Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Urzędowy Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej rok 2020 poz. 23
Wersja aktualna od 2020-07-31
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej rok 2020 poz. 23
Wersja aktualna od 2020-07-31
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE NR 21
MINISTRA RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ

z dnia 30 lipca 2020 r.

w sprawie powołania Zespołu do spraw planowania działań mających na celu przeciwdziałanie negatywnym skutkom COVID-19

Na podstawie art. 7 ust. 4 pkt 5 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o Radzie Ministrów (Dz.U. z 2019 r. poz. 1171 oraz z 2020 r. poz. 568 i 695) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1.

1. W Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, zwanym dalej "Ministerstwem", powołuje się Zespół do spraw planowania działań mających na celu przeciwdziałanie negatywnym skutkom COVID-19, zwany dalej "Zespołem".

2. Zespół jest organem pomocniczym Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, zwanego dalej "Ministrem".

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.

Do zadań Zespołu należy opracowanie i przedłożenie Ministrowi w terminie do dnia 14 sierpnia 2020 r. planu działania, mającego na celu przeciwdziałanie negatywnym skutkom COVID-19 przed nadejściem drugiej fali epidemii w zakresie właściwości kompetencyjnej Ministra, w szczególności w obszarze działań na rzecz osób: niepełnosprawnych, starszych oraz pozostających w pieczy zastępczej.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3.

W skład Zespołu wchodzą:

1) przewodniczący - Justyna Pawlak - Dyrektor Departamentu Pomocy i Integracji Społecznej;

2) zastępca przewodniczącego - Małgorzata Paprota - Dyrektor Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych;

3) sekretarz - Lidia Ułanowska - Dyrektor Departamentu Polityki Senioralnej;

4) Olgierd Podgórski - Dyrektor Departamentu Polityki Rodzinnej.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 4.

1. Na zaproszenie przewodniczącego w pracach Zespołu, w zależności od potrzeb, mogą brać udział także osoby inne niż wymienione w § 3, w tym przedstawiciele pozostałych komórek organizacyjnych Ministerstwa oraz innych resortów.

2. Członkowie Zespołu, reprezentujący komórki organizacyjne Ministerstwa, wykonują swoje funkcje osobiście.

3. Członek Zespołu, który nie może wziąć udziału w posiedzeniu, może nadesłać pisemne opinie w sprawach objętych projektem porządku posiedzeń.

4. Praca w Zespole odbywa się w ramach obowiązków służbowych. Z tytułu uczestnictwa w pracach Zespołu jej członkom oraz osobom zaproszonym nie przysługuje wynagrodzenie.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 5.

1. Zespół obraduje na posiedzeniach, których miejsce i termin wyznacza przewodniczący.

2. Posiedzenia Zespołu mogą odbywać się zdalnie, za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość.

3. Prace Zespołu mogą być prowadzone w trybie obiegowym przy użyciu poczty elektronicznej.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 6.

Protokół z posiedzenia sporządzony przez sekretarza podpisuje przewodniczący Zespołu.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 7.

1. Do obowiązków przewodniczącego należy:

1) kierowanie pracami Zespołu;

2) zwoływanie, w zależności od potrzeb, posiedzeń Zespołu;

3) występowanie do kierujących komórkami organizacyjnymi Ministerstwa oraz instytucji o udostępnienie informacji i dokumentów niezbędnych do prac Zespołu;

4) reprezentowanie Zespołu w sprawach dotyczących jego działalności;

5) przedkładanie Ministrowi informacji o pracach Zespołu.

2. Przewodniczący przy wykonywaniu swoich zadań korzysta z pomocy sekretarza.

3. W przypadku nieobecności przewodniczącego jego obowiązki wykonuje zastępca przewodniczącego.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 8.

Do obowiązków sekretarza należy:

1) sporządzanie protokołu każdego posiedzenia Zespołu;

2) dokumentowanie obecności członków Zespołu na jego posiedzeniach;

3) przechowywanie dokumentacji;

4) organizowanie spraw proceduralnych oraz przepływu informacji związanych z działalnością Zespołu.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 9.

Obsługę organizacyjno-administracyjną Zespołu zapewnia Departament Pomocy i Integracji Społecznej.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 10.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

MINISTER RODZINY,
PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ

Marlena Maląg

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00