Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2012-03-08
Wersja aktualna od 2012-03-08
obowiązujący
DECYZJA NR 4
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 2 lutego 2012 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej
Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. - Prawo lotnicze (Dz. U. z 2006 r. Nr 100, poz. 696, z późn. zm.1)) w związku z § 4 ust. 4 i § 5 ust. 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. Nr 210, poz. 1324) zarządza się, co następuje:
§ 1. Zatwierdza się:
1. Zmianę granic poziomych i pionowych rejonu kontrolowanego lotniska Gdańsk:
a) wprowadzenie nazwy LTMA Gdańsk dla sektorów „A”, „B”, „C”, „D” wraz ze zmianą górnej granicy pionowej,
b) zmiana nazwy sektora „E” na UTMA Gdańsk, wraz ze zmianą granic poziomych oraz górnej granicy pionowej.
Rejon kontrolowany lotniska - TMA Gdańsk:
UWAGI:
1 W stosunku do lotów tranzytowych (patrz AIP Polska - GEN 3.3 „Służba informacji powietrznej, służba alarmowa i służba kontroli ruchu lotniczego w przestrzeni kontrolowanej są zapewniane przez ACC Warszawa w drogach lotniczych ATS/RNAY łącznie z ich odcinkami przechodzącymi przez rejony (strefy) kontrolowane lotnisk”).
2 Z wyłączeniem TMA Poznań, LTMA Gdańsk.
2. Likwidacja rejonu kontrolowanego lotniska Wrocław.
3. Zmianę granic poziomych i pionowych rejonu kontrolowanego lotniska Poznań polegająca na:
a) zmianie dotychczasowej nazwy przestrzeni TMA Poznań na przestrzeń TMA Poznań North,
b) wprowadzenie nowej przestrzeni TMA Poznań South w granicach pionowych i poziomych z podziałem na sektory „A”, „B”, „C”, „D”, „E”, „F”.
Rejon kontrolowany węzła lotnisk - TMA Poznań:
1 W stosunku do lotów tranzytowych (patrz AIP Polska - GEN 3.3 „Służba informacji powietrznej, służba alarmowa i służba kontroli ruchu lotniczego w przestrzeni kontrolowanej są zapewniane przez ACC Warszawa w drogach lotniczych ATS/RNAV łącznie z ich odcinkami przechodzącymi przez rejony (strefy) kontrolowane lotnisk”.
2 Z wyłączeniem CTR Poznań Ławica, MCTR/MATZ Poznań Krzesiny.
4. Zmianę granic poziomych CTR Wrocław na:
51°06'01”N | 016°33'52”E |
51°14'11”N | 016°39'28”E |
51°05'33”N | 017°08'42”E |
50°57'38”N | 017°02'40”E |
51°06'01”N | 016°33'52”E |
Górna granica: | 640 m (2100 ft) AMSL |
Dolna granica: | GND |
5. Obniżenie dolnej granicy AWY L616 na odcinku VELAB - DENKO do FL095.
6. Obniżenie dolnej granicy AWY L619 na odcinku: SUDOL - LIGPU z FL195 do FL105. LIGPU - NUDRO z FL195 do FL95.
7. Zmianę granic strefy TRA 07.
8. Zmianę granic strefy TRA 39.
9. Zmianę granic poziomych i pionowych ATZ EPWS.
10. Zmianę granic poziomych i pionowych ATZ EPMR.
§ 2. Decyzja wchodzi w życie z dniem 08 marca 2012 r.
Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego |
Grzegorz Kruszyński |
|
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2006 r. Nr 104, poz. 708 i 711, Nr 141, poz. 1008, Nr 170, poz. 1217 i Nr 249, poz. 1829 oraz z 2007 r. Nr 50, poz. 331 i Nr 82, poz. 558, z 2008 r. Nr 97, poz. 625, Nr 144, poz. 901, Nr 177, poz. 1095, Nr 180, poz. 1113 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 18, poz. 97 i Nr 42, poz. 340, z 2010 r. Nr 47, poz. 278 i Nr 182, poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 80, poz. 432, Nr 106, poz. 622, Nr 170, poz. 1015, Nr 171, poz. 1016 i Nr 240, poz. 1429.