Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2011-05-05
Wersja aktualna od 2011-05-05
obowiązujący
DECYZJA NR 10 PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 10 marca 2011 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej
Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. - Prawo lotnicze (Dz. U. z 2006 r. Nr 100, poz. 696, z późn. zm.1)) w związku z § 4 ust. 4, § 5 ust. 2, § 8 ust. 8, § 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. Nr 210, poz. 1324) zarządza się, co następuje:
§ 1.Zatwierdza się:
1. Zmianę granic poziomych CTR EPPO:
52°33'21”N | 016°31'18”E |
52°26'13”N | 016°59'20”E |
52°24'29”N | 017°06'02”E |
52°20'13”N | 017°04'15”E |
52°21'12”N | 016°55'25”E |
52°23'33”N | 016°42'47”E |
52°26'17”N | 016°28'09”E |
52°33'21”N | 016°31'18”E |
Dolna granica: GND
Górna granica: 701 m AMSL
2. Zmianę granic poziomych rejonu kontrolowanego lotniska Poznań:
Sektor A |
|
52°37'07”N | 016°20'39”E |
52°34'54”N | 016°57'46”E |
52°27'30”N | 017°16'09”E |
52°24'02”N | 017°24'42”E |
52°21'39”N | 017°30'34”E |
52°04'28”N | 017°25'32”E |
52°08'37”N | 016°43'29”E |
52°17'11”N | 016°34'45”E |
52°23'20”N | 016°21'21”E |
52°35'36”N | 016°17'13”E |
52°37'07”N | 016°20'39”E |
Dolna granica: 503 m AMSL
Górna granica: 2000 m AMSL
z wyłączeniem CTR Poznań/Ławica, MCTR/ MATZ Poznań/Krzesiny
Sektor B |
|
52°31'27”N | 016°07'51”E |
52°35'36”N | 016°17'13”E |
52°23'20”N | 016°21'22”E |
52°17'11”N | 016°34'45”E |
52°08'37”N | 016°43'29”E |
52°04'28”N | 017°25'32”E |
52°03'33”N | 017°25'16”E |
51°58'59”N | 017°15'46”E |
52°01'49”N | 016°39'00”E |
52°06'28”N | 016°29'47”E |
52°24'14”N | 016°11'09”E |
52°31'27”N | 016°07'51”E |
Dolna granica: 1050 m AMSL
Górna granica: 2000 m AMSL
Sektor C |
|
52°32'54”N | 016°00'43”E |
52°41'32”N | 016°18'19”E |
52°38'41”N | 017°04'53”E |
52°34'27”N | 017°23'00”E |
52°27'30”N | 017°16'09”E |
52°21'39”N | 017°30'34”E |
52°18'32”N | 017°38'11”E |
52°00'17”N | 017°31'55”E |
51°55'02”N | 017°21'00”E |
51°54'43”N | 016°43'44”E |
52°07'05”N | 016°15'21”E |
52°10'57”N | 016°13'11”E |
52°19'28”N | 016°07'12”E |
52°32'54”N | 016°00'43”E |
Dolna granica: 2000 m AMSL
Górna granica: FL 095
3. Wprowadzenie nowych nieobowiązkowych punktów meldowania:
- AKAPI | 51°55'12”N | 016°28'22”E |
- ERNOX | 52°01'36”N | 016°01'14”E |
- TENVO | 52°13'54”N | 017°46'27”E |
- MASIV | 52°00'45”N | 017°51'24”E |
- GONAL | 51°47'38”N | 016°56'20”E |
4. Zmiany w drogach lotniczych:
Obniżenie dolnego poziomu w drodze P733 z FL245 na FL095 i wprowadzenie nowego punktu AKAPI:
5. Obniżenie dolnego poziomu w drodze P861 z FL245 na FL095 i wprowadzenie nowego punktu ERNOX:
6. Wprowadzenie nowego punktu nawigacyjnego TENVO w drodze P150:
7. Wprowadzenie nowego punktu nawigacyjnego MASIV w drodze L980:
8. Wprowadzenie nowego punktu nawigacyjnego GONAL w drodze L617:
9. Wprowadzenie nowego punktu nawigacyjnego GONAL w drodze L619:
10. Zmianę granic poziomych ATZ EPPK sektor A:
ATZ EPPK | sektor A |
52°34'54”N | 016°57'46”E |
52°27'30”N | 017°16'09”E |
52°25'21”N | 017°14'01”E |
52°24'29”N | 017°06'02”E |
52°26'13”N | 016°59'20”E |
52°30'58”N | 016°58'53”E |
52°34'54”N | 016°57'46”E |
Dolna granica: GND
Górna granica: 503 m AMSL
11. Zmianę granic poziomych TRA14:
TRA14 |
|
52°34'54”N | 016°57'46”E |
52°27'30”N | 017°16'09”E |
52°25'21”N | 017°14'01”E |
52°24'29”N | 017°06'02”E |
52°26'13”N | 016°59'20”E |
52°30'58”N | 016°58'53”E |
52°34'54”N | 016°57'46”E |
Dolna granica: 503 m AMSL
Górna granica: 2000 m AMSL
12. Zmianę granic poziomych i pionowych CTR EPKK:
1. | 50°05'19”N | 019°26'22”E |
2. | 50°09'03”N | 019°40'16”E |
3. | 50°11'14”N | 019°52'49”E |
4. | 50°11'11”N | 020°09'41„E |
5. | 50°06'02”N | 020°11'29”E |
6. | 50°03'32”N | 020°04'27”E |
7. | 49°57'27”N | 019°29'23”E |
dalej łuk o promieniu 12 km i środku w punkcie 50°02'34”N 019°35'27”E
1. | 50°05'19”N | 019°26'22”E |
Granice pionowe:
GND - 701 m (2300 ft) AMSL
13. Zmianę granic poziomych i pionowych CTR EPKT:
1. | 50°33'38”N | 018°46'03”E |
2. | 50°34'32”N | 019°00'11”E |
3. | 50°34'40”N | 019°13'46”E |
4. | 50°33'32”N | 019°28'02”E |
5. | 50°31'00”N | 019°29'13”E |
6. | 50°28'23”N | 019°29'25”E |
7. | 50°26'26”N | 019°29'00”E |
8. | 50°25'05”N | 019°21'22”E |
9. | 50°25'04”N | 018°46'55”E |
10. | 50°27'34”N | 018°43'29”E |
11. | 50°30'29”N | 018°43'23”E |
1. | 50°33'38”N | 018°46'03”E |
Granice pionowe:
GND - 701 m (2300 ft) AMSL
14. Zmianę granic poziomych i pionowych sektora „A” EPKT:
1. | 50°38'08”N | 018°38'20”E |
2. | 50°39'09”N | 019°12'31”E |
3. | 50°39'02”N | 019°20'14”E |
dalej łuk o promieniu 19,5 km i środku w punkcie 50°28'32”N 019°20'21 „E
4. | 50°18'08”N | 019°17'55”E |
5. | 50°18'49”N | 019°11'45”E |
6. | 50°23'48”N | 018°34'18”E |
7. | 50°26'36”N | 018°30'22”E |
1. | 50°38'08”N | 018°38'20”E |
Granice pionowe:
701 m (2300 ft) AMSL - 1050 m (3500 ft) AMSL
15. Zmianę granic poziomych i pionowych sektora „A” LTMA EPKK:
1. | 50°10'03”N | 019°22'11”E |
2. | 50°21'21”N | 020°02'11”E |
dalej łuk o promieniu 27 km i środku w punkcie 50°06'59”N 019°58'35”E
3. | 50°07'24”N | 020°21'13”E |
4. | 50°03'25”N | 020°20'56”E |
5. | 50°01'55”N | 020°20'49”E |
6. | 49°58'24”N | 020°12'13”E |
7. | 49°51'39”N | 019°27'39”E |
8. | 49°54'13”N | 019°23'26”E |
9. | 50°03'53”N | 019°20'20”E |
1. | 50°10'03”N | 019°22'11”E |
Granice pionowe:
701 m (2300 ft) AMSL - 1050 m (3500 ft) AMSL
16. Zmianę granic poziomych i pionowych sektora „B” LTMA EPKK:
1. | 50°40'09”N | 018°30'56”E |
2. | 50°42'25”N | 019°41'42”E |
3. | 50°22'37”N | 020°15'22”E |
4. | 50°20'16”N | 020°19'19”E |
5. | 50°01'20”N | 020°30'25”E |
6. | 49°51'56”N | 020°23'50”E |
7. | 49°44'39”N | 019°53'22”E |
8. | 49°52'00”N | 019°18'04”E |
9. | 50°31'16”N | 018°23'48”E |
1. | 50°40'09”N | 018°30'56”E |
Granice pionowe:
1050 m (3500 ft) AMSL - FL095
17. Zmianę granic poziomych i pionowych sektora „C” LTMA EPKK:
