Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Urzędowy Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska rok 2022 poz. 5
Wersja archiwalna od 2022-04-27 do 2024-08-24
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska rok 2022 poz. 5
Wersja archiwalna od 2022-04-27 do 2024-08-24
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE NR 5
GENERALNEGO DYREKTORA OCHRONY ŚRODOWISKA

z dnia 26 kwietnia 2022 r.

zmieniające zarządzenie Nr 4 z dnia 16 września 2020 r. w sprawie systemu stałych dyżurów Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska

Na podstawie § 2 ust. 1 i 2 załącznika do zarządzenia Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 7 stycznia 2019 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska (Dz. Urz. GDOŚ poz. 2 i 6 oraz z 2020 r. poz. 1) w związku z art. 823 pkt 2 i art. 824 ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz. U. poz. 655) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1. W zarządzeniu Nr 4 z dnia 16 września 2020 r. w sprawie systemu stałych dyżurów Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska (Dz. Urz. GDOŚ poz. 2) wprowadza się następujące zmiany:

1) preambuła otrzymuje brzmienie:

„Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz. U. poz. 655), art. 123 ust. 1a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 2373 i 2389) oraz § 2 ust. 1 i 2 załącznika do zarządzenia Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 7 stycznia 2019 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska (Dz. Urz. GDOŚ z 2019 r. poz. 2 i 6 oraz z 2020 r. poz. 1) zarządza się, co następuje:”;

2) w § 7 ust. 4 otrzymuje brzmienie:

„4. Do wykonywania zadań w zespole stałego dyżuru kierujący komórkami organizacyjnymi GDOŚ wyznaczają z podległych im komórek:

1) dwóch pracowników z Departamentu Realizacji Projektów Środowiskowych;

2) dwóch pracowników z Departamentu Orzecznictwa Administracyjnego;

3) czterech pracowników z Departamentu Ocen Oddziaływania na Środowisko;

4) dwóch pracowników z Departamentu Zarządzania Zasobami Przyrody;

5) trzech pracowników z Biura Dyrektora Generalnego;

6) jednego pracownika z Biura Prawnego

i zapewniają ciągłość obsady zespołu stałego dyżuru.”;

3) w § 9 ust. 3 pkt 1 lit. a otrzymuje brzmienie:

„a) stałych dyżurów w Ministerstwie Klimatu i Środowiska oraz w urzędach obsługujących współdziałające organy administracji publicznej,”.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu podpisania.

ANDRZEJ SZWEDA-LEWANDOWSKI
Generalny Dyrektor
Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska
/ - podpisany cyfrowo/

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00