Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Urzędowy Urzędu Lotnictwa Cywilnego rok 2010 nr 26 poz. 102
Wersja aktualna od 2011-03-10
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Urzędu Lotnictwa Cywilnego rok 2010 nr 26 poz. 102
Wersja aktualna od 2011-03-10
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

DECYZJA NR 47
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO

z dnia 28 grudnia 2010 r.

w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej

(ostatnia zmiana: DUULC. z 2011 r., Nr 5, poz. 5)  

Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. – Prawo lotnicze (Dz. U. z 2006 r. Nr 100, poz. 696, z późn. zm.1)) w związku z § 4 ust. 4, § 5 ust. 2, § 8 ust. 8, § 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. Nr 210, poz. 1324) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1. Zatwierdza się:

1. zmianę desygnatorów dróg lotniczych:

a. UY310 (BODLA – KUNER) na UZ717;

b. L/UL730 (BINKA – CHO) na M/UM602;

c. T/UT545 (CHO – ALUKA) na L/UL730;

2. wprowadzenie nowej drogi lotniczej UN5:

Oznaczenie AWY
Znaczący punkt nawigacyjny

Init Mag
Trk
(*)

Dist
(km)

Granice pionowe (FL)
Klasyfika-
cja
przestrzeni

Kierunek poziomów przelotów

WID
(km)

Uwagi

MNM FL Odd

MNM FL Even

1

2

3

4

5

6

7

UN5

∆ VENES
51°08'56”N 021°54'38”E

342
162

68.1

460
285
[C]

290 ↑

300 ↓

18.5

CDR 1 patrz: ENR 1.3 dodatkowo droga dostępna MONFRI DLY FM 2000 UTC (2100 UTC) to 0500 UTC (0600 UTC). W pozostałym okresie droga niedostępna.

∆ LIMVI
51°44'42”N 021°41'08”E

343
162

299.3

460
285
[C]

290 ↑

300 ↓

18.5

CDR 1 patrz: ENR 1.3 dodatkowo droga dostępna MONFRI DLY FM 2000 UTC (2100 UTC) to 0500 UTC (0600 UTC). W pozostałym okresie droga niedostępna.

▲ GITOV
54°22'06”N 020°41'54”E

3. likwidację stref TSA40 oraz TSA41.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.[1] Decyzja wchodzi w życie z dniem 10 marca 2011 r.

1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2006 r. Nr 104, poz. 708 i 711, Nr 141, poz. 1008, Nr 170, poz. 1217 i Nr 249, poz. 1829 oraz z 2007 r. Nr 50, poz. 331 i Nr 82, poz. 558, z 2008 r. Nr 97, poz. 625, Nr 144, poz. 901, Nr 177, poz. 1095, Nr 180, poz. 1113 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 18, poz. 97 i Nr 42, poz. 340 oraz z 2010 r. Nr 47, poz. 278 i Nr 182, poz. 1228.

[1] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 decyzji nr 2 Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 25 stycznia 2011 r. zmieniającej decyzję nr 47 z dnia 28 grudnia 2010 r. w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej (Dz.U.ULC. Nr 5, poz. 5). Zmiana weszła w życie 25 stycznia 2011 r.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00