Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2010-01-14
Wersja aktualna od 2010-01-14
obowiązujący
DECYZJA NR 2 PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 7 stycznia 2010 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej
Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. - Prawo lotnicze (Dz. U. z 2006 r. Nr 100, poz. 696, z późn. zm.1)) w związku z § 4 ust. 4, § 5 ust. 2, § 8 ust. 8, § 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. Nr 210, poz. 1324) zarządza się, co następuje:
§ 1. Zatwierdza się:
1) wprowadzenie nowych granic poziomych i pionowych MATZ Mirosławiec (EPMI)
Oznaczenie | Granice poziome | Granice poziome (AMSL) | Czas aktywności (UTC) | |
1 | 2 | 3 | 4 | |
| 1) 53°23'11”N | 015°43'21”E |
|
|
MATZ | 2) 53°34'00”N | 015°56'31”E | 457 m (1500ft) |
|
EPMI A | 3) 53°21'33”N | 016°27'19”E | GND | H24 |
| 4) 53°10'10”N | 016°14'30”E |
|
|
| 1) 53°23'11”N | 015°43'21”E |
|
|
| 1) 53°17'58”N | 015°46'46”E |
|
|
MATZ | dalej łuk o promieniu 18 km i środku w punkcie 53°25'55” N 015°56'05”E |
|
| |
| 2) 53°35'36”N | 015°55'36”E | FL095 |
|
| 3) 53°35'13”N | 016°01'09”E | 457 m (1500ft) | H24 |
| 4) 53°26'50”N | 016°23'52”E |
|
|
| dalej łuk o promieniu 18 km i środku w punkcie 53°18'26” N 016°15'45”E |
|
| |
| 5) 53°10'01”N | 016°07'40”E |
|
|
| 1) 53°17'58”N | 015°46'46”E |
|
|
MATZ | 1) 53°23'11”N | 015°43'21”E |
|
|
EPMI Y1 | dalej łuk o promieniu 15 km i środku w punkcie 53°25'55” N 015°56'05”E | 457 m (1500ft) | Zgodnie | |
| 2) 53°34'00”N | 015°56'31”E | GND | z NOTAM |
| 1) 53°23'11”N | 015°43'21”E |
|
|
MATZ | 1) 53°21'33”N | 016°27'19”E |
|
|
EPMI Z1 | dalej łuk o promieniu 15 km i środku w punkcie 53°18'14” N 016°15'00”E | 457 m (1500ft) | Zgodnie | |
| 2) 53°10'10”N | 016°14'30”E | GND | z NOTAM |
| 1) 53°21'33”N | 016°27'19”E |
|
|
W MATZ działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca w oparciu o przepisy i procedury wojskowe
1) Loty innych użytkowników w przestrzeni tożsamej z granicami segmentu są możliwe jedynie po wcześniejszym nawiązaniu łączności z FIS (nie później niż na 5 min. przed planowanym wlotem). W czasie wykonywania lotu w ww. przestrzeni użytkownik jest zobowiązany do pozostania na łączności z FIS.
2) wprowadzenie nowych granic poziomych oraz pionowych MATZ Świdwin (EPSN)
Oznaczenie | Granice poziome | Granice poziome (AMSL) | Czas aktywności (UTC) | |
1 | 2 | 3 | 4 | |
| 1) 53°56'34”N | 015°42'40”E |
|
|
MATZ | 2) 53°50'45”N | 016°13'07”E | 457 m (1500ft) |
|
EPSN A | 3) 53°37'41”N | 016°03'41”E | GND | H24 |
| 4) 53°44'47”N | 015°33'31”E |
|
|
| 1) 53°56'34”N | 015°42'40”E |
|
|
| 1) 53°58'55”N | 015°29'22”E |
|
|
MATZ | 2) 53°59'30”N | 015°44'39”E |
|
|
EPSN B | 3) 53°50'29”N | 016°23'55”E | FL095 |
|
| 4) 53°34'24”N | 016°12'39”E | 457 m (1500ft) | H24 |
| 5) 53°35'39”N | 015°54'52”E |
|
|
| 6) 53°45'00”N | 015°20'00”E |
|
|
| 1) 53°58'55”N | 015°29'22”E |
|
|
MATZ | 1) 53°58'55”N | 015°29'22”E |
|
|
EPSN C | 2) 53°45'00”N | 015°20'00”E | FL095 |
|
| 3) 53°45'20”N | 015°13'00”E | 1050 m (3500ft) | H24 |
| 4) 53°57'57”N | 015°17'58”E |
|
|
| 1) 53°58'55”N | 015°29'22”E |
|
|
MATZ | 1) 53°58'00”N | 015°18'00”E |
|
|
EPSN D | 2) 53°45'20”N | 015°13'00”E | FL095 |
|
| 3) 53°49'00”N | 015°06'00”E | 2000 m (6500ft) | H24 |
| 4) 53°55'06”N | 015°06'22”E |
|
|
| 1) 53°58'00”N | 015°18'00”E |
|
|
MATZ | 1) 53°50'29”N | 016°23'55”E |
|
|
EPSN E | 2) 53°50'00”N | 016°26'00”E | FL095 |
|
| 3) 53°37'00”N | 016°27'00”E | 1050 m (3500ft) | H24 |
| 4) 53°34'24”N | 016°12'39”E |
|
|
| 1) 53°50'29”N | 016°23'55”E |
|
|
MATZ | 1) 53°50'00”N | 016°26'00”E |
|
|
EPSN F | 2) 53°46'00”N | 016°34'00”E | FL095 |
|
| 3) 53°40'00”N | 016°34'00”E | 2000 m (6500ft) | H24 |
| 4) 53°37'00”N | 016°27'00”E |
|
|
| 1) 53°50'00”N | 016°26'00”E |
|
|
MATZ | 1) 53°50'45”N | 016°13'07”E |
|
|
EPSN Z1 | dalej łuk o promieniu 14 km i środku w punkcie 160429 534512 |
|
| |
| 457 m (1500ft) | Zgodnie | ||
|
|
| GND | z NOTAM |
| 2) 53°37'41”N | 016°03'41”E |
|
|
| 1) 53°50'45”N | 016°13'07”E |
|
|
W MATZ działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca w oparciu o przepisy i procedury wojskowe
1) Loty innych użytkowników w przestrzeni tożsamej z granicami segmentu są możliwe jedynie po wcześniejszym nawiązaniu łączności z FIS (nie później niż na 5 min. przed planowanym wlotem). W czasie wykonywania lotu w ww. przestrzeni użytkownik jest zobowiązany do pozostania na łączności z FIS.
3) wprowadzenie dodatkowego sektora kontrolowanego lotniska Wrocław (TMA Wrocław):
TMA Wrocław Segment „C”
Granice poziome | ||
1) | 51°08'44”N | 016°57'06”E |
2) | 51°08'38”N | 017°11'48”E |
Dalej łuk o promieniu 14 km i środku w punkcie | ||
3) | 51°01'40”N | 017°07'10”E |
4) | 50°54'08”N | 017°06'17”E |
5) | 50°55'41”N | 017°00'47”E |
6) | 51°05'39”N | 017°08'31”E |
1) | 51°08'44”N | 016°57'06”E |
Granice pionowe:
Górna granica: 650m (2133 ft) AMSL
Dolna granica: 500m (1640 ft) AMSL
4) zmiana granic poziomych strefy kontrolowanej lotniska EPWR
CTR EPWR
Granice poziome: | ||
1) | 51°13'10”N | 016°34'10”E |
2) | 51°13'10”N | 016°40'29”E |
3) | 51°05'39”N | 017°08'31”E |
4) | 50°55'41”N | 017°00'47”E |
5) | 50°57'23”N | 016°54'44”E |
6) | 50°59'26”N | 016°52'17”E |
7) | 51°02'25”N | 016°35'10”E |
8) | 51°06'27”N | 016°29'38”E |
1) | 51°13'10”N | 016°34'10”E |
Granice pionowe:
Górna granica: 650 m AMSL
Dolna granica: GND
§ 2. Decyzja wchodzi w życie z dniem 14 stycznia 2010 r.
Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego Grzegorz Kruszyński
|
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2006 r. Nr 104, poz. 708 i 711, Nr 141, poz. 1008, Nr 170, poz. 1217 i Nr 249, poz. 1829 oraz z 2007 r. Nr 50, poz. 331 i Nr 82, poz. 558, z 2008 r. Nr 97, poz. 625, Nr 144, poz. 901, Nr 177, poz. 1095, Nr 180, poz. 1113 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 18, poz. 97 i Nr 42, poz. 340.