Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2012-05-31
Wersja aktualna od 2012-05-31
obowiązujący
DECYZJA NR 9
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 14 maja 2012 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej
Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. - Prawo lotnicze (Dz. U. z 2006 r. Nr 100, poz. 696, z późn. zm.1)), w związku z § 4 ust. 4 i § 8 ust. 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. Nr 210, poz. 1324) zarządza się, co następuje:
§ 1.Zatwierdza się:
1) zmianę granic poziomych i pionowych rejonu kontrolowanego lotniska Rzeszów/Jasionka:
1 W stosunku do lotów tranzytowych patrz AIP Polska pkt GEN 3.3 „Służba informacji powietrznej, służba alarmowa i służba kontroli ruchu lotniczego w przestrzeni kontrolowanej są zapewniane przez: ACC Warszawa w drogach lotniczych ATS/RNAV łącznie z ich odcinkami przechodzącymi przez rejony (strefy) kontrolowane lotnisk”;
2) zmianę granic strefy kontrolowanej lotniska Rzeszów/Jasionka:
1) 50°14'08”N |
| 021°45'03”E |
Dolna granica: GND
Górna granica:610 m (2000 ft) AMSL;
3) zmianę granic poziomych i pionowych rejonu kontrolowanego lotniska Szczecin Goleniów:
1 W stosunku do lotów tranzytowych (patrz AIP Polska pkt GEN 3.3 „Służba informacji powietrznej, służba alarmowa i służba kontroli ruchu lotniczego w przestrzeni kontrolowanej są zapewniane przez ACC Warszawa w drogach lotniczych ATS/RNAV łącznie z ich odcinkami przechodzącymi przez rejony (strefy) kontrolowane lotnisk”;
4) zmianę granic rejonu kontrolowanego lotniska Szczecin:
53°45'57”N 014°54'46”E |
53°33'42”N 015oH'42”E |
Dalej łuk o promieniu 11 km i środku w punkcie 53°29'30”N 015°04'40”E |
53°25'22”N 014°57'34”E |
53°26'36”N 014°55'19”E |
53°37'56”N 014°39'33”E |
53°41'00”N 014°41'06”E |
53°45'25”N 014°47'24”E |
53°45'57”N 014°54'46”E |
Dolna granica: GND |
Górna granica: 518 m (1700 ft) AMSL; |
5) likwidację stref czasowo rezerwowanych TRA 11A, TRA 11B oraz TRA 10D;
6) zmianę granic poziomych i pionowych strefy czasowo rezerwowanej TRA 10:
7) przedłużenie warunkowej drogi lotniczej T738 od NDB KRW w kierunku wschodnim:
8) zmianę granic strefy czasowo wydzielonej TSA 12:
9) zamianę strefy czasowo wydzielonej TSA 20 na strefę czasowo rezerwowaną TRA 20 bez zmiany granic poziomych i pionowych;
10) zamianę strefy czasowo wydzielonej TSA 44 na strefę czasowo rezerwowaną TRA 44 bez zmiany granic poziomych i pionowych:
11) zamianę strefy czasowo wydzielonej TSA 48 na strefę czasowo rezerwowaną TRA 48 bez zmiany granic poziomych i pionowych:
12) likwidację trasy lotniczej TFR 12, umożliwiającej przelot między strefami czasowo wydzielonymi TSA 09A i TSA 12A.
§ 2.Decyzja wchodzi w życie z dniem 31 maja 2012 r.
p.o. Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego |
Wiceprezes ds. Standardów Lotniczych |
|
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2006 r. Nr 104, poz. 708 i 711, Nr 141, poz. 1008, Nr 170, poz. 1217 i Nr 249, poz. 1829, z 2007 r. Nr 50, poz. 331 i Nr 82, poz. 558, z 2008 r. Nr 97, poz. 625, Nr 144, poz. 901, Nr 177, poz. 1095, Nr 180, poz. 1113 i Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 18, poz. 97 i Nr 42, poz. 340, z 2010 r. Nr 47, poz. 278 i Nr 182, poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 80, poz. 432, Nr 106, poz. 622, Nr 170, poz. 1015, Nr 171, poz. 1016 i Nr 240, poz. 1429.