1 ust.3, dotacja zostanie przekazana przez Przekazującego w wysokości wyliczonej wg wzoru dotacja = (wartość zadania w zł / 2) - (0,1x wartość zadania w zł)
4. Dotację Przekazujący przekaże przelewem na konto wskazane przez Przyjmującego po zakończeniu realizacji zadania, o którym mowa w §1 ust.1 w terminie 7 dni od dnia dostarczenia do siedziby Przekazującego noty obciążeniowej wraz z załącznikami.
5. Załącznikami do noty obciążeniowej będą uwierzytelniona kserokopia faktury wystawionej przez wykonawcę robót dla zadania, o którym mowa w §1 ust.1 na Gminę Mieroszów oraz protokół końcowego odbioru robót. Opis faktury powinien zawierać numer porozumienia, nazwę zadania, kwotę dotacji oraz klauzulę,, dotację wykorzystano zgodnie z przeznaczeniem''.
§ 5. W przypadku wykorzystania dotacji niezgodnie z niniejszym porozumieniem Przyjmujący zobowiązuje się do zwrotu kwoty niewykorzystanej prawidłowo wraz z ustawowymi odsetkami naliczonymi od dnia przekazania dotacji.
§ 6. Porozumienie zastaje zawarte na czas realizacji zadania i wygasa z momentem rozliczenia inwestycji przez Przyjmującego.
§ 7. Wszelkie zmiany porozumienia wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnej.
§ 8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym porozumieniem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 9. Spory wynikłe na tle realizacji niniejszego porozumienia rozstrzygane będą przez Sąd Powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Przekazującego.
§ 10. Porozumienie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
§ 11. Porozumienie sporządzono w sześciu jednobrzmiących egzemplarzach, po trzy egzemplarze dla każdej ze stron.
Starosta Wałbrzyski

Augustyn Skrętkowicz
Wicestarosta Powiatu Wałbrzyskiego

Andrzej Marciniak
Burmistrz Mieroszowa

Andrzej Laszkiewicz
Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00