Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Urzędowy Komendy Głównej Policji rok 2011 nr 8 poz. 57
Wersja archiwalna od 2014-10-09 do 2015-01-01
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Komendy Głównej Policji rok 2011 nr 8 poz. 57
Wersja archiwalna od 2014-10-09 do 2015-01-01
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE NR 1147 KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI

z dnia 22 września 2011 r.

w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji

(ostatnia zmiana: DUKGP. z 2014 r., poz. 94)   Pokaż wszystkie zmiany

Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2007 r. Nr 43, poz. 277, z późn. zm.1)) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Rozdział 1

Przepisy ogólne

§ 1

1. Zarządzenie określa metody i formy wykonywania w Policji zadań w zakresie:

1) planowania strategicznego;

2) sprawozdawczości;

3) oceny stopnia realizacji Priorytetów Komendanta Głównego Policji,

2. Przepisy zarządzenia nie naruszają przewidzianych w odrębnych przepisach obowiązków Policji w zakresie planowania, sprawozdawczości oraz oceny pracy Policji.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2

Ilekroć w zarządzeniu jest mowa o:

1) komendancie wojewódzkim Policji – należy przez to rozumieć także Komendanta Stołecznego Policji;

2) komendzie wojewódzkiej Policji – należy przez to rozumieć także Komendę Stołeczną Policji;

3) komórce organizacyjnej KGP – należy przez, to rozumieć biuro lub równorzędną komórkę organizacyjną Komendy Głównej Policji;

4) kierowniku komórki organizacyjnej KGP – należy przez to rozumieć dyrektora biura lub kierownika równorzędnej komórki organizacyjnej Komendy Głównej Policji;

5) SESPol – należy przez to rozumieć System Elektronicznej Sprawozdawczości w Policji;

6) wprowadzaniu – należy przez to rozumieć wpisywanie danych do SESPol, ich modyfikację lub usunięcie przed zatwierdzeniem zestawienia sprawozdawczego;

7) odczytywaniu – należy przez to rozumieć przeglądanie zestawień sprawozdawczych lub ich wydruk z SESPol;

8) zatwierdzaniu – należy, przez to rozumieć sprawdzanie poprawności danych i nadanie zestawieniu sprawozdawczemu statusu "zatwierdzony"

9) kontroli – należy przez to rozumieć czynności wykonywane przez podmioty posiadające w SESPol funkcję „kontrola" dla danego zestawienia sprawozdawczego, polegające na:

a) sprawdzaniu poprawności i modyfikacji danych w SESPol w zatwierdzonych zestawieniach sprawozdawczych,

b) zatwierdzaniu zestawień sprawozdawczych, które zostały automatycznie zablokowane przez SESPol z powodu ich niezatwierdzenia w terminie określonym w załączniku nr 7 do zarządzenia,

c) zatwierdzaniu zestawień sprawozdawczych, które zostały wprowadzone do SESPol po terminie określonym w załączniku nr 7 do zarządzenia,

d) anulowaniu zatwierdzenia zestawienia sprawozdawczego w celu umożliwienia jednostce sporządzającej zestawienie dokonania modyfikacji wprowadzonych przez nią danych,

e) usunięciu z SESPol zatwierdzonych zestawień sprawozdawczych, uznanych za błędne lub powielonych;

10) informacji sprawozdawczej – należy przez to rozumieć przetworzone i zestawione dane obejmujące konkretny okres, których nie można otrzymać z dostępnych Policji baz danych albo które nie są zbierane na podstawie niniejszego zarządzenia lub odrębnych przepisów.

11) (uchylony).

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3

1. Powołuje się Zespół do spraw planowania i oceny efektywności pracy Policji, działający przy Komendancie Głównym Policji, zwany dalej „Zespołem”.

2. W skład Zespołu wchodzą:

1) przewodniczący Zespołu – Pierwszy Zastępca Komendanta Głównego Policji;

2) sekretarz Zespołu – Dyrektor Gabinetu Komendanta Głównego Policji;

3) członkowie Zespołu:

a) Zastępcy Komendanta Głównego Policji,

aa) [1] Komendant Centralnego Biura Śledczego Policji,

b) Dyrektor Biura Finansów Komendy Głównej Policji,

c) Dyrektor Biura Kadr i Szkolenia Komendy Głównej Policji,

d) Dyrektor Biura Kontroli Komendy Głównej Policji,

e) Dyrektor Biura Kryminalnego Komendy Głównej Policji,

f) Dyrektor Biura Logistyki Policji Komendy Głównej Policji,

g) Dyrektor Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji,

h) Dyrektor Biura Międzynarodowej Współpracy Policji Komendy Głównej Policji,

i) Dyrektor Biura Prewencji Komendy Głównej Policji,

j) Dyrektor Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji,

k) Dyrektor Biura Spraw Wewnętrznych Komendy Głównej Policji,

I) Dyrektor Biura Wywiadu Kryminalnego Komendy Głównej Policji,

m) [2] (uchylona),

n) Dyrektor Głównego Sztabu Policji Komendy Głównej Policji,

o) Audytor Wewnętrzny – Koordynator Zespołu Audytu Wewnętrznego,

p) Dyrektor CLKP.

3. Organizację oraz tryb pracy Zespołu określa przewodniczący Zespołu w regulaminie organizacyjnym.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Rozdział 2

Planowanie strategiczne w Policji

§ 4

1. Planowanie strategiczne w Policji na szczeblu Komendy Głównej Policji obejmuje:

1) ustalanie Priorytetów Komendanta Głównego Policji;

2) określanie zadań dla komórek organizacyjnych KGP oraz mierników służących do oceny stopnia realizacji zadań;

3) [3] określanie zadań dla CLKP i zadań dla Centralnego Biura Śledczego Policji, zwanego dalej „CBŚP”, oraz mierników służących do oceny stopnia realizacji zadań;

4) określanie zadań dla komend wojewódzkich Policji oraz mierników służących do oceny stopnia realizacji zadań;

5) sporządzanie Planu Przedsięwzięć Komendy Głównej Policji, zwanego dalej „Planem Przedsięwzięć KGP”.

2. Planowanie strategiczne w Policji na szczeblu komend wojewódzkich Policji obejmuje:

1) ustalanie Priorytetów lokalnych;

2) określanie zadań lokalnych oraz mierników służących do oceny stopnia realizacji zadań lokalnych;

3) sporządzanie Strategii Wojewódzkiej Policji.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 5

[4] 1. Priorytety Komendanta Głównego Policji określają główne kierunki pracy Policji.

2. Priorytety, o których mowa w ust. 1, realizowane są poprzez przypisane do nich zadania dla komórek organizacyjnych KGP, zadania dla CLKP, zadania dla CBŚP oraz zadania dla komend wojewódzkich Policji.

3. Priorytety Komendanta Głównego Policji opracowywane są na okres 3 lat.

4. Zadania dla komórek organizacyjnych KGP, zadania dla CLKP, zadania dla CBŚP oraz zadania dla komend wojewódzkich Policji opracowywane są na okres nie dłuższy niż 3 lata i podlegają corocznej weryfikacji dokonywanej przez Zespół.

5. Gabinet Komendanta Głównego Policji przygotowuje diagnozę otoczenia Policji oraz poszczególnych obszarów funkcjonowania Policji, na podstawie której opracowuje propozycję Priorytetów Komendanta Głównego Policji, zadań dla komórek organizacyjnych KGP, zadań dla CLKP, zadań dla CBŚP oraz zadań dla komend wojewódzkich Policji.

6. Gabinet Komendanta Głównego Policji przekazuje do Zespołu propozycję Priorytetów Komendanta Głównego Policji, zadań dla komórek organizacyjnych KGP, zadań dla CLKP, zadań dla CBŚP oraz zadań dla komend wojewódzkich Policji wraz z wnioskami z diagnozy, o której mowa w ust. 5.

7. Zespół przedstawia Komendantowi Głównemu Policji do zatwierdzenia listę rekomendowanych Priorytetów Komendanta Głównego Policji, zadań dla komórek organizacyjnych KGP, zadań dla CLKP, zadań dla CBŚP oraz zadań dla komend wojewódzkich Policji wraz z pozytywną opinią w tej sprawie.

8. Do zmian Priorytetów Komendanta Głównego Policji, zadań dla komórek organizacyjnych KGP, zadań dla CLKP, zadań dla CBŚP oraz zadań dla komend wojewódzkich Policji stosuje się przepisy ust. 5–7.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 6

1. [5] Zespół, na podstawie zatwierdzonych Priorytetów Komendanta Głównego Policji, zadań dla komórek organizacyjnych KGP, zadań dla CLKP, zadań dla CBŚP oraz zadań dla komend wojewódzkich Policji, opracowuje propozycję mierników dla komórek organizacyjnych KGP, mierników dla CLKP, mierników dla CBŚP oraz mierników dla komend wojewódzkich Policji.

2. Propozycję mierników dla komend wojewódzkich Policji, Zespół przesyła do konsultacji komendantom wojewódzkim Policji.

3. Komendanci wojewódzcy Policji w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania propozycji, o Której mowa w ust. 2, mogą przekazać opinie do zespołu, który dokonuje ich oceny.

4. Zespół przedstawia Komendantowi Głównemu Policji do zatwierdzenia mierniki wraz z oceną.

5. [6] Na polecenie Komendanta Głównego Policji, Zespół opracowuje dla komórki organizacyjnej KGP, dla CLKP, dla CBŚP lub dla komend wojewódzkich Policji dodatkowy miernik lub propozycję rezygnacji z zatwierdzonego wcześniej miernika.

6. [7] O zmianach określonych w ust. 5, Zespół niezwłocznie informuje właściwego kierownika komórki organizacyjnej KGP, Dyrektora CLKP, Komendanta CBŚP lub komendanta wojewódzkiego Policji.

7. Do opracowywania dodatkowego miernika dla komend wojewódzkich Policji stosuje się przepisy ust. 2–4.

8. [8] Wprowadzenie dodatkowego miernika lub rezygnacja z zatwierdzonego wcześniej miernika dla komórek organizacyjnych KGP, dla CLKP oraz dla CBŚP wymaga zatwierdzenia przez Komendanta Głównego Policji.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 7

[9] 1. Mierniki dla komórek organizacyjnych KGP, dla CLKP, dla CBŚP oraz dla komend wojewódzkich Policji są ustalane na okres 1 roku.

2. Zespół monitoruje stan realizacji zadań i wartości mierników dla komend wojewódzkich Policji, komórek organizacyjnych KGP, dla CLKP oraz dla CBŚP.

3. Właściwi merytorycznie kierownicy komórek organizacyjnych KGP, Dyrektor CLKP oraz Komendant CBŚP monitorują stan realizacji zadań i mierników dla komend wojewódzkich Policji w celu możliwości oceny poziomu realizacji zadań.

4. Biuro Kontroli Komendy Głównej Policji monitoruje stan realizacji zadań i mierników dla komórek organizacyjnych KGP, dla CLKP i dla CBŚP oraz za pośrednictwem komórek, o których mowa w ust. 3, dla komend wojewódzkich Policji w celu możliwości oceny poziomu realizacji zadań.

5. Biuro Kontroli Komendy Głównej Policji może zwrócić się do właściwych merytorycznie kierowników komórek organizacyjnych KGP, Dyrektora CLKP lub Komendanta CBŚP o przekazanie danych i informacji dotyczących stanu realizacji zadań lub mierników przez komendy wojewódzkie Policji lub komórki organizacyjne KGP, CLKP lub CBŚP.

6. Wnioski z oceny, o której mowa w ust. 2–5, przedstawiane są na posiedzeniach Zespołu i stanowią jedno z kryteriów zasadności przeprowadzenia audytu strategicznego.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 8

[10] 1. Plan Przedsięwzięć KGP, określający główne kierunki działania Komendy Głównej Policji, zawiera zatwierdzone Priorytety Komendanta Głównego Policji, zadania i mierniki dla komórek organizacyjnych KGP, dla CLKP i dla CBŚP.

2. Plan, o którym mowa w ust. 1, Zespół niezwłocznie przekazuje kierownikom komórek organizacyjnych KGP, Dyrektorowi CLKP i Komendantowi CBŚP.

3. Plan Przedsięwzięć KGP jest ustanawiany na okres 3 lat i podlega corocznej weryfikacji przez Zespół.

4. Kierownik komórki organizacyjnej KGP, Dyrektor CLKP lub Komendant CBŚP może wystąpić za pośrednictwem Zespołu do Komendanta Głównego Policji z wnioskiem o zmianę Planu Przedsięwzięć KGP, którego wzór określa załącznik nr 1 do zarządzenia.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 9

Zatwierdzone Priorytety Komendanta Głównego Policji, Plan Przedsięwzięć KGP, zadania i mierniki dla komend wojewódzkich Policji, Zespół przekazuje komendantom wojewódzkim Policji najpóźniej w terminie do dnia 10 lutego roku rozpoczynającego okres, dla którego zostały opracowane.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 10

1. Komendant wojewódzki Policji ustala Priorytety lokalne, na podstawie przeprowadzonej diagnozy lokalnej, uwzględniającej specyfikę danej jednostki w ramach planowania strategicznego.

2. Do każdego z Priorytetów lokalnych komendant wojewódzki Policji określa zadania lokalne służące realizacji Priorytetów lokalnych.

3. Priorytety lokalne są opracowywane na okres 3 lat.

4. Zadania lokalne są opracowywane na okres nie dłuższy niż 3 lata i podlegają corocznej weryfikacji przez komendanta wojewódzkiego Policji.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 11

1. Komendant wojewódzki Policji określa mierniki lokalne, służące do oceny stopnia realizacji zadań lokalnych.

2. Mierniki lokalne ustalane są na okres 1 roku.

3. Podstawą określenia mierników lokalnych powinny być dane:

1) z dostępnych Policji baz danych;

2) zbierane w ramach sprawozdawczości w Policji;

3) zbierane na podstawie odrębnych przepisów.

4. Biuro Kontroli Komendy Głównej Policji monitoruje stan realizacji zadań i mierników lokalnych w celu możliwości oceny poziomu realizacji zadań.

5. Biuro Kontroli Komendy Głównej Policji może zwrócić się do komendantów wojewódzkich Policji o przekazanie danych i informacji dotyczących stanu realizacji zadań lub mierników lokalnych.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 12

1. Planowanie strategiczne na szczeblu komend wojewódzkich Policji i jednostek im podległych ograniczone jest do opracowania Strategii Wojewódzkiej Policji.

2. Komendant wojewódzki Policji uwzględniając Priorytety Komendanta Głównego Policji, Plan Przedsięwzięć KGP, oraz zadania i mierniki dla komend wojewódzkich Policji, po określeniu Priorytetów lokalnych, zadań lokalnych oraz mierników lokalnych opracowuje Strategię Wojewódzką Policji w terminie do dnia 20 lutego roku rozpoczynającego okres jej obowiązywania.

3. Strategia Wojewódzka Policji jest opracowywana na okres 3 lat.

4. Wzór Strategii Wojewódzkiej Policji określa załącznik nr 2 do zarządzenia.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 13

1. Komendant wojewódzki Policji przesyła do Zespołu Strategię Wojewódzką Policji wraz z wnioskiem, którego wzór określa załącznik nr 3 do zarządzenia,

2. Zespół niezwłocznie przekazuje ewentualne uwagi wraz z zaleceniami ich uwzględnienia komendantowi wojewódzkiemu Policji, który dokonuje zmian w terminie 10 dni roboczych od daty ich otrzymania.

3. Zespół, po pozytywnym zaopiniowaniu, przedstawia Strategię Wojewódzką Policji do zatwierdzenia Komendantowi Głównemu Policji.

4. Komendant wojewódzki Policji może wystąpić do Zespołu z wnioskiem o zmiany zatwierdzonej Strategii Wojewódzkiej Policji, sporządzonym zgodnie ze wzorem, o którym mowa w § 8 ust. 4.

5. Do zmian Strategii Wojewódzkiej Policji stosuje się przepisy ust. 1–3.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Rozdział 3

Sprawozdawczość w Policji

§ 14

1. Sprawozdawczość w Policji w zakresie planowania strategicznego obejmuje:

1) [11] informacje za rok poprzedni, dotyczące wykonania lub przyczyn niewykonania przez komórki organizacyjne KGP, przez CLKP oraz przez CBŚP zadań wynikających z Priorytetów Komendanta Głównego Policji, przekazywane przez kierowników komórek organizacyjnych KGP, Dyrektora CLKP i Komendanta CBŚP do Biura Kontroli KGP w terminie do dnia 30 stycznia każdego roku;

2) informacje za rok poprzedni, dotyczące przyczyn niewykonania przez komendy wojewódzkie Policji zadań wynikających z Priorytetów Komendanta Głównego Policji, przekazywane przez komendantów wojewódzkich Policji do Biura Kontroli KGP w terminie do dnia 28 lutego każdego roku;

3) zestawienia sprawozdawcze;

4) informacje sprawozdawcze.

2. Sprawozdawczość, o której mowa w ust. 1 pkt 3, z wyłączeniem zestawień sprawozdawczych zawierających informacje niejawne, jest prowadzona w SESPol.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 15

1. [12] Wykaz zestawień sprawozdawczych zawierających informacje niejawne, terminy ich przekazywania, komórki organizacyjne i jednostki organizacyjne Policji właściwe do ich przyjmowania oraz okresy sprawozdawcze określa załącznik nr 4 do zarządzenia.

2. Wzory formularzy zestawień sprawozdawczych zawierających informacje niejawne określa załącznik nr 5 do zarządzenia.

3. Sprawozdawczość, o której mowa w ust. 1, jest prowadzona w formie papierowej.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 16

1. Kierownik komórki organizacyjnej KGP lub komendant wojewódzki Policji może polecić sporządzenie informacji sprawozdawczej po zatwierdzeniu pisemnego wniosku przez Komendanta Głównego Policji.

2. Komendant powiatowy (miejski, rejonowy) Policji może polecić sporządzenie informacji sprawozdawczej po zatwierdzeniu pisemnego wniosku przez komendanta wojewódzkiego Policji.

3. Komendant-Rektor Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, zwanej dalej „WSPol", oraz komendant szkoły policyjnej, mogą zbierać na potrzeby sporządzenia informacji sprawozdawczej dane z innych jednostek organizacyjnych Policji, po zatwierdzeniu przez Komendanta Głównego Policji pisemnego wniosku, zaopiniowanego uprzednio przez Dyrektora Biura Kadr i Szkolenia KGP.

4. [13] Wnioski, o których mowa w ust. 1 i 3, podlegają zaopiniowaniu przez Dyrektora Gabinetu Komendanta Głównego Policji oraz właściwego merytorycznie, ze względu na zakres danych, kierownika komórki organizacyjnej KGP, Dyrektora CLKP lub Komendanta CBŚP.

5. Wzór wniosku, o którym mowa w ust. 1–3, określa załącznik nr 6 do zarządzenia.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Rozdział 3a

System Elektronicznej Sprawozdawczości w Policji

§ 17

1. W SESPol są gromadzone i przetwarzane informacje jawne.

2. Terminy wprowadzania i zatwierdzania danych dla zestawień sprawozdawczych gromadzonych w SESPol określa załącznik nr 7 do zarządzenia.

3. Zakresy danych zestawień sprawozdawczych gromadzonych w SESPol określa załącznik nr 8 do zarządzenia.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 18

1. Za poprawność danych, kompletność oraz terminowość ich wprowadzania i zatwierdzania w SESPol odpowiada kierownik jednostki organizacyjnej Policji lub komórki organizacyjnej KGP, która jest obowiązana wprowadzić dane.

2. Zatwierdzanie danych jest dokonywane przez osoby, o których mowa w ust. 1, lub osoby przez nie upoważnione.

3. Osoba, która wprowadziła dane, nie może zatwierdzać tych danych.

4. Przepisu ust. 3 nie stosuje się wobec kierowników jednostek organizacyjnych Policji i kierowników komórek organizacyjnych KGP.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 19

1. [14] Kierownicy komórek organizacyjnych KGP, Dyrektor CLKP i Komendant CBŚP, zgodnie z zakresem zadań określonym w regulaminie Komendy Głównej Policji, statucie CLKP i regulaminie CBŚP:

1) mogą proponować dodanie, zmiany lub usunięcie funkcjonalności w SESPol. Wzór wniosku o zmianę, dodanie lub usunięcie funkcjonalności SESPol określa załącznik nr 9 do zarządzenia;

2) mogą proponować zmiany zakresu danych gromadzonych w SESPol oraz terminów i zasad wprowadzania danych. Wzór wniosku o zmianę zakresu danych gromadzonych w SESPol oraz terminów i zasad wprowadzania danych określa załącznik nr 10 do zarządzenia;

3) sprawują nadzór merytoryczny nad informacjami gromadzonymi w SESPol;

4) przygotowują, w zakresie właściwości merytorycznej kierowanej komórki organizacyjnej KGP, CLKP albo CBŚP w formie elektronicznej, szczegółowe instrukcje do poszczególnych zestawień sprawozdawczych w SESPol;

5) przekazują Dyrektorowi Gabinetu Komendanta Głównego Policji, przed wdrożeniem do SESPol wnioskowanych zmian, o których mowa w pkt 1 i 2, nowe lub zaktualizowane instrukcje, o których mowa w pkt 4.

2. [15] W przypadku gdy wniosek, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, dotyczy funkcjonalności SESPol w zakresie zestawienia sprawozdawczego należącego do właściwości innej niż wnioskodawca komórki organizacyjnej KGP, CLKP albo CBŚP, niezbędne jest uzyskanie akceptacji właściwego kierownika komórki organizacyjnej KGP, Dyrektora CLKP lub Komendanta CBŚP.

3. Dyrektor Gabinetu Komendanta Głównego Policji:

1) akceptuje zaopiniowane przez Dyrektora Biura Łączności i Informatyki KGP wnioski, o których mowa w ust. 1 pkt 1;

2) przedkłada do akceptacji Komendantowi Głównemu Policji pozytywnie zaopiniowane wnioski, o których mowa w ust. 1 pkt 2;

3) przekazuje do realizacji Dyrektorowi Biura Łączności i Informatyki KGP zaakceptowane wnioski, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2, oraz instrukcje, o których mowa w ust. 1 pkt 4.

4. Dyrektor Biura Łączności i Informatyki KGP:

1) sprawuje nadzór techniczny nad funkcjonowaniem i utrzymaniem SESPol;

2) prowadzi, w formie elektronicznej, rejestr zmian zakresu danych oraz terminów wprowadzania danych w SESPol. Rejestr jest dostępny w ramach SESPol;

3) opiniuje wnioski, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2;

4) realizuje wnioski, o których mowa w ust. 3 pkt 3;

5) publikuje w ramach SESPol instrukcje, o których mowa w ust. 1 pkt 4.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 20

1. Uprawnienia do wprowadzania, zatwierdzania, odczytywania i kontrolowania danych w SESPol oraz rodzaj jednostki organizacyjnej Policji, dla której są wykonywane te czynności, dla poszczególnych zestawień sprawozdawczych, określają wykazy funkcji, określone w załączniku nr 11 do zarządzenia.

2. Ze względów organizacyjnych lub technicznych jednostki organizacyjne Policji mogą wprowadzać dane jednostek przez siebie nadzorowanych, z uwzględnieniem przyporządkowania tych danych jednostkom, których dane dotyczą.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 21

1. Z wnioskiem o nadanie, zmianę, odebranie uprawnień do SESPol dla policjanta i pracownika:

1) komendy wojewódzkiej Policji i jednostek przez nią nadzorowanych, WSPol oraz szkół policyjnych – występuje bezpośredni przełożony;

2) [16] komórki organizacyjnej KGP, CLKP lub CBŚP – występuje odpowiednio kierownik komórki organizacyjnej KGP, Dyrektor CLKP lub Komendant CBŚP.

2. Uprawnienia do SESPol są nadawane w zakresie:

1) odczytu;

2) wprowadzania i modyfikacji. Uprawnienie to obejmuje również możliwość odczytu i usuwania niezatwierdzonego zestawienia sprawozdawczego;

3) zatwierdzania. Uprawnienie to obejmuje również możliwość odczytu;

4) kontroli. Uprawnienie to obejmuje również możliwość odczytu, zatwierdzania i usuwania zatwierdzonego zestawienia sprawozdawczego.

3. Wzór wniosku o nadanie, zmianę i odebranie uprawnień do SESPol określa załącznik nr 12 do zarządzenia.

4. W przypadku nadawania, zmiany lub odebrania uprawnień do SESPol w zakresie zatwierdzania i kontroli policjantowi i pracownikowi komendy wojewódzkiej Policji lub jednostki przez nią nadzorowanej oraz WSPol i szkoły policyjnej, wniosek, o którym mowa w ust. 1, podlega zatwierdzeniu przez właściwego kierownika jednostki organizacyjnej Policji.

5. Nadanie, zmiana lub odebranie uprawnień do SESPol następuje po przekazaniu wniosku, o którym mowa w ust. 1, do komórki organizacyjnej właściwej w sprawach łączności i informatyki odpowiednio w Komendzie Głównej Policji lub komendzie wojewódzkiej Policji.

6. W przypadku wniosku, o którym mowa w ust. 1, w zakresie nadania uprawnień do zestawienia sprawozdawczego niebędącego we właściwości merytorycznej wnioskującej komórki organizacyjnej, niezbędne jest uzyskanie akceptacji kierownika komórki organizacyjnej właściwej dla danego zestawienia sprawozdawczego.

7. Akceptacja, o której mowa w ust. 6, nie jest wymagana w przypadku uprawnień do zestawienia sprawozdawczego niebędącego we właściwości wnioskującej komórki organizacyjnej, do którego komórka lub jednostka jest zobowiązana wpisywać dane.

8. [17] W przypadku zmiany zakresu czynności realizowanych przez policjanta lub pracownika jednostki organizacyjnej Policji, komórki organizacyjnej KGP, CLKP lub CBŚP, bezpośredni przełożony może sporządzić wniosek, o którym mowa w ust. 1, w zakresie zmiany przydzielonych uprawnień do SESPol. Sporządzenie wniosku odbywa się na zasadach określonych w ust. 1 i 3.

9. W przypadku osoby uprawnionej odchodzącej ze służby lub pracy w Policji, przenoszonej do służby lub pracy w innej jednostce organizacyjnej Policji, lub komórce organizacyjnej KGP, albo zawieszonej w czynnościach służbowych, bezpośredni przełożony niezwłocznie kieruje wniosek, o którym mowa w ust. 1, o odebranie uprawnień do SESPol.

10. [18] W przypadku nadawania, zmiany lub odebrania uprawnień do SESPol w zakresie zatwierdzania lub kontroli komendantowi wojewódzkiemu Policji, Komendantowi-Rektorowi WSPol, komendantowi szkoły policyjnej, kierownikowi lub pracownikowi komórki organizacyjnej KGP, CLKP i CBŚP, wniosek, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, nie podlega zatwierdzeniu.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 22

1. Korekty danych niezatwierdzonego zestawienia sprawozdawczego dokonuje osoba, która wprowadziła dane, lub jej bezpośredni przełożony. Bezpośredni przełożony może również usunąć niezatwierdzone zestawienie sprawozdawcze, uznane za błędne lub powielone, jeżeli nadano mu uprawnienia w zakresie wprowadzania i modyfikacji danych.

2. W przypadku uznania zatwierdzonego zestawienia sprawozdawczego za błędne lub powielone, bezpośredni przełożony osoby, która wprowadziła dane, kieruje zatwierdzony przez odpowiednio kierownika jednostki organizacyjnej Policji lub kierownika komórki organizacyjnej KGP wniosek o korektę danych sprawozdawczych do kierownika komórki organizacyjnej, posiadającej w SESPol funkcję „kontrola" dla danego zestawienia sprawozdawczego, zgodnie z wykazem funkcji określonym w załączniku nr 11 do zarządzenia.

3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku osoba upoważniona w komórce, do której skierowano wniosek, niezwłocznie:

1) nadaje status niezatwierdzonego zestawienia sprawozdawczego lub

2) anuluje zatwierdzenie danych i dokonuje ich korekty oraz ponownie zatwierdza zestawienie sprawozdawcze;

3) informuje wnioskodawcę o wykonaniu czynności, o których mowa w pkt 1 lub 2.

4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 pkt 1, osoba, która wpisała dane do SESPol, dokonuje ich korekty oraz niezwłocznie informuje jednostkę, do której skierowano wniosek w celu zatwierdzenia przez nią poprawionego zestawienia sprawozdawczego.

5. W przypadku niewprowadzenia do SESPol zestawienia sprawozdawczego w terminie określonym w załączniku nr 7 do zarządzenia:

1) komórka organizacyjna zobowiązana do wprowadzenia danych wprowadza je niezwłocznie do SESPol;

2) bezpośredni przełożony osoby, która wprowadziła dane, kieruje zatwierdzony przez kierownika jednostki organizacyjnej Policji wniosek o korektę danych sprawozdawczych do kierownika komórki organizacyjnej, posiadającej w SESPol funkcję „kontrola" dla danego zestawienia sprawozdawczego;

3) w przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku, o którym mowa w pkt 2, właściwa komórka organizacyjna w terminie 5 dni roboczych zatwierdza zestawienie sprawozdawcze i informuje wnioskodawcę o zatwierdzeniu.

6. W przypadku zablokowania zestawienia sprawozdawczego z powodu braku zatwierdzenia w terminie określonym w załączniku nr 7 do zarządzenia:

1) bezpośredni przełożony osoby, która wprowadziła dane, kieruje zatwierdzony przez kierownika jednostki organizacyjnej Policji wniosek o korektę danych sprawozdawczych do kierownika komórki organizacyjnej posiadającej w SESPol funkcję „kontrola" dla danego zestawienia sprawozdawczego;

2) w przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku kierownik komórki, o której mowa w pkt 1, zatwierdza zestawienie sprawozdawcze w terminie 5 dni roboczych od daty wpływu wniosku oraz informuje wnioskodawcę o zatwierdzeniu.

7. W zakresie danych dotyczących jednostek organizacyjnych Policji podległych komendzie wojewódzkiej Policji kontrola jest realizowana przez komórkę organizacyjną komendy wojewódzkiej Policji.

8. [19] W przypadku danych dotyczących komórek organizacyjnych komendy wojewódzkiej Policji, WSPol i szkół policyjnych kontrola jest realizowana przez właściwą komórkę organizacyjną KGP, przez CLKP albo przez CBŚP, określone w załączniku nr 11 do zarządzenia, posiadające w SESPol funkcję „kontrola” dla danego zestawienia sprawozdawczego.

9. [20] W przypadku danych dotyczących komórek organizacyjnych KGP, CLKP i CBŚP kontrola jest realizowana przez komórkę organizacyjną albo przez jednostkę organizacyjną Policji, o których mowa w ust. 8. Wniosek o korektę danych sprawozdawczych jest kierowany przez bezpośredniego przełożonego osoby, która wprowadziła dane i nie wymaga zatwierdzenia.

10. Przepisu ust. 8 nie stosuje się w przypadku określenia w wykazie funkcji uprawnień kontroli:

1) dla WSPol lub szkół policyjnych. W takim przypadku kontrola jest realizowana przez właściwą komórkę organizacyjną odpowiednio WSPol lub szkoły policyjnej;

2) dla komend wojewódzkich Policji. W takim przypadku kontrola jest realizowana przez właściwą komórkę organizacyjną komendy wojewódzkiej Policji. Wniosek o korektę danych sprawozdawczych jest kierowany przez bezpośredniego przełożonego osoby, która wprowadziła dane i nie wymaga zatwierdzenia.

11. Wniosek o korektę danych sprawozdawczych może być złożony nie później niż 30 dni od dnia, w jakim należało wprowadzić dane, określonego w załączniku nr 7 do zarządzenia, z tym że w przypadku zestawień sprawozdawczych nr III/l – III/10 termin złożenia wniosku o korektę danych wynosi 14 dni, z zastrzeżeniem ust. 12.

12. W przypadku szczególnie uzasadnionym przez wnioskującego wniosek, o którym mowa w ust. 11, może być złożony w terminie późniejszym niż określony w załączniku nr 7 do zarządzenia.

13. Korekta danych w przypadku, o którym mowa w ust. 12, następuje po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego w sprawie ustalenia przyczyn dokonania korekty.

14. [21] Kopię sprawozdania z przeprowadzonego postępowania wyjaśniającego wraz z informacją dotyczącą zakresu i czasu dokonania korekt przesyła się niezwłocznie właściwemu kierownikowi komórki organizacyjnej KGP, Dyrektorowi CLKP lub Komendantowi CBŚP.

15. Wzór wniosku o korektę danych sprawozdawczych określa załącznik nr 13 do zarządzenia.

16. Procedura korekty danych może być realizowana również w ramach funkcjonalności w SESPol, po jej wdrożeniu do systemu.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Rozdział 4

Ocena stopnia realizacji Priorytetów Komendanta Głównego Policji

§ 23

1. [22] Ocena stopnia realizacji Priorytetów Komendanta Głównego Policji dokonywana jest odrębnie dla komórek organizacyjnych KGP, dla CLKP, dla CBŚP oraz dla komend wojewódzkich Policji.

2. Zespół przygotowuje założenia do oceny, o której mowa w ust. 1, dla komend wojewódzkich Policji.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 24

1. Tworzy się grupy komend wojewódzkich Policji na potrzeby prezentacji stopnia realizacji Priorytetów Komendanta Głównego Policji.

2. Zespół przygotowuje propozycję grupowania komend wojewódzkich Policji na potrzeby prezentacji stopnia realizacji Priorytetów Komendom a Głównego Policji.

3. Zespół przedstawia do zatwierdzenia Komendantowi Głównemu Policji propozycję, o której mowa w ust. 2.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 25

1. Zespół w terminie do dnia 10 marca każdego roku:

1) dokonuje oceny stopnia realizacji Priorytetów Komendanta Głównego Policji przez komendy wojewódzkie Policji za rok poprzedni – na podstawie informacji o wykonaniu przez te jednostki mierników;

2) [23] dokonuje oceny realizacji Priorytetów Komendanta Głównego Policji przez komórki organizacyjne KGP, przez CLKP i przez CBŚP za rok poprzedni – na podstawie informacji o wykonaniu przez nie mierników;

3) opracowuje informacje na temat wykonania lub niewykonania mierników w poprzednim roku – uwzględniając wyniki audytów strategicznych.

2. Oceną oraz informacjo, o których mowa w ust. 1, Zespół przedstawia niezwłocznie do zatwierdzenia Komendantowi Głównemu Policji.

3. Na podstawie informacji, o których mowa w ust. 1 pkt 3, Zespół zwraca się do wybranych komend wojewódzkich Policji o przedstawienie przyczyn niewykonania mierników w poprzednim roku.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 26

1. [24] Biuro Kontroli Komendy Głównej Policji przeprowadza, we wszystkich lub w wybranych komórkach organizacyjnych KGP, CLKP i CBŚP oraz komendach wojewódzkich Policji, audyty strategiczne stanu realizacji zadań zawartych w dokumentach planistycznych lub Strategiach Wojewódzkich Policji, tworzonych w celu wykonania Priorytetów Komendanta Głównego Policji.

2. Szczegółowe zasady przeprowadzania audytów, o których mowa w ust. 1, określają odrębne przepisy.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Rozdział 5

Przepisy przejściowe i końcowe

§ 27

Do dnia 31 grudnia 2011 r. zestawienia sprawozdawcze gromadzone są również na zasadach określonych w zarządzeniu, o którym mowa w § 29.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 28

Przepisy § 4 – 13, § 15 i § 23 – 26 zarządzenia, o którym mowa w § 29 stosuje się, do czasu wykonania obowiązków, wynikających z tych przepisów.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 29

1. Traci moc zarządzenie nr 254 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie planowania Strategicznego i sprawozdawczości w Policji (Dz. Urz. KGP Nr 4, poz. 13 i Nr 10, poz. 60).

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 30

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 października 2011 r., z wyjątkiem § 16, który wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2012 r.

1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2007 r. Nr 57, poz. 390, Nr 120, poz. 818, Nr 140, poz. 981 i Nr 165, poz. 1170, z 2008 r. Nr 86, poz. 521, Nr 171, poz. 1065 i Nr 237, poz. 1651, z 2009 r. Nr 22, poz. 120, Nr 62, poz. 504, Nr 85, poz. 716, Nr 97, poz. 803, Nr 98, poz. 817, Nr 115, poz. 959, Nr 157, poz. 1241, Nr 168, poz. 1323, Nr 195, poz. 1502, Nr 201, poz. 1540, Nr 206, poz. 1589 i Nr 223, poz. 1777, z 2010 r. Nr 34, poz. 190, Nr 96, poz. 620, Nr 98, poz. 626, Nr 125, poz. 842, Nr 127, poz. 857, Nr 164, poz. 1108, Nr 182, poz. 1228, Nr 238, poz. 1578 i Nr 240, poz. 1602 oraz z 2011 r. Nr 53, poz. 273, Nr 117, poz. 677 i Nr 171, poz. 1016.

Załączniki do zarządzenia nr 1147 Komendanta Głównego Policji
z dnia 22 września 2011 r.

Załącznik nr 1

WZÓR – Wniosek o zmianę Strategii Wojewódzkiej Policji / Planu Przedsięwzięć KGP

infoRgrafika

infoRgrafika

Załącznik nr 2

WZÓR – Strategia Wojewódzka Policji

infoRgrafika

infoRgrafika

infoRgrafika


Załącznik nr 3

WZÓR – Wniosek o zatwierdzenie Strategii Wojewódzkiej Policji

infoRgrafika

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Załącznik nr 4

WYKAZ ZESTAWIEŃ SPRAWOZDAWCZYCH, ZAWIERAJĄCYCH INFORMACJE NIEJAWNE, TERMINY ICH PRZEKAZYWANIA, KOMÓRKI I JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE POLICJI WŁAŚCIWE DO ICH PRZYJMOWANIA ORAZ OKRESY SPRAWOZDAWCZE [25]

Treść załącznika w formie PDF do pobrania tutaj

Załącznik nr 5

Wykaz zestawień sprawozdawczych, zawierających informacje niejawne, terminy ich przekazywania, komórki organizacyjne KGP właściwe do ich przyjmowania oraz okresy sprawozdawcze

Treść załącznika w formie PDF do pobrania tutaj

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Załącznik nr 6

WZÓR – WNIOSEK O WYRAŻENIE ZGODY NA SPORZĄDZENIE INFORMACJI SPRAWOZDAWCZEJ NA POTRZEBY [26]

Treść załącznika w formie PDF do pobrania tutaj

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Załącznik nr 7

TERMINY WPROWADZANIA I ZATWIERDZANIA DANYCH DLA ZESTAWIEŃ SPRAWOZDAWCZYCH GROMADZONYCH W SESPol [27]

Treść załącznika w formie PDF do pobrania tutaj

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Załącznik nr 8

ZAKRESY DANYCH ZESTAWIEŃ SPRAWOZDAWCZYCH GROMADZONYCH W SESPol [28]

Treść załącznika w formie PDF do pobrania tutaj

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Załącznik nr 9

WZÓR WNIOSEK O ZMIANĘ/DODANIE/USUNIĘCIE FUNKCJONALNOŚCI SESPol [29]

Treść załącznika w formie PDF do pobrania tutaj

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Załącznik nr 10

WZÓR WNIOSEK O ZMIANĘ ZAKRESU DANYCH GROMADZONYCH W SESPol ORAZ TERMINÓW I ZASAD WPROWADZANIA DANYCH [30]

Treść załącznika w formie PDF do pobrania tutaj

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Załącznik nr 11

WYKAZ FUNKCJI DO ZESTAWIEŃ SPRAWOZDAWCZYCH [31]

Treść załącznika w formie PDF do pobrania tutaj

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Załącznik nr 12

WZÓR WNIOSEK O NADANIE, ZMIANĘ, ODEBRANIE UPRAWNIEŃ DO SESPol [32]

Treść załącznika w formie PDF do pobrania tutaj

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Załącznik nr 13

WZÓR WNIOSEK O KOREKTĘ DANYCH SPRAWOZDAWCZYCH [33]

Treść załącznika w formie PDF do pobrania tutaj

[1] § 3 ust. 2 pkt 3 lit. aa) dodana przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[2] § 3 ust. 2 pkt 3 lit. m) uchylona przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[3] § 4 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[4] § 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[5] § 6 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[6] § 6 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. b) zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[7] § 6 ust. 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. b) zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[8] § 6 ust. 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. c) zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[9] § 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[10] § 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[11] § 14 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[12] § 15 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[13] § 16 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 9 zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[14] § 19 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 10 zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[15] § 19 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 10 zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[16] § 21 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 lit. a) zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[17] § 21 ust. 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 lit. b) zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[18] § 21 ust. 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 11 lit. c) zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[19] § 22 ust. 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 lit. a) zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[20] § 22 ust. 9 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 lit. a) zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[21] § 22 ust. 14 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 lit. b) zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[22] § 23 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 13 zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[23] § 25 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 14 zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[24] § 26 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 15 zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[25] Załącznik nr 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 16 zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[26] Załącznik nr 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 17 zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[27] Załącznik nr 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 17 zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[28] Załącznik nr 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 17 zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[29] Załącznik nr 9 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 17 zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[30] Załącznik nr 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 17 zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[31] Załącznik nr 11 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 17 zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[32] Załącznik nr 12 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 17 zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[33] Załącznik nr 13 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 17 zarządzenia nr 49 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości i oceny pracy Policji (Dz.U.KGP. poz. 94). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00