Akt prawny
archiwalny
Wersja archiwalna od 2010-01-20 do 2010-07-21
Wersja archiwalna od 2010-01-20 do 2010-07-21
archiwalny
DECYZJA NR 13 KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
z dnia 20 stycznia 2010 r.
w sprawie wyznaczenia Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych Komendy Głównej Policji do pełnienia funkcji Centralnego Punktu Kontaktowego w celu realizacji zadań związanych z dokonywaniem wpisów danych VIS w związku z wydaniem przez organy Policji decyzji o zobowiązaniu cudzoziemca do opuszczenia terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Na podstawie § 6 zarządzenia nr 1144 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 listopada 2004 r. w sprawie metod i form wykonywania w Policji zadań w zakresie legislacji pomocy prawnej i informacji prawnej (Dz. Urz. KGP Nr 21, poz. 131, z 2006 r. Nr 4, poz. 10 oraz z 2007 r. Nr 13, poz. 101) postanawia się, co następuje:
§ 1
W celu zapewnienia prawidłowego wdrożenia i realizacji zadań Policji wynikających z ustawy z dnia 24 sierpnia 2007 r. o udziale Rzeczypospolitej Polskiej w Systemie Informacyjnym Schengen oraz Systemie Informacji Wizowej (Dz. U. Nr 165, poz. 1170 oraz z 2008 r., Nr 195, poz. 1198 i Nr 216, poz. 1367), zwanej dalej „ustawą”, wyznaczam Krajowe Centrum Informacji Kryminalnych Komendy Głównej Policji do pełnienia w Policji funkcji Centralnego Punktu Kontaktowego dla VIS.
§ 2
Centralny Punkt Kontaktