Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Urzędowy Komendy Głównej Policji rok 2019 poz. 106
Wersja aktualna od 2022-05-18
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Komendy Głównej Policji rok 2019 poz. 106
Wersja aktualna od 2022-05-18
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE NR 63
KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI

z dnia 7 października 2019 r.

w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji

(ostatnia zmiana: DUKGP. z 2022 r., poz. 191)  

Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2019 r. poz. 161, z późn. zm.1)) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Rozdział 1

Przepisy ogólne

§ 1. Zarządzenie określa zasady:

1) użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji;

2) sprawowania nadzoru nad realizacją zadań związanych z wykorzystaniem bezzałogowych statków powietrznych w Policji;

3) ewidencjonowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji oraz prowadzenie ewidencji pilotów [1] bezzałogowych statków powietrznych w Policji;

4) postępowania w sytuacjach nadzwyczajnych z udziałem bezzałogowych statków powietrznych w Policji.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.1. Użyte w zarządzeniu określenia oznaczają:

1) bezzałogowy statek powietrzny – statek powietrzny, który nie wymaga do lotu załogi obecnej na pokładzie oraz nie ma możliwości zabierania pasażerów, pilotowany zdalnie lub wykonujący lot autonomicznie, zwany dalej „BSP”;

2) bezzałogowy statek powietrzny w Policji – BSP będący w użytkowaniu Policji, zwany dalej „BSPP”;

3) [2] pilot BSPP – policjant lub pracownik Policji legitymujący się ważnymi uprawnieniami pilota BSP w kategorii „szczególnej” zgodnie z rozporządzeniem wykonawczym Komisji UE 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie przepisów i procedur dotyczących eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych (Dz. Urz. UE L 152 z 11.6.2019, str. 45, z późn. zm.), zwanym dalej „rozporządzeniem 2019/947”, oraz wpisany do ewidencji pilotów BSPP prowadzonej przez krajowego koordynatora do spraw bezzałogowych statków powietrznych;

4) [3] (uchylony)

5) [4] (uchylony)

6) [5] instruktor – pilot BSPP posiadający uprawienia instruktorskie w zakresie szkolenia pilotów BSP;

7) [6] obserwator BSPP – policjant lub pracownik Policji posiadający uprawnienia pilota BSP, a w trakcie wykonywania czynności z użyciem BSPP, wspomagający pilota BSPP, w szczególności w określaniu położenia w przestrzeni powietrznej BSPP oraz w zapewnieniu bezpiecznej odległości od innych statków powietrznych i przeszkód;

8) krajowy koordynator do spraw bezzałogowych statków powietrznych – osoba odpowiedzialna za koordynację wykorzystania BSPP w Policji, zwany dalej „krajowym koordynatorem”;

9) wojewódzki koordynator do spraw bezzałogowych statków powietrznych – osoba odpowiedzialna za koordynację wykorzystania BSPP na obszarze działania właściwej komendy wojewódzkiej Policji, zwany dalej „wojewódzkim koordynatorem”;

10) lot szkoleniowy – lot wykonywany podczas procesu kształcenia pod nadzorem instruktora;

11) lot treningowy – lot wykonywany przez pilota [7] BSPP w ramach samodoskonalenia zawodowego;

12) jednostka organizacyjna Policji – jednostka organizacyjna Policji użytkująca BSPP;

13) komórka organizacyjna Komendy Głównej Policji – komórka organizacyjna Komendy Głównej Policji, zwanej dalej „KGP”, użytkująca BSPP;

14) [8] lot techniczny (próbny-kontrolny) – lot wykonywany w celu sprawdzenia ogólnej sprawności technicznej BSP oraz jego poszczególnych elementów.

2. Przepisy zarządzenia dotyczące komendantów wojewódzkich Policji odnoszą się również do Komendanta Stołecznego Policji, Komendanta Centralnego Biura Śledczego Policji i Dowódcy Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji „BOA”.

3. Ilekroć w zarządzeniu jest mowa o wojewódzkim koordynatorze, należy przez to rozumieć także odpowiednio:

1) stołecznego koordynatora do spraw bezzałogowych statków powietrznych;

2) koordynatora Centralnego Biura Śledczego Policji do spraw bezzałogowych statków powietrznych;

3) koordynatora Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji „BOA” do spraw bezzałogowych statków powietrznych.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Rozdział 2

Wykorzystanie BSPP

§ 3. 1. BSPP wykorzystuje się w celu realizacji zadań służbowych w Policji.

2. Pilotem [9] lub obserwatorem BSPP może być pracownik Policji, z wyłączeniem wykonywania ustawowych zadań Policji.

3. Wykorzystanie BSPP do wsparcia innych podmiotów w realizacji ich zadań, może nastąpić na podstawie odrębnych umów i zawartych porozumień.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 4.1. Decyzję o wykorzystaniu BSPP do zadań realizowanych przez jednostkę organizacyjną Policji lub komórkę organizacyjną KGP, podejmuje kierownik tej jednostki lub komórki, osoba przez niego upoważniona albo dyżurny.

2. [10] Komendant wojewódzki Policji lub kierownik komórki organizacyjnej KGP, składa do kierownika komórki organizacyjnej KGP właściwej do spraw sztabowych wniosek o wsparcie działań przy użyciu BSPP w przypadku, gdy planowany zakres działań z wykorzystaniem BSPP wykracza poza możliwości techniczne jednostki organizacyjnej Policji/komórki organizacyjnej KGP.

3. Wniosek o wsparcie działań przy użyciu BSPP, zwany dalej „wnioskiem”, może zostać przesłany drogą elektroniczną.

4. Kierownik komórki organizacyjnej KGP właściwej do spraw sztabowych lub osoba przez niego upoważniona, rozpatruje wniosek oraz powiadamia wnioskodawcę o sposobie jego realizacji.

5. Wzór wniosku jest określony w załączniku nr 1 do zarządzenia.

6. [11] Loty szkoleniowe, treningowe i techniczne odbywają się za zgodą kierownika jednostki organizacyjnej Policji lub komórki organizacyjnej KGP albo osoby przez niego upoważnionej lub za zgodą bezpośredniego przełożonego.

7. Składanie wniosków o wykorzystanie BSPP do wykonania czynności operacyjno-rozpoznawczych odbywa się na podstawie odrębnych przepisów.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 5.Wykorzystanie BSPP zgłasza się właściwemu wojewódzkiemu koordynatorowi. W zgłoszeniu należy podać:

1) znaki indentyfikacyjne BSPP;

2) datę i czas wykonanego nalotu;

3) [12] dane pilota BSPP i obserwatora BSPP;

4) rodzaj wykonywanego lotu;

5) czynności i cel wykonanego lotu.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Rozdział 3

Dokumentowanie wykorzystania BSPP

§ 6. 1. Pilot [13] BSPP dokumentuje w książce BSPP czynności realizowane z wykorzystaniem BSPP.

2. Wzór książki BSPP jest określony w załączniku nr 2 do zarządzenia.

3. Wykorzystanie BSPP dokumentuje się również w Systemie Wspomagania Dowodzenia Policji, w panelu obsługi zdarzeń, jako jedną z przeprowadzonych czynności – „wykorzystanie bezzałogowego statku powietrznego Policji”.

4. Dokumentowanie wykorzystania BSPP w ramach czynności operacyjno-rozpoznawczych odbywa się na zasadach określonych w odrębnych przepisach, z uwzględnieniem ust. 1.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Rozdział 4

Obowiązki pilota BSPP i obserwatora BSPP

§ 7. [14] 1. [15] Czynności związane z wykorzystaniem BSPP realizuje pilot BSPP i obserwator BSPP.

2. Ilekroć jest mowa o czynności wykonywanej przez pilota [16] BSPP, należy przez to rozumieć również czynność wykonywaną przez obserwatora BSPP, chyba że przepisy ustawy – Prawo Lotnicze, zwanej dalej „ustawą”, stanowią inaczej.

3. [17] Pilot BSPP decyduje o podziale zadań miedzy nim a obserwatorem BSPP, uwzględniając posiadane przez niego uprawnienia.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 8.Pilot [18] BSPP przed lotem sprawdza możliwości wykonania lotu BSPP, a w szczególności:

1) warunki pogodowe;

2) ukształtowanie terenu;

3) ograniczenia eksploatacyjne BSPP;

4) dostępność przestrzeni powietrznej.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 9.1. Pilot [19] BSPP obowiązany jest w szczególności do:

1) wykorzystywania BSPP zgodnie z instrukcją producenta BSP;

2) starannego i terminowego wykonywania czynności obsługowych ujętych w instrukcji danego modelu BSP;

3) stosowania materiałów eksploatacyjnych zgodnych z zaleceniami producenta dla danego modelu BSP;

4) dbania o stan techniczny BSPP;

5) wykonywania czynności w sposób zgodny z ustawą, instrukcją obsługi BSP oraz niniejszym zarządzeniem;

6) [20] wykonywania wyłącznie takich operacji lotniczych, do których posiada uprawnienia;

7) powiadomienia właściwej miejscowo komendy powiatowej (miejskiej, rejonowej) Policji, na terenie której wykonuje lot.

2. W przypadku prowadzenia czynności operacyjno-rozpoznawczych, nie stosuje się ust. 1 pkt 7.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 10.Pilot [21] BSPP podejmuje ostateczną decyzję o możliwości wykonania lotu w oparciu o analizę informacji, o których mowa w § 8.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 11.1. W przypadku wystąpienia sytuacji nadzwyczajnej związanej z wypadkiem bądź incydentem lotniczym z udziałem BSPP, zwanej dalej „zdarzeniem”, pilot [22] BSPP jest obowiązany do postępowania zgodnie z przepisami ustawy.

2. Pilot [23] BSPP o zaistniałym zdarzeniu:

1) niezwłocznie powiadamia dyżurnego komendy wojewódzkiej (Stołecznej) Policji właściwej ze względu na miejsce zdarzenia;

2) powiadamia właściwego, ze względu na miejsce zdarzenia, wojewódzkiego koordynatora, przesyłając wypełniony formularz zgłoszenia wypadku/incydentu;

3) powiadamia wojewódzkiego koordynatora.

3. Wzór formularza zgłoszenia wypadku/incydentu jest określony w załączniku nr 3 do zarządzenia.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Rozdział 5

Uzyskiwanie uprawnień pilotów BSPP

§ 12. [24] 1. Pilotem BSPP może być policjant lub pracownik Policji, który: [25]

1) [26] (uchylony)

2) [27] uzyskał certyfikat kompetencji pilota bezzałogowego statku powietrznego właściwy dla kategorii „szczególnej” zgodnej z rozporządzeniem 2019/947;

3) posiada obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej pilota [28] BSP.

2. Koszty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej operatora BSP, o których mowa w ust. 1 pkt 3, pokrywane są z budżetu KGP.

3. [29] Koszty, o których mowa w ust. 1 pkt 3, mogą być pokrywane również z innych środków, a w szczególności pozyskanych w ramach realizacji projektów i programów krajowych lub międzynarodowych oraz umów realizowanych przez jednostki Policji oraz KGP a także z budżetów własnych jednostek Policji.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 13.1. [30] Uzyskane uprawnienia pilota BSP, podlegają, na wniosek kierownika jednostki organizacyjnej Policji, komórki organizacyjnej komendy wojewódzkiej Policji lub komórki organizacyjnej KGP, wpisowi do ewidencji pilotów BSPP, prowadzonej w komórce organizacyjnej KGP właściwej do spraw sztabowych.

2. Wzór karty ewidencyjnej pilota [31] BSPP jest określony w załączniku nr 4 do zarządzenia.

3. Ewidencja może być prowadzona w formie elektronicznej.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 14.1. Koszty związane z uzyskaniem przez policjanta lub pracownika Policji uprawnień pilota [32] BSPP są w całości ponoszone przez jednostkę organizacyjną Policji, wnioskującą o udział w szkoleniu.

2. Koszty, o których mowa w ust. 1, obejmują między innymi:

1) badania lekarskie;

2) szkolenia związane z nabyciem uprawnień pilota [33] BSP;

3) doskonalenie umiejętności.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Rozdział 7

Nadzór i koordynacja

§ 15. Nadzór i koordynację w zakresie uregulowanym w zarządzeniu sprawuje kierownik komórki organizacyjnej KGP właściwej do spraw sztabowych.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 16.1. Komendant Główny Policji wyznacza, na wniosek kierownika komórki organizacyjnej KGP właściwej do spraw sztabowych, na krajowego koordynatora osobę posiadającą państwowe uprawnienia pilota [34] BSP, która wyróżnia się wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami w zakresie użytkowania BSPP.

2. Krajowy koordynator realizuje swoje zadania będąc w strukturze komórki organizacyjnej KGP właściwej do spraw sztabowych.

3. Do zadań krajowego koordynatora należy w szczególności:

1) koordynowanie wykorzystania BSPP;

2) prowadzenie ewidencji BSPP;

3) prowadzenie ewidencji pilotów [35] BSPP;

4) współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie dotyczącym bezzałogowych statków powietrznych;

5) uczestniczenie w opiniowaniu i opracowywaniu przepisów związanych z BSP;

6) analizowanie potrzeb szkoleniowych w zakresie wykorzystania BSPP;

7) merytoryczne wspieranie jednostek organizacyjnych Policji w zakresie użytkowania BSPP;

8) zbieranie oraz analizowanie informacji na temat zdarzeń z udziałem BSPP.

