Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Urzędowy Ministra Spraw Zagranicznych rok 2010 nr 4 poz. 57
Wersja archiwalna od 2010-12-03 do 2011-01-05
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Ministra Spraw Zagranicznych rok 2010 nr 4 poz. 57
Wersja archiwalna od 2010-12-03 do 2011-01-05
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE Nr 40
MINISTRA SPRAW ZAGRANICZNYCH1)

z dnia 2 grudnia 2010 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Ministerstwu Spraw Zagranicznych

Na podstawie art. 39 ust. 6 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o Radzie Ministrów (Dz. U. z 2003 r. Nr 24, poz. 199, z późn. zm.2)) oraz w związku z § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Spraw Zagranicznych (Dz. U. Nr 220, poz. 1725) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1

W załączniku do zarządzenia Nr 32 Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 27 września 2010 r. w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Ministerstwu Spraw Zagranicznych (Dz. Urz. Min. Spraw Zagr. Nr 3, poz. 43), wprowadza się następujące zmiany:

1) § 2 pkt 4 otrzymuje brzmienie:

„komórka organizacyjna” - komórkę wymienioną w zarządzeniu Prezesa Rady Ministrów Nr 100 z dnia 28 grudnia 2009 r. w sprawie nadania statutu Ministerstwu Spraw Zagranicznych (M. P. Nr 81, poz. 1023 oraz z 2010 r. Nr 65, poz. 843 i Nr 90, poz. 1050);”;

2) po § 58 dodaje się § 58a w brzmieniu:

„58a Biuro Administracji (BA)

W okresie od 1 do 31 grudnia 2010 r. przejmuje od Zarządu Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych w likwidacji sprawy w zakresie:

1) administrowania powierzchnią użytkową w obiektach krajowych ministerstwa, w tym pielęgnacji i utrzymywania terenów zielonych, zapewnienia właściwego stanu porządkowego otoczenia obiektów administrowanych przez ministerstwo oraz utrzymywania właściwego stanu sanitarno-porządkowego przestrzeni wewnętrznych obiektów ministerstwa;

2) prowadzenia ewidencji składników majątku ministerstwa oraz ich inwentaryzacji;

3) realizacji zaopatrzenia materiałowo-technicznego ministerstwa w zakresie środków trwałych, niskocennych i wyposażenia oraz bieżących napraw i konserwacji sprzętu i wyposażenia w kraju;

4) realizacji zaopatrzenia materiałowo-technicznego placówek zagranicznych w wybranym asortymencie wyposażenia;

5) zabezpieczenia potrzeb komórek organizacyjnych ministerstwa w zakresie logistycznym niezbędnym do realizacji wykonywanych przez nie zadań, w tym realizacja obsługi w zakresie poligrafii;

6) realizacji obsługi logistycznej delegacji zagranicznych, konferencji, narad i innych spotkań organizowanych w kraju, w tym zapewnienia obsługi teletechnicznej delegacji, konferencji oraz innych spotkań organizowanych w obiektach krajowych przez ministerstwo;

7) zapewnienia funkcjonowanie recepcji wewnętrznej, obsługi sal konferencyjnych i szkoleniowych, poczty wewnętrznej oraz dystrybucji prasy w obiektach krajowych ministerstwa;

8) realizacji ochrony obiektów krajowych niechronionych przez Biuro Ochrony Rządu oraz obsługi biur przepustek i parkingów ministerstwa;

9) organizacji i prowadzenia obrony cywilnej w ministerstwie;

10) prowadzenia gospodarki samochodowej w kraju oraz zarządzania taborem samochodowym w kraju;

11) prowadzenia gospodarki magazynowej ministerstwa.”;

3) § 63 otrzymuje brzmienie:

„Biuro Infrastruktury (Bl)

1) opracowuje i przedkłada do zatwierdzenia projekty rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych zarządzania i administrowania majątkiem w placówkach zagranicznych;

2) opracowuje i przedkłada do zatwierdzenia projekty rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i obrotu nieruchomościami w placówkach zagranicznych;

3) prowadzi sprawy z zakresu zarządzania nieruchomościami placówek zagranicznych, w zakresie nie powierzonym kierownikom placówek zagranicznych;

4) przygotowuje i prowadzi projekty remontowe i budowlane w placówkach zagranicznych, w zakresie nie powierzonym kierownikom placówek zagranicznych i innym podmiotom;

