Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2024-10-08
Wersja aktualna od 2024-10-08
obowiązujący
ZARZĄDZENIE NR 1670 KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
z dnia 16 listopada 2010 r.
w sprawie nadania statutu instytucji gospodarki budżetowej pod nazwą „Centrum Usług Logistycznych”
(ostatnia zmiana: DUKGP. z 2024 r., poz. 61) Pokaż wszystkie zmiany
Na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.1)) w związku z § 2 zarządzenia Nr 41 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie utworzenia instytucji gospodarki budżetowej pod nazwą „Centrum Usług Logistycznych” postanawia się, co następuje:
§ 1
Instytucji gospodarki budżetowej pod nazwą „Centrum Usług Logistycznych” nadaje się statut, stanowiący załącznik do zarządzenia.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
|
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620, Nr 123, poz. 835 i Nr 152, poz. 1020.
Załącznik do zarządzenia nr 1670
Komendanta Głównego Policji
z dnia 16 listopada 2010 r.
STATUT
instytucji gospodarki budżetowej
pod nazwą „Centrum Usług Logistycznych” [1]
Rozdział 1
Postanowienia ogólne
§ 1
Instytucja gospodarki budżetowej pod nazwą „Centrum Usług Logistycznych”, zwana dalej „CUL”, działa na podstawie:
1) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.);
2) zarządzenia Nr 41 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie utworzenia instytucji gospodarki budżetowej pod nazwą „Centrum Usług Logistycznych”;
3) niniejszego statutu.
§ 2
1. CUL jest jednostką sektora finansów publicznych, posiadającą osobowość prawną i podlegającą wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego.
2. CUL jest samodzielną i samofinansującą się jednostką gospodarczą.
3. Siedzibą CUL jest miasto stołeczne Warszawa.
4. CUL prowadzi działalność na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza jej granicami.
5. Instytucja gospodarki budżetowej pod nazwą „Centrum Usług Logistycznych” może posługiwać się skróconą nazwą „CUL”.
§ 3
Funkcje organu założycielskiego CUL wykonuje Komendant Główny Policji.
§ 4
CUL realizuje zadania publiczne polegające na:
1) organizacji i obsłudze szkoleń, w tym z zakresu bezpieczeństwa;
2) zakwaterowaniu osób;
3) obsłudze technicznej i naprawie sprzętu transportowego, w tym wykonywaniu badań technicznych pojazdów;
4) dystrybucji paliw;
5) zabezpieczeniu funkcjonowania lotniska Warszawa - Babice dla potrzeb lotnictwa służb porządku publicznego, lotnictwa cywilnego oraz utrzymywaniu gotowości lotniska do realizacji zadań dodatkowych, zwłaszcza w sytuacjach występowania zagrożeń, wypadków i sytuacji kryzysowych;
6) prowadzeniu działalności lotniczej w zakresie wsparcia działań lotnictwa służb porządku publicznego;
7) wykonywaniu przewozów lotniczych dla potrzeb organów administracji rządowej;
8) obsłudze użytkownika końcowego Policji oraz innych jednostek resortu spraw wewnętrznych w zakresie sprzętu komputerowego i łączności;
9) wykonywaniu zadań specjalnych w zakresie zakwaterowania i wyżywienia osób uczestniczących lub poszkodowanych w klęskach żywiołowych i innych zagrożeniach.
§ 5
CUL używa pieczęci urzędowych, znaków firmowych i znaków towarowych według wzorów zatwierdzonych przez właściwe organy administracji państwowej.
