Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2014-11-13
Wersja aktualna od 2014-11-13
obowiązujący
DECYZJA Nr 28
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 12 września 2014 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian elementów struktury przestrzeni powietrznej
(ostatnia zmiana: DUULC. z 2014 r., poz. 73)
Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. – Prawo lotnicze (Dz. U. z 2013 r. poz. 1393 oraz z 2014 r. poz. 768) w związku z § 4 ust. 4, § 5 ust. 2, § 7 ust. 2 i § 8 ust. 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. z 2014 poz. 351) zarządza się, co następuje:
§ 1.Zatwierdza się:
1) zmianę granic poziomych i pionowych strefy kontrolowanej lotniska Łódź – Lublinek – CTR Łódź – Lublinek (CTR EPLL):
2) wprowadzenie nowego czterosegmentowego rejonu kontrolowanego lotniska Łódź – Lublinek – TMA Łódź:
3) zmianę granic poziomych sektorów A, B i C rejonu kontrolowanego Poznań South – TMA Poznań South:
4) zmianę nazwy sektora „D” rejonu kontrolowanego Poznań South – TMA Poznań South „D” na sektor TMA Poznań South „F”:
5) zmianę nazwy sektora „F” rejonu kontrolowanego Poznań South – TMA Poznań South „F” na sektor TMA Poznań South „G”:
6) wprowadzenie nowego sektora „D” rejonu kontrolowanego Poznań South – TMA Poznań South „D”:
7) zmianę definicji segmentu „A” strefy ruchu lotniskowego lotnictwa wojskowego – MATZ Łask poprzez dodanie zapisu: „Z wyłączeniem aktywnego sektora „D” TMA Łódź”:
Uwaga: Z wyłączeniem aktywnego sektora „D” TMA Łódź.
8) zmianę górnej granicy strefy czasowo rezerwowanej TRA 12:
9) likwidację strefy czasowo rezerwowanej TRA 39;
10) likwidację strefy czasowo rezerwowanej TRA 42;
11) obniżenie górnej granicy segmentu „C” strefy czasowo rezerwowanej TRA 15 „C” z FL195 do FL95;
12) wprowadzenie stref czasowo wydzielonych TSA 40, 41, 42, 43, 45, 46:
13) zmianę granic pionowych i poziomych tras TFR 01, 10, 11:
14) likwidację tras TFR 02 oraz TFR 13;
15) wprowadzenie nowych dróg lotniczych Q800, T240, Z131, Z212, Z493, Y41, Z349 i Z419:
16) zmianę przebiegu drogi lotniczej Z348:
17) zmianę desygnatora drogi lotniczej T268 scalenie z drogą lotniczą T709:
18) zmianę desygnatora drogi lotniczej Y225 na Q316;
19) zmianę kierunkowości w drodze lotniczej T720 z jednokierunkowej na dwukierunkową:
20) zmianę kierunkowości w drodze T738 w segmencie EKSEK – DINOV z zachodniej na dwukierunkową:
21) zmianę kierunkowości drogi lotniczej N744 z jednokierunkowej na dwukierunkową w segmencie NAVUR-OVBOR:
22) zmianę górnej granicy drogi lotniczej L996 na FL660 segmencie CHOCIWEL – GOSOT:
23) przedłużenie drogi lotniczej Z95 o segment GRUDA-OSLOG:
24) przedłużenie drogi lotniczej T270 o segment OLILA-MEBIV-RILAB-OSLOG oraz podniesienie górnej granicy do FL660:
25) zmianę kategorii warunkowej drogi lotniczej z CDR 1,2 na CDR 1 w drogach P31, M743 i T670 w następujących segmentach:
P31: MALOX-KUNERT FL95-FL195;
M743: KARTI-PIVET FL95-FL195;
T670: VAPOS-GIVAR FL95-FL195.
26) wprowadzenie warunkowości w segmentach dróg lotniczych P98, N869, T707,T738 i Z349:
27) obniżenie górnej granicy warunkowości w drogach lotniczych P861 i Z136:
28) obniżenie górnej granicy warunkowości w drodze lotniczej L983 z FL245 na FL195.
§ 2.[1] Decyzja wchodzi w życie z dniem 13 listopada 2014 r., z wyjątkiem przepisów § 1 pkt 1, 2 i 7, które wchodzą w życie z dniem 11 grudnia 2014 r.
[1] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 decyzji nr 38 Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 22 października 2014 r. zmieniającej decyzję w sprawie zatwierdzenia zmian elementów struktury przestrzeni powietrznej (Dz.U.ULC. poz. 73). Zmiana weszła w życie 22 października 2014 r.