Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Urzędowy Ministra Pracy i Polityki Społecznej rok 2011 nr 2 poz. 12
Wersja aktualna od 2011-04-26
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Ministra Pracy i Polityki Społecznej rok 2011 nr 2 poz. 12
Wersja aktualna od 2011-04-26
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE NR 11
MINISTRA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ

z dnia 26 kwietnia 2011 r.

w sprawie powołania komisji konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w ramach otwartego konkursu ofert na finansowe wspieranie jednostek samorządu terytorialnego w budowaniu lokalnego systemu opieki nad dzieckiem i rodziną w 2011 roku

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1.

Powołuje się komisję konkursową w celu opiniowania ofert złożonych w ramach otwartego konkursu ofert na finansowe wspieranie jednostek samorządu terytorialnego w budowaniu lokalnego systemu opieki nad dzieckiem i rodziną w 2011 roku, zwaną dalej „komisją”.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.

Do zadań komisji należy:

1) analiza złożonych ofert w oparciu o kryteria podane w treści ogłoszenia o konkursie ogłoszonego na stronie internetowej Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej;

2) przedłożenie Ministrowi Pracy i Polityki Społecznej opinii co do złożonych ofert, rekomendacji co do wyboru ofert oraz propozycji przyznania zarekomendowanym oferentom wysokości środków publicznych;

3) ocena sprawozdań z realizacji dofinansowanych ofert.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3.

W skład komisji wchodzą:

1) przewodniczący - Alina Wiśniewska - Dyrektor Departamentu Polityki Rodzinnej;

2) wiceprzewodniczący - Janina Szumlicz - Zastępca Dyrektora Departamentu Polityki Rodzinnej;

3) członkowie - pracownicy Departamentu Polityki Rodzinnej powołani przez przewodniczącego w liczbie przez niego ustalonej.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 4.

1. Do obowiązków przewodniczącego należy:

1) określanie trybu pracy komisji;

2) zwoływanie posiedzeń komisji i określanie ich porządku;

3) przewodniczenie posiedzeniom;

4) wyznaczanie osoby prowadzącej posiedzenia komisji w przypadku swojej nieobecności;

5) podejmowanie ostatecznych decyzji w przypadkach spornych.

2. W przypadku nieobecności przewodniczącego zadania określone w ust. 1 wykonuje zastępca przewodniczącego albo upoważniony pisemnie członek komisji.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 5.

W pracach komisji mogą brać udział osoby niebędące członkami komisji, zaproszone do udziału w jej pracach przez przewodniczącego komisji.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 6.

Praca komisji odbywa się w ramach obowiązków służbowych. Członkowie komisji nie otrzymują z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 7.

Obsługę pracy komisji zapewnia Departament Polityki Rodzinnej.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 8.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

MINISTER
PRACY i POLITYKI SPOŁECZNEJ

Jolanta Fedak

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00