Rozdział 2
Przedmiot działalności
§ 6
1. Działalnością podstawową CUL w zakresie realizacji zadań publicznych, o których mowa w § 4, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 grudnia 2007 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) - Dz. U. z 2007 r. Nr 251, poz. 1 885 oraz z 2009 r. Nr 59, poz. 489 - jest:
1) 33.15.Z Naprawa i konserwacja statków i łodzi;
2) 33.16.Z Naprawa i konserwacja statków powietrznych i statków kosmicznych;
3) 45.20.Z Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli;
4) 45.40.Z Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich;
5) 47.30.Z Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw;
6) 51.10.Z Transport lotniczy pasażerski;
7) 51.21.Z Transport lotniczy towarów;
8) 52.21 .Z Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy;
9) 52.22.A Działalność usługowa wspomagająca transport morski;
10) 52.23.Z Działalność usługowa wspomagająca transport lotniczy;
11) 52.22.B Działalność usługowa wspomagająca transport śródlądowy;
12) 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania;
13) 55.20.Z Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania;
14) 55.30.Z Pola kempingowe (włączając pola dla pojazdów kempingowych) i pola namiotowe;
15) 55.90.Z Pozostałe zakwaterowanie;
16) 56.29.Z Pozostała usługowa działalność gastronomiczna;
17) 62.03.Z Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi;
18) 62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych;
19) 71.20.B Pozostałe badania i analizy techniczne;
20) 85.51 .Z Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych;
21) 85.52.Z Pozaszkolne formy edukacji artystycznej;
22) 85.53.Z Pozaszkolne formy edukacji z zakresu nauki jazdy i pilotażu;
23) 85.59.A Nauka języków obcych;
24) 85.59.B Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane;
25) 85.60.Z Działalność wspomagająca edukację;
26) 95.11.Z Naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych;
27) 95.12.Z Naprawa i konserwacja sprzętu (tele) komunikacyjnego.
2. CUL może prowadzić działalność dodatkową obejmującą:
1) sprzedaż towarów i mienia;
2) leasing;
3) oddawanie do odpłatnego korzystania z nieruchomości lub udziałów w nieruchomościach, stanowiących przedmiot prawa własności lub prawa użytkowania wieczystego CUL, jak też innych niż nieruchomości składników aktywów trwałych;
4) świadczenie usług na zasadach rynkowych osobom fizycznym i prawnym oraz podmiotom nieposiadającym osobowości prawnej;
- tylko w ramach posiadanych nadwyżek, bez uszczerbku dla działalności podstawowej.
3. Przedmiotem działalności dodatkowej CUL, o której mowa w ust. 2, wykonywanej w miarę, możliwości według Polskiej Klasyfikacji Działalności - jest:
1) utrzymanie czystości w obiektach i terenach zewnętrznych:
a) 81.10.Z Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach,
b) 81.29.Z Pozostałe sprzątanie,
c) 81.30.Z Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni;
2) świadczenie usług w zakresie wypoczynku, sportu i rekreacji:
a) 79.11.A Działalność agentów turystycznych,
b) 79.12.Z Działalność organizatorów turystyki,
c) 79.90.A Działalność pilotów wycieczek i przewodników turystycznych,
d) 79.90.C Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana,
e) 86.90.A Działalność fizjoterapeutyczna,
f) 86.90.D Działalność paramedyczna,
g) 90.02.Z Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych,
h) 93.11.Z Działalność obiektów sportowych,
i) 93.13.Z Działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej,
j) 93.19.Z Pozostała działalność związana ze sportem,
k) 93.29.Z Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna,
I) 96.04.Z Działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej;
3) świadczenie usług gastronomicznych i cateringu:
a) 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne,
b) 56.21.Z Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering),
c) 56.30.Z Przygotowanie i podawanie napojów;
4) wykonywanie przewozów lotniczych na rzecz innych zleceniodawców:
a) 51.10.Z Transport lotniczy pasażerski,
b) 51.21.Z Transport lotniczy towarów,
c) 52.23.Z Działalność usługowa wspomagająca transport lotniczy;
5) prowadzenie obsługi w zakresie sprzętu komputerowego i łączności na rzecz innych podmiotów i osób fizycznych:
