Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2022-03-10
Wersja aktualna od 2022-03-10
obowiązujący
ZARZĄDZENIE NR 33
KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
z dnia 9 marca 2022 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie form uwierzytelniania użytkowników systemów teleinformatycznych Policji przeznaczonych do przetwarzania informacji jawnych
Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2021r. poz. 1882, 2333, 2447 i 2448) zarządza się, co następuje:
§ 1. W zarządzeniu nr 29 Komendanta Głównego Policji z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie form uwierzytelniania użytkowników systemów teleinformatycznych Policji przeznaczonych do przetwarzania informacji jawnych (Dz. Urz. KGP poz. 61 oraz z 2021 r. poz. 38) wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 2 pkt 23 otrzymuje brzmienie:
"23) PR KGP - zlokalizowany w Komendzie Głównej Policji punkt rejestracji realizujący czynności związane z aktywacją, dezaktywacją, recertyfikacją i odblokowaniem KM lub KSD dla użytkowników pełniących służbę lub zatrudnionych w Komendzie Głównej Policji, Biurze Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnym Biurze Śledczym Policji, Centralnym Pododdziale Kontrterrorystycznym Policji "BOA", Centralnym Biurze Zwalczania Cyberprzestępczości, Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji, Wyższej Szkole Policji w Szczytnie oraz szkołach policyjnych;";
2) w § 4:
a) w ust. 1 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
"1) kierownika właściwej komórki organizacyjnej - w przypadku wniosków dotyczących policjantów pełniących służbę lub pracowników Policji zatrudnionych w Komendzie Głównej Policji, Biurze Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnym Biurze Śledczym Policji, Centralnym Pododdziale Kontrterrorystycznym Policji "BOA", Centralnym Biurze Zwalczania Cyberprzestępczości, komendach wojewódzkich Policji, Komendzie Stołecznej Policji, Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji, Wyższej Szkole Policji w Szczytnie oraz szkołach policyjnych;",
b) w ust. 2 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
"1) kierownika komórki organizacyjnej Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji spełniającej funkcje PR KGP lub funkcjonariusza albo pracownika Policji przez niego upoważnionego - w przypadku użytkowników pełniących służbę lub zatrudnionych w Komendzie Głównej Policji, Biurze Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnym Biurze Śledczym Policji, Centralnym Pododdziale Kontrterrorystycznym Policji "BOA", Centralnym Biurze Zwalczania Cyberprzestępczości, Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji, Wyższej Szkole Policji w Szczytnie oraz szkołach policyjnych;";
3) w § 8 w ust. 1 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
"1) pełniący służbę lub zatrudniony w Komendzie Głównej Policji, Biurze Spraw Wewnętrznych Policji, Centralnym Biurze Śledczym Policji, Centralnym Pododdziale Kontrterrorystycznym Policji "BOA", Centralnym Biurze Zwalczania Cyberprzestępczości, Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji, Wyższej Szkole Policji w Szczytnie oraz szkołach policyjnych - jest obowiązany niezwłocznie powiadomić o utracie dyżurnego Sekcji do Spraw Obsługi Całodobowej Wydziału Utrzymania Systemów Informatycznych Policyjnych i Krajowych Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji, poprzez przesłanie faksem wniosku o zablokowanie uprawnień użytkownika (użytkowników) w trybie awaryjnym, sporządzonego według wzoru określonego w załączniku nr 3 do zarządzenia;".
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia, z mocą od dnia 12 stycznia 2022 r.
Komendant Główny Policji
gen. insp. Jarosław SZYMCZYK