Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2013-04-04
Wersja aktualna od 2013-04-04
obowiązujący
DECYZJA NR 9
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 13 lutego 2013 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej
Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. - Prawo lotnicze (Dz. U. z 2012 r. poz. 933, 951 i 1544 oraz z 2013 r. poz. 134) w związku z § 4 ust. 4, § 5 ust. 2, § 8 ust. 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. Nr 210, poz. 1324 oraz z 2012 r. poz. 784) zarządza się, co następuje:
§ 1. Zatwierdza się:
1) zmianę granic pionowych i poziomych strefy kontrolowanej lotniska Bydgoszcz-Szwederowo (CTR EPBY);
2) wprowadzenie rejonu kontrolowanego lotniska Bydgoszcz-Szwederowo (TMA EPBY);
3) zmianę granic pionowych i poziomych strefy kontrolowanej lotniska Zielona Góra (CTR EPZG);
4) wprowadzenie rejonu kontrolowanego lotniska Zielona Góra (TMA EPZG);
5) reorganizację TMA Poznań polegającą na zmianie granic poziomych TMA Poznań North sektor „D” i pozostawieniu pozostałych sektorów bez zmian;
6) zmianę granic poziomych strefy ruchu lotniskowego lotniska ATZ Zielona Góra/Przylep (EPZP);
7) wprowadzenie strefy ruchu lotniskowego lotniska ATZ Gdynia Oksywie (EPOK);
8) wprowadzenie strefy ruchu lotniskowego lądowiska ATZ Watorowo (EPWT);
9) zmianę granic poziomych i pionowych strefy ruchu lotniskowego lotniska wojskowego Gdynia-Oksywie MATZ Oksywie (EPOK);
10) wprowadzenie strefy czasowo rezerwowanej TRA 35;
11) zmianę granic poziomych i pionowych oraz wprowadzenie nowych segmentów strefy czasowo rezerwowanej TRA 22;
12) wprowadzenie strefy czasowo rezerwowanej TRA 49;
13) wprowadzenie strefy czasowo rezerwowanej TRA 50;
14) wprowadzenie strefy czasowo rezerwowanej TRA 51;
15) wprowadzenie strefy czasowo rezerwowanej TRA 52;
16) wprowadzenie strefy czasowo rezerwowanej TRA 53;
17) zmianę granic poziomych strefy czasowo rezerwowanej TRA 46;
18) zmianę granic pionowych i podział na segmenty strefy czasowo rezerwowanej TRA 60;
19) likwidację strefy czasowo rezerwowanej TRA 17;
20) zmianę granic poziomych, segmentów strefy czasowo wydzielonej TSA 08;
21) wprowadzenie nowej drogi lotniczej AWY: T270;
22) korektę przebiegu dróg lotniczych A WY: T672, T673, L619, N869, Z96 i Z95;
23) likwidację drogi lotniczej M993;
24) zmianę warunkowych dróg lotniczych CDR: L730, L23, L733, L735, L979, M70, M994, N195, N983, P31, P733, P851, P861, T671, T720, Y225 i Z717 na stałe drogi lotnicze A WY.
§ 2. Decyzja wchodzi w życie z dniem 4 kwietnia 2013 r.
Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego |
Piotr Ołowski |