Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2010-07-23
Wersja aktualna od 2010-07-23
obowiązujący
ZARZĄDZENIE NR 9
MINISTRA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ1)
z dnia 23 lipca 2010 r.
w sprawie powołania Komisji konkursowej w celu opiniowania złożonych ofert w ramach otwartego konkursu ofert „Konkurs Inicjatyw Organizacji Pozarządowych” w 2010 r.
Na podstawie art. 15 ust. 2a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. Nr 96, poz. 873, z późn. zm.2)) zarządza się, co następuje:
§ 1.
Powołuje się Komisję konkursową w celu opiniowania złożonych ofert w ramach otwartego konkursu ofert - „Konkurs Inicjatyw Organizacji Pozarządowych” w 2010 r., zwaną dalej „Komisją”, w składzie:
1) Elwira Gross-Gołacka - przewodniczący Komisji;
2) Krystyna Kulka - sekretarz Komisji;
3) Iwona Banaczkowska-Łuszcz - członek Komisji;
4) Marzena Ciecierska - członek Komisji;
5) Rafał Michał Tomasik - członek Komisji;
6) Beata Wesołek - członek Komisji;
7) Krzysztof Śmiszek - członek Komisji, przedstawiciel organizacji pozarządowej.
§ 2.
Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania, a kończy z chwilą przedłożenia Ministrowi rekomendacji co do wyboru ofert.
§ 3.
Do zadań Komisji należy:
1) analiza i ocena złożonych ofert, w oparciu o kryteria podane w treści ogłoszenia o konkursie;
2) przedłożenie Ministrowi opinii co do złożonych ofert, rekomendacji co do wyboru ofert oraz propozycji przyznania zarekomendowanym oferentom wysokości środków publicznych.
§ 4.
1. Pracami Komisji kieruje przewodniczący Komisji.
2. Przewodniczący Komisji:
1) zwołuje posiedzenia Komisji określając jej porządek;
2) przewodniczy posiedzeniom Komisji;
3) rozstrzyga kwestie sporne powstałe w toku prac Komisji;
4) określa tryb pracy Komisji;
5) akceptuje sporządzony przez sekretarza Komisji protokół z posiedzenia Komisji.
3. W przypadku nieobecności przewodniczącego Komisji jego zadania wypełnia upoważniony przez niego pisemnie członek Komisji.
§ 5.
Sekretarz Komisji odpowiada za:
1) powiadamianie członków Komisji o terminie i miejscu posiedzenia Komisji;
2) sporządzanie protokołu z posiedzenia Komisji;
3) przechowywanie dokumentacji Komisji.
§ 6.
Praca w Komisji ma charakter nieodpłatny i członkowie Komisji nie otrzymują z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia.
§ 7.
1. W pracach Komisji mogą brać udział osoby będące ekspertami w obszarze wyrównywania szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy, zaproszone do udziału w jej pracach przez przewodniczącego Komisji.
2. Osoby, o których mowa w ust. 1, nie uczestniczą w głosowaniu dotyczącym oceny poszczególnych ofert.
§ 8.
Obsługę organizacyjną i administracyjno-biurową Komisji zapewnia Departament Analiz Ekonomicznych i Prognoz.
§ 9.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
MINISTER |
Jolanta Fedak |
|
1) Minister Pracy i Polityki Społecznej kieruje działem administracji rządowej - praca, zabezpieczenie społeczne oraz sprawy rodziny, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 listopada 2007 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U. Nr 216, poz. 1598).
2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz.U. z 2004 r. Nr 64, poz. 593, Nr 116, poz. 1203 i Nr 210, poz. 2135, z 2005 r. Nr 155, poz. 1298, Nr 169, poz. 1420, Nr 175, poz. 1462 i Nr 249, poz. 2104, z 2006 r. Nr 94, poz. 651, z 2008 r. Nr 209, poz. 1316, z 2009 r. Nr 19, poz. 100, Nr 22, poz. 120 i Nr 157, poz. 1241 oraz z 2010 r. Nr 28, poz. 146.