1. | 50°42'55”N | 018°29'41”E |
2. | 50°46'29”N | 019°06'46”E |
3. | 50°48'34”N | 019°30'31”E |
4. | 50°49'33”N | 019°41'51”E |
5. | 50°42'54”N | 020°06'26”E |
6. | 50°35'49”N | 020°10'04”E |
7. | 50°32'51”N | 020°20'39”E |
8. | 50°22'37”N | 020°15'22”E |
9. | 50°42'25”N | 019°41'42”E |
10. | 50°40'09”N | 018°30'56”E |
11. | 50°31'16”N | 018°23'48”E |
12. | 49°52'00”N | 019°18'04”E |
13. | 49°52'20”N | 019°00'56”E |
14. | 50°13'10”N | 018°32'10”E |
15. | 50°27'56”N | 018°11'29”E |
16. | 50°31'34”N | 018°14'51”E |
17. | 50°39'12”N | 018°24'42”E |
1. | 50°42'55”N | 018°29'41”E |
Granice pionowe:
1700 m (5500 ft) AMSL - FL095
18. Wprowadzenie sektora „D” LTMA EPKK:
1. | 49°52'00”N | 019°18'04”E |
2. | 49°44'39”N | 019°53'22”E |
3. | 49°51'56”N | 020°23'50”E |
4. | 50°01'20”N | 020°30'25”E |
5. | 50°20'16”N | 020°19'19”E |
6. | 50°22'37”N | 020°15'22”E |
7. | 50°32'51”N | 020°20'39”E |
8. | 50°30'42”N | 020°28'16”E |
9. | 50°06'31”N | 020°42'24”E |
10. | 49°50'41”N | 020°32'28”E |
11. | 49°40'39”N | 019°54'36”E |
12. | 49°43'41 „N | 019°29'17”E |
1. | 49°52'00”N | 019°18'04”E |
Granice pionowe:
2000 m (6500 ft) AMSL - FL095
19. Zmianę granic poziomych UTMA EPKK:
1. | 50°56'43”N | 018°51'18”E |
2. | 51°00'56”N | 019°57'08”E |
3. | 50°42'54”N | 020°06'26”E |
4. | 50°35'49”N | 020°10'04”E |
5. | 50°32'51”N | 020°20'39”E |
6. | 50°30'42”N | 020°28'16”E |
7. | 50°10'21”N | 020°59'11”E |
8. | 49°50'49”N | 021°13'08”E |
9. | 49°43'46”N | 021°11'03”E |
10. | 49°29'21 „N | 021°11'42”E |
11. | 49°24'10”N | 021°11'56”E |
dalej wzdłuż granicy FIR do punktu
12. | 50°02'52”N | 018°05'52”E |
13. | 50°22'32”N | 018°06'31”E |
14. | 50°27'56”N | 018°11'29”E |
15. | 50°31'34”N | 018°14'51”E |
16. | 50°39'12”N | 018°24'42”E |
17. | 50°42'55”N | 018°29'41”E |
18. | 50°53'40”N | 018°44'18”E |
1. | 50°56'43”N | 018°51'18”E |
20. Zmianę granic poziomych i pionowych ATZ EPKP:
1. | 50°05'29”N | 020°09'58”E |
2. | 50°06'12”N | 020°11'58”E |
3. | 50°07'24”N | 020°21'13”E |
4. | 50°03'25”N | 020°20'56”E |
5. | 50°01'19”N | 020°12'21”E |
6. | 50°01'12”N | 020°08'53”E |
1. | 50°05'29”N | 020°09'58”E |
Granice pionowe:
GND - 701 m (2300 ft) AMSL
21. Likwidację nieobowiązkowego punktu meldowania ODVOK.
22. Wprowadzenie nowego nieobowiązkowego punktu meldowania:
- EKVAT | 49°50'26”N | 020°17'29”E |
23. Zmianę w drodze lotniczej L623:
Usunięcie punktu ODVOK, wprowadzenie nowego punktu EKVAT.
§ 2.Decyzja wchodzi w życie z dniem 5 maja 2011 r.
Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Grzegorz Kruszyński
|
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2006 r. Nr 104, poz. 708 i 711, Nr 141, poz. 1008, Nr 170, poz. 1217 i Nr 249, poz. 1829 oraz z 2007 r. Nr 50, poz. 331 i Nr 82, poz. 558, z 2008 r. Nr 97, poz. 625, Nr 144, poz. 901, Nr 177, poz. 1095, Nr 180, poz. 1113 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 18, poz. 97 i Nr 42, poz. 340 oraz z 2010 r. Nr 47, poz. 278 i Nr 182, poz. 1228.