4. Krajowy koordynator, w odniesieniu do KGP, wykonuje odpowiednio zadania, o których mowa w § 5 i § 17 ust. 4 pkt 1-5, przewidziane dla wojewódzkiego koordynatora.

5. W przypadku nieobecności krajowego koordynatora w służbie lub w KGP, jego zadania wykonuje osoba wyznaczona przez kierownika komórki organizacyjnej KGP właściwej do spraw sztabowych.

6. Odwołanie krajowego koordynatora następuje poprzez wyznaczenie osoby na jego miejsce. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 17.1. Komendant wojewódzki Policji, na wniosek naczelnika komórki właściwej do spraw sztabowych, wyznacza na wojewódzkiego koordynatora osobę, która wyróżnia się wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami w zakresie użytkowania BSPP.

2. Wojewódzki koordynator realizuje swoje zadania będąc w strukturze komórki właściwej do spraw sztabowych komendy wojewódzkiej (Stołecznej) Policji.

3. W jednostce organizacyjnej Policji nieposiadającej w swojej strukturze komórki właściwej do spraw sztabowych, wojewódzkiego koordynatora wyznacza się w komórce właściwej do spraw operacyjnych. Przepis ust. 1 i 2 stosuje się odpowiednio.

4. Do zadań wojewódzkiego koordynatora należy w szczególności:

1) koordynowanie wykorzystania BSPP na obszarze działania właściwej komendy wojewódzkiej Policji;

2) nadzorowanie stanu wyposażenia w BSPP na obszarze działania właściwej komendy wojewódzkiej (Stołecznej) Policji oraz przedstawianie propozycji doposażenia w ten sprzęt;

3) organizowanie doskonalenia zawodowego lokalnego dla pilotów [36] BSPP;

4) organizowanie doskonalenia zawodowego lokalnego w celu podnoszenia poziomu wiedzy policjantów o BSPP;

5) zbieranie potrzeb szkoleniowych oraz planowanie, w uzgodnieniu z krajowym koordynatorem, liczby kandydatów przewidzianych do skierowania na kurs specjalistyczny dla pilotów [37] BSPP;

6) powiadamianie krajowego koordynatora o zdarzeniach z udziałem BSPP oraz BSP;

7) uczestniczenie, stosownie do potrzeb, w procesie doskonalenia zawodowego lokalnego dla pilotów [38] BSPP organizowanego przez KGP.

5. W przypadku nieobecności wojewódzkiego koordynatora w służbie lub w siedzibie jednostki organizacyjnej Policji, jego zadania wykonuje osoba wyznaczona odpowiednio, przez kierownika komórki organizacyjnej właściwej do spraw sztabowych, albo kierownika komórki organizacyjnej do spraw operacyjnych.

6. Odwołanie wojewódzkiego koordynatora następuje poprzez wyznaczenie osoby na jego miejsce. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Rozdział 8

Ewidencja BSPP

§ 18. 1. Ewidencja BSPP jest prowadzona w komórce organizacyjnej KGP właściwej do spraw sztabowych.

2. [39] Wpis, wykreślenie lub zmiana danych wpisanych do ewidencji BSPP następuje na podstawie wniosku złożonego przez kierownika jednostki organizacyjnej Policji, kierownika komórki organizacyjnej komendy wojewódzkiej Policji albo kierownika komórki organizacyjnej KGP lub osoby przez niego upoważnionej.

3. Wzór wniosku jest określony w załączniku nr 5 do zarządzenia.

4. Wzór karty ewidencyjnej BSPP jest określony w załączniku nr 6 do zarządzenia.

5. Ewidencja BSPP może być prowadzona w formie elektronicznej.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Rozdział 9

Przepisy przejściowe i dostosowujące

§ 19. [40] Koszty obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej pilota BSPP, do czasu objęcia ubezpieczeniem, o którym mowa w § 12 ust. 2, pokrywa jednostka organizacyjna Policji właściwa ze względu na nawiązany stosunek służbowy albo pracy pilota BSPP.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 20.1. Jednostka organizacyjna Policji lub komórka organizacyjna KGP, która od dnia wejścia w życie zarządzenia, nie jest wstanie zapewnić udziału obserwatora BSPP podczas realizowanych czynności, może przez okres 12 miesięcy od dnia wejścia w życie zarządzenia, użytkować BSPP tylko z jednoczesnym udziałem operatora BSPP i osoby przybranej przez operatora BSPP.