5) zapewnia wsparcie eksperckie przygotowania i prowadzenia projektów remontowych i budowlanych w placówkach zagranicznych, w zakresie powierzonym kierownikom placówek zagranicznych;

6) nadzoruje sprawy z zakresu obrotu nieruchomościami oraz przygotowanie i prowadzenie projektów remontowych i budowlanych przez kierowników placówek zagranicznych i inne podmioty;

7) określa standardy w zakresie funkcjonalności, infrastruktury i wizerunku obiektów budowlanych w placówkach zagranicznych;

8) określa standardy i nadzoruje administrowanie majątkiem ruchomym użytkowanym przez placówki zagraniczne;

9) dokonuje zakupów wyposażenia i realizuje dostawy z kraju do placówek zagranicznych;

10) projektuje, instaluje, zapewnia techniczny nadzór, konserwację i modernizację systemów ochrony i kontroli dostępu w nieruchomościach placówek zagranicznych i ministerstwa;

11) prowadzi obsługę magazynową dla BIT i BPOiN oraz realizuje dostawy z kraju do placówek zagranicznych;

12) gromadzi, aktualizuje i udostępnia w ramach systemowych baz danych dokumentację wszystkich spraw własnościowych, technicznych i majątkowych placówek zagranicznych;

13) sprawuje nadzór nad wdrożeniem jednolitego systemu sterowania nadrzędnego instalacjami, urządzeniami i systemami przy budowie nowych obiektów budowlanych, modernizacji istniejących i adaptacji obiektów wynajmowanych;

14) analizuje i wdraża nowe metody, techniki, technologie zarządzania infrastrukturą techniczną i majątkiem nieruchomości placówek zagranicznych i ministerstwa;

15) weryfikuje plany finansowe placówek zagranicznych w zakresie środków w dyspozycji biura oraz sprawuje nadzór merytoryczny nad realizacją wydatków;

16) współdziała z Protokołem Dyplomatycznym w zakresie spraw związanych z nieruchomościami przedstawicielstw dyplomatycznych, urzędów konsularnych i organizacji międzynarodowych akredytowanych w Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli mają one związek z zadaniami Biura;

17) inicjuje działania w zakresie racjonalizacji zatrudnienia w placówkach zagranicznych na stanowiskach realizujących zadania w zakresie infrastruktury i logistyki;

18) w okresie od 1 do 31 grudnia 2010 r. przejmuje od Zarządu Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych w likwidacji sprawy w zakresie zarządzania nieruchomościami ministerstwa, w tym obsługi inwestycyjnej, remontowej i konserwacyjnej nieruchomości.”;

4) w § 67 w pkt 13 kropkę zastępuje się średnikiem i dodaje się pkt 14 w brzmieniu:

„14) W okresie od 1 do 31 grudnia 2010 r. przejmuje od Zarządu Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych w likwidacji dokumentację zgodnie z właściwością.”;

5) w § 69 w pkt 13 kropkę zastępuje się średnikiem i dodaje się pkt 14 w brzmieniu:

„14) W okresie od 1 do 31 grudnia 2010 r. przejmuje od Zarządu Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych w likwidacji dokumentację zgodnie z właściwością.”;

6) w § 72 w pkt 6 kropkę zastępuje się średnikiem i dodaje się pkt 7 w brzmieniu:

„7) W okresie od 1 do 31 grudnia 2010 r. przejmuje od Zarządu Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych w likwidacji sprawy w zakresie zapewnienia funkcjonowania centrali telefonicznej ministerstwa.”.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia, z mocą od dnia 1 grudnia 2010 r.

Minister Spraw Zagranicznych

Radosław Sikorski

1) Minister Spraw Zagranicznych kieruje działami administracji rządowej - członkostwo Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej oraz sprawy zagraniczne, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Spraw Zagranicznych (Dz. U. Nr 220, poz. 1725).

2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy ogłoszone w Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717, z 2004 r. Nr 238, poz. 2390 i Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 169, poz. 1414 i Nr 249, poz. 2104, z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 170, poz. 1217 i Nr 220, poz. 1600, z 2008 r. Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 42, poz. 337, Nr 98, poz. 817 i Nr 161, poz. 1277 oraz z 2010 r. Nr 57, poz. 354.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00