ZARZĄDZENIE
GENERALNEGO DYREKTORA OCHRONY ŚRODOWISKA
z dnia 29 stycznia 2025 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt i instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska i regionalnych dyrekcji ochrony środowiska
Na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164), zarządza się, co następuje:
§ 1 . W Instrukcji Kancelaryjnej Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska i regionalnych dyrekcji ochrony środowiska, stanowiącej załącznik nr 1 do zarządzenia nr 10 Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 9 września 2014 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt i instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska i regionalnych dyrekcji ochrony środowiska, wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 40 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Jeżeli pismo, o którym mowa w ust. 1, jest częścią akt spraw, dla których ustalono, że czynności kancelaryjne oraz ich dokumentowanie wykonuje się w postaci nieelektronicznej, to treść pisma zawierającą pełną datą (rok, miesiąc, dzień) drukuje się wraz z informacjami o akceptacjach i podpisie elektronicznym (metadanymi pisma wychodzącego) jako egzemplarz przeznaczony do włączenia do akt sprawy.”;
2) w § 65 w ust. 2 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2) dołącza pismo wraz z informacjami o akceptacjach i podpisie elektronicznym (metadanymi pisma wychodzącego) jako egzemplarz przeznaczony do włączenia do akt sprawy.”.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu podpisania.
GENERALNY DYREKTOR
OCHRONY ŚRODOWISKA
Piotr Otawski
w porozumieniu
NACZELNY DYREKTOR
ARCHIWÓW PAŃSTWOWYCH
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00