a) 62.02.Z Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki,
b) 62.03.Z Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi,
c) 62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych,
d) 95.11.Z Naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych,
e) 95.12.Z Naprawa i konserwacja sprzętu (tele) komunikacyjnego;
6) organizowanie lub współpraca przy organizacji imprez masowych o charakterze kulturalnym, sportowym lub gospodarczym - 82.30.Z Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów;
7) administrowanie nieruchomościami:
a) 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi,
b) 68.32.Z Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie;
8) świadczenie usług parkingowych i holowania pojazdów - 52.22.B Działalność usługowa wspomagająca transport śródlądowy;
9) ochrona obiektów - 80.10.Z Działalność ochroniarska, z wyłączeniem obsługi systemów bezpieczeństwa;
10) prowadzenie działalności reklamowej:
a) 73.12.B Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych,
b) 73.12.D Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach;
11) wynajem powierzchni i mienia ruchomego:
a) 77.21.Z Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego,
b) 77.39.Z Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane;
12) sprzedaż hurtowa i detaliczna materiałów, sprzętu, wyposażenia oraz wyrobów:
a) 46.90.Z Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana,
b) 47.19.Z Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach,
c) 47.99.Z Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami,
d) 52.10.B Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów;
13) świadczenie usług drukarskich, poligraficznych i wydawniczych:
a) 58.14.Z Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków,
b) 58.19.Z Pozostała działalność wydawnicza;
14) naprawa i konserwacja sprzętu i urządzeń:
a) 95.21.Z Naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku,
b) 96.09.Z Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana.
§ 7
1. Sprzedaż usług świadczonych na rzecz Policji jest rozliczana po kosztach własnych CUL, powiększonych o narzut minimalnego zysku określonego w odrębnym trybie.
2. Zasady, tryb i formę zlecania usług świadczonych na rzecz Policji, oraz sposób ich rozliczania, zostaną określone w porozumieniu zawartym między Komendantem Głównym Policji a dyrektorem CUL.
§ 8
CUL w ramach prowadzonej działalności może podejmować współpracę z polskimi i zagranicznymi podmiotami publicznymi i prywatnymi.
Rozdział 3
Organy i struktura organizacyjna
§ 9
1. Organem CUL jest dyrektor, powoływany i odwoływany przez Komendanta Głównego Policji.
2. (uchylony).
3. Dyrektor zarządza CUL przy pomocy zastępców dyrektora, głównego księgowego, oraz kierowników jednostek organizacyjnych odpowiedzialnych przed nim za realizację zadań wynikających z przydzielonych im zakresów obowiązków.
4. Dyrektor może ustanawiać pełnomocników do realizacji określonych zadań i ustalać zakres oraz czas ich umocowania.
5. Osoby, o których mowa w ust. 3 i 4, dokonując czynności prawnych w imieniu CUL, działają w granicach ich umocowania.
6. Dyrektor CUL, działając zgodnie z przepisami prawa, podejmuje decyzje samodzielnie, z zastrzeżeniem § 20.
§ 10
Do zadań dyrektora CUL należy w szczególności:
1) zarządzanie CUL;
2) reprezentowanie CUL na zewnątrz, w tym zawieranie umów i składanie oświadczeń woli;
3) nadanie regulaminu organizacyjnego, z zastrzeżeniem § 20 pkt 2;
4) nadanie regulaminu pracy, zasad polityki rachunkowości oraz innych dokumentów niezbędnych do funkcjonowania CUL;
5) przygotowanie projektu strategii działania CUL;
6) przygotowanie projektu rocznego planu finansowego CUL;
7) sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych CUL;
8) gospodarowanie majątkiem rzeczowym i obrotowym CUL, z zastrzeżeniem § 20 pkt 3 i 4;
9) prowadzenie polityki zatrudnienia i wynagradzania w CUL;
10) organizacja i prowadzenie kontroli wewnętrznej i zarządczej w CUL;
11) informowanie Komendanta Głównego Policji o zamierzeniach lub zdarzeniach mogących mieć znaczący wpływ na działalność lub wyniki ekonomiczne CUL.
§ 11
1. Dyrektor CUL wykonuje czynności w sprawach z zakresu prawa pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94, z późn. zm.).
