Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Urzędowy Ministra Spraw Zagranicznych rok 2023 poz. 57
Wersja archiwalna od 2023-12-21 do 2024-07-15
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Ministra Spraw Zagranicznych rok 2023 poz. 57
Wersja archiwalna od 2023-12-21 do 2024-07-15
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE NR 31
MINISTRA SPRAW ZAGRANICZNYCH 1)

z dnia 21grudnia 2023 r.

w sprawie powierzenia Kierownikowi Stałego Przedstawicielstwa Rzeczypospolitej Polskiej przy organizacjach Narodów Zjednoczonych w Rzymie obowiązków w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej przy Stolicy Apostolskiej z siedzibą w Watykanie

Na podstawie art. 53 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1270, z późn. zm.2)) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1. Powierza się Kierownikowi Stałego Przedstawicielstwa Rzeczypospolitej Polskiej przy organizacjach Narodów Zjednoczonych w Rzymie następujące obowiązki w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej przy Stolicy Apostolskiej z siedzibą w Watykanie:

1) przygotowywanie projektów planów finansowych oraz ich korekt w zakresie wydatków, dochodów oraz dochodów gromadzonych zgodnie z art. 163 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;

2) dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;

3) zatwierdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym i do wypłaty;

4) nadzór nad realizacją planów finansowych;

5) sporządzanie wewnętrznych dokumentów księgowych oraz raportów kasowych i bankowych;

6) gromadzenie środków finansowych, w szczególności naliczanie należności i przyjmowanie wpłat;

7) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;

8) przygotowywanie i zatwierdzanie sprawozdań finansowych i budżetowych, sprawozdań wynikających z wewnętrznych przepisów o nadzorze nad działalnością finansową placówek zagranicznych oraz przygotowywanie na zlecenie komórek organizacyjnych Ministerstwa Spraw Zagranicznych dokumentów w zakresie wykorzystanie środków budżetowych;

9) prowadzenie rachunkowości zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont budżetu państwa, budżetu jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2020 poz. 342).

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2. Wykonywanie obowiązków, o których mowa w § 1 pkt 1 i 8, odbywa się w uzgodnieniu z Kierownikiem Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej przy Stolicy Apostolskiej z siedzibą w Watykanie.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Minister Spraw Zagranicznych: R. Sikorski


1) Minister Spraw Zagranicznych kieruje działem administracji rządowej - sprawy zagraniczne na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2023 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Spraw Zagranicznych (Dz. U. poz. 2713).

2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2023 r. poz. 1273, 1407, 1429, 1641, 1693 i 1872.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00