2. Operator BSPP jest obowiązany przeprowadzić osobie przybranej instruktaż z zakresu realizowanych przez nią czynności związanych z użyciem BSPP.

3. Krajowy koordynator, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie zarządzenia, przekaże wojewódzkim koordynatorom zakres merytoryczny instruktażu.

4. Wojewódzki koordynator w okresie, o którym mowa w ust. 1, prowadzi wykaz osób przybranych przez operatorów BSPP.

5. Operator BSPP dokumentuje w książce BSPP udział osoby przybranej w realizowanych czynnościach, poprzez wpisanie w rubryce „obserwator” danych tej osoby oraz wpisanie adnotacji „osoba przybrana” w rubryce „uwagi”.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 21.Komendant Główny Policji i komendant wojewódzki Policji, w terminie 14 dni od dnia wejścia w życie zarządzenia, wyznaczy odpowiednio, krajowego koordynatora i wojewódzkiego koordynatora.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 22.Komendant wojewódzki Policji i kierownik komórki organizacyjnej KGP, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie zarządzenia, przekaże kierownikowi komórki organizacyjnej KGP właściwej do spraw sztabowych, informacje, o których mowa w § 13 i § 18.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Rozdział 10

Przepis końcowy

§ 23. Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

1) Zmiany teksu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2019 r. poz. 125,1091, 1556, 1608, 1635 i 1726.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Załączniki do zarządzenia nr 63 Komendanta Głównego Policji
z dnia 7 października 2019 r.

Załącznik nr 1

WNIOSEK O WYKORZYSTANIE BSPP ORAZ DELEGOWANIE PILOTA I OBSERWATORA BSPP [41]

infoRgrafika

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Załącznik nr 2

KSIĄŻKA BSPP [42]

infoRgrafika

infoRgrafika

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Załącznik nr 3

ZGŁOSZENIE WYPADKU/INCYDENTU [43]

infoRgrafika

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Załącznik nr 4

KARTA EWIDENCYJNA PILOTA BSPP [44]

infoRgrafika

Załącznik nr 5

WNIOSEK O WPISANIE, WYKREŚLENIE LUB DOKONANIE ZMIANY W EWIDENCJI BEZZAŁOGOWYCH STATKÓW POWIETRZNYCH W POLICJI (BSPP)

infoRgrafika

Załącznik nr 6

KARTA EWIDENCYJNA BSPP

infoRgrafika

[1] § 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[2] § 2 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[3] § 2 ust. 1 pkt 4 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. b) zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[4] § 2 ust. 1 pkt 5 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. b) zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[5] § 2 ust. 1 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. c) zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[6] § 2 ust. 1 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. c) zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[7] § 2 ust. 1 pkt 11 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[8] § 2 ust. 1 pkt 14 dodany przez § 1 pkt 2 lit. d) zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[9] § 3 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[10] § 4 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. a) zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[11] § 4 ust. 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. b) zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[12] § 5 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[13] § 6 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[14] Tytuł rozdziału 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[15] § 7 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 lit. a) zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[16] § 7 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[17] § 7 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 lit. b) zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[18] § 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[19] § 9 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[20] § 9 ust. 1 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[21] § 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[22] § 11 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[23] § 11 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[24] Tytuł rozdziału 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[25] § 12 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 lit. a) zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[26] § 12 ust. 1 pkt 1 uchylony przez § 1 pkt 8 lit. a) zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[27] § 12 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 lit. a) zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[28] § 12 ust. 1 pkt 3 brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[29] § 12 ust. 3 dodany przez § 1 pkt 8 lit. b) zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[30] § 13 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 9 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[31] § 13 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[32] § 14 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[33] § 14 ust. 2 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[34] § 16 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[35] § 16 ust. 3 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[36] § 17 ust. 4 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[37] § 17 ust. 4 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[38] § 17 ust. 4 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[39] § 18 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 10 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[40] § 19 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[41] Załącznik nr 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[42] Załącznik nr 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[43] Załącznik nr 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

[44] Załącznik nr 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 zarządzenia nr 75 Komendanta Głównego Policji z dnia 16 maja 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowych zasad użytkowania bezzałogowych statków powietrznych w Policji (Dz.Urz.KGP. poz. 191). Zmiana weszła w życie 18 maja 2022 r.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00