2. Dyrektor jest przełożonym pracowników CUL.
§ 12
1. Dyrektor CUL może tworzyć wewnętrzne jednostki organizacyjne, w szczególności w formie oddziałów, zakładów i wydziałów.
2. Strukturę, organizacyjną, zakres działania jednostek organizacyjnych CUL oraz wykaz stanowisk pracy określa regulamin organizacyjny CUL.
Rozdział 4
Mienie i gospodarka finansowa
§ 13
1. Dyrektor CUL prowadzi działalność gospodarczą zgodnie z zasadami racjonalnej gospodarki i rachunku ekonomicznego, dążąc do pełnego wykorzystania posiadanego przez CUL potencjału.
2. CUL, kierując się zasadami efektywności, samodzielnie gospodaruje majątkiem, który stanowią:
1) przeniesione i przewidziane do przeniesienia na własność nieruchomości określone w załączniku nr 1 do statutu;
2) mienie przekazane w formie użyczenia lub innej formie prawnej określone w załączniku nr 2 do statutu;
3) inne, niż określone w pkt 1 i 2, składniki aktywów trwałych i obrotowych określone w bilansie otwarcia CUL;
4) mienie nabyte z własnych środków CUL.
3. Dodatkowe wyposażenie CUL w składniki majątkowe, przekazane w trakcie jego działalności, nie wymaga zmian statutu.
4. Wartość majątku CUL odzwierciedla jego fundusz.
§ 14
Działalność i funkcjonowanie CUL są finansowane z:
1) przychodów ze sprzedaży usług;
2) przychodów ze sprzedaży zbędnego mienia;
3) przychodów ze sprzedaży towarów;
4) innych przychodów finansowych;
5) różnych wpływów, w tym darowizn, zapisów i kredytów.
§ 15
1. Podstawą gospodarki finansowej CUL jest zatwierdzony przez Komendanta Głównego Policji roczny plan finansowy, obejmujący:
1) przychody z prowadzonej działalności;
2) zestawienie kosztów:
a) funkcjonowania CUL,
b) realizacji wyodrębnionych zadań
- z wyszczególnieniem wynagrodzeń i składek od nich naliczanych, płatności odsetkowych wynikających z zaciągniętych zobowiązań oraz zakupu towarów i usług;
3) środki na wydatki majątkowe;
4) wynik finansowy;
5) stan należności i zobowiązań na początek i koniec roku;
6) stan środków pieniężnych na początek i koniec roku.
2. Źródłem uzyskiwania przychodów CUL są w szczególności:
1) wpływy ze sprzedaży świadczonych przez CUL usług w zakresie działalności podstawowej oraz działalności dodatkowej,
2) wpływy ze sprzedaży towarów i składników majątkowych przekazanych CUL na własność;
3) przychody z umów najmu i dzierżawy składników majątkowych przekazanych CUL na własność;
4) przychody finansowe, w tym z tytułu oprocentowania środków CUL zgromadzonych na rachunkach bankowych oraz odsetek naliczanych na podstawie podpisanych umów lub odrębnych przepisów.
§ 16
1. Roczne sprawozdanie finansowe CUL podlega zatwierdzeniu przez Komendanta Głównego Policji.
2. Sprawozdania miesięczne i kwartalne z wykonania planu finansowego CUL, przed ich przekazaniem do Ministerstwa Finansów, wymagają akceptacji Komendanta Głównego Policji w zakresie zgodności danych z planem finansowym.
§ 17
Tworzy się fundusz zapasowy CUL z zysku netto z przeznaczeniem na finansowanie inwestycji CUL i pokrycie straty netto CUL. Zysk pozostający w dyspozycji CUL zostaje przeniesiony na fundusz zapasowy CUL.
§ 18
CUL jest zobowiązane ubezpieczać swoją działalność w zakresie odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczać posiadane mienie.
Rozdział 5
Nadzór
§ 19
Nadzór nad działalnością CUL sprawuje Komendant Główny Policji.
§ 20
Pisemnej zgody Komendanta Głównego Policji wymaga każdorazowo:
1) nawiązanie i rozwiązanie stosunku pracy z zastępcą dyrektora oraz z głównym księgowym CUL;
2) nadanie i zmiana regulaminu organizacyjnego i zasad polityki rachunkowości CUL;
3) zaciągnięcie przez CUL zobowiązania, w tym udzielenie gwarancji i poręczeń majątkowych o wartości przewyższającej 10% rocznych przychodów;
4) nabycie i zbycie przez CUL prawa własności lub prawa użytkowania wieczystego nieruchomości albo udziałów w prawie własności lub prawie użytkowania wieczystego, ich obciążenie, leasing oraz oddanie do odpłatnego lub nieodpłatnego korzystania;
5) przeznaczenie określonych kwot z funduszu zapasowego CUL.
Rozdział 6
Zmiana statutu
§ 21
Zmian statutu dokonuje Komendant Główny Policji z własnej inicjatywy lub na wniosek dyrektora CUL.
Załącznik nr 1 do Statutu CUL
Wykaz nieruchomości przeniesionych i planowanych do przeniesienia na własność Centrum Usług Logistycznych
Lp. | Nazwa obiektu | Adres nieruchomości | Uwagi |
1. | Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy „Kaper” | ul. Mestwina 45 84-141 Jurata | własność Centrum Usług Logistycznych. Akt notarialny z dn. 19.12.2011 r. Repertorium A numer 10029/2011, postanowienie Sądu Rejonowego w Wejherowie I Wydział Cywilny z dnia 27.10.2023 r. sygn.. akt I Ns 1605/22 dot. działki nr 458 w Juracie. |
2. | Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy „Olimp-Retro” | ul. Kilińskiego 10 58-580 Szklarska Poręba | własność Centrum Usług Logistycznych. Akt notarialny z dn. 14.02.2012 r. Repertorium A numer 1250/2012 |
3. | Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy „Jawor” | ul. Zdrojowa 21 38-610 Polańczyk | własność Centrum Usług Logistycznych. Akt notarialny z dn. 28.09.2011 r. Repertorium A numer 7050/2011 |
4. | Bursa Szczecin | ul. Sierpowa 4 70-016 Szczecin | własność Centrum Usług Logistycznych. Akt notarialny z dn. 28.09.2011 r. Repertorium A numer 7073/2011 |
5. | Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Świnoujście | ul. Słowackiego 4, 6 72-600 Świnoujście | własność Centrum Usług Logistycznych. Akt notarialny z dn. 28.09.2011 r. Repertorium A numer 7085/2011 |
6. | Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Świnoujście | ul. Kasprowicza 9 72-600 Świnoujście | własność Centrum Usług Logistycznych. Akt notarialny z dn. 28.09.2011 r. Repertorium A numer 7085/2011 |
7. | Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Dziwnów | ul. kpr. Koniecznego 13 72-420 Dziwnów | własność Centrum Usług Logistycznych. Akt notarialny z dn. 19.12.2011 r. Repertorium A numer 10009/2011 |
8. | Hotel „Jowisz” | ul. Dojazd 34 60-631 Poznań | własność Centrum Usług Logistycznych. Akt notarialny z dn. 19.12.2011 r. Repertorium A numer 10019/2011 |
9. | Bursa „Oka” | ul. Gospodarcza 8 45-759 Opole | własność Centrum Usług Logistycznych. Akt notarialny z dn. 14.02.2012 r. Repertorium A numer 1241/2012 |
10. | Bursa „Landor” | ul. Dąbrowszczaków 25 10-540 Olsztyn | współwłasność Centrum Usług Logistycznych, udział wynoszący 739/1000 części nieruchomości. Akt notarialny z dn. 28.09.2011 r. Repertorium A numer 7063/2011 |
11. | Hotel „Savoy” | Plac Kościuszki 19 50-027 Wrocław | własność Centrum Usług Logistycznych. Akt notarialny z dn. 28.09.2011 r. Repertorium A numer 7099/2011 |
12. | Bursa we Wrocławiu | ul. Pionierska 1 53-213 Wrocław | własność Centrum Usług Logistycznych. Akt notarialny z dn. 28.09.2011 r. Repertorium A numer 7099/2011 |
13. | Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Dziwnów | ul. Wilków Morskich 1 72-420 Dziwnów | własność Centrum Usług Logistycznych. Akt notarialny z dn. 13.05.2022 r. Repertorium A numer 2477/2022 |
14. | Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy „Olimp” | ul. 1-go Maja 62,64 58-580 Szklarska Poręba | własność Skarbu Państwa (niezgodność treści księgi wieczystej z rzeczywistym stanem prawnym wobec prowadzenia działki nr 108) |
15. | Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy „Rzemieślnik” | ul. Górna 21 58-580 Szklarska Poręba | własność Centrum Usług Logistycznych. Akt notarialny z dn. 22.07.2014 r. Repertorium A numer 5479/2014 |
16. | Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy „Dafne” | ul. Jagiellońska 30 34-500 Zakopane | własność Centrum Usług Logistycznych. Akt notarialny z dn. 22.07.2014 r. Repertorium A numer 5497/2014 |
17. | Lotnisko „Warszawa-Babice” | ul. Gen. Bryg. Sylwestra Kaliskiego 57 01-476 Warszawa | własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji |
18. | Hotel „Olimpia” | ul. Taborowa 8 60-790 Poznań | własność Centrum Usług Logistycznych. Akt notarialny z dn. 13.05.2022 r. Repertorium A numer 2487/2022 |
19. | Hotel „Łazienkowski” | ul. 29 Listopada 3b 00-465 Warszawa | własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji |
20. | Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy „Pod Kozińcem” | ul. Broniewskiego 10a 34-500 Zakopane | własność Centrum Usług Logistycznych. Akt notarialny z dn. 22.07.2014 r. Repertorium A numer 5488/2014 |
21. | Hotel „Karat” | ul. Słoneczna 37 00-789 Warszawa | własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Komendy Głównej Policji (roszczenie o zwrot nieruchomości zgłoszone przez osoby fizyczne) |
Załącznik nr 2 do Statutu CUL
Wykaz nieruchomości (części nieruchomości) przekazanych w użyczenie Centrum Usług Logistycznych
Lp. | Użyczający - nazwa jednostki Policji | Przedmiot Użyczenia | Adres nieruchomości | Stan prawny nieruchomości |
1. | Komenda Główna Policji | Bursa (część nieruchomości) | ul. Iwicka 14 00-735 Warszawa | własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie KGP |
2. | Komenda Stołeczna Policji | Bursa (część nieruchomości) | ul. Pytlasińskiego 17 00-777 Warszawa | własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie KSP |
Bursa (część nieruchomości) | ul. Puławska 44 E 00-559 Piaseczno-Iwiczna | własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie KSP | ||
Bursa (część nieruchomości) | ul. Włochowska 25/33 02-336 Warszawa | własność Skarbu Państwa we władaniu KSP | ||
3. | KWP Szczecin | "Hotelik Słowiański" | ul. Potulicka 1 70-230 Szczecin | własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie KWP w Szczecinie |
OSW Międzyzdroje | ul. Krótka 1 72-500 Międzyzdroje | własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie KWP w Szczecinie | ||
4. | KWP Opole | Lokal użytkowy w budynku Komisariatu Policji | ul. Bohaterów Powstań Śląskich 41 i 43 49-100 Niemodlin | własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie KWP w Opolu |
Część nieruchomości KWP | ul. Wspólna 5 45-837 Opole | własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie KWP w Opolu | ||
5. | SP Słupsk | OSW Ustka-Uroczysko (cała nieruchomość) | 76-270 Lędowo Gmina Ustka | własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie SP w Słupsku |
[1] Załącznik w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 34 Komendanta Głównego Policji z dnia 3 października 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie nadania statutu instytucji gospodarki budżetowej pod nazwą „Centrum Usług Logistycznych” (Dz.Urz.KGP. poz. 61). Zmiana weszła w życie 8 października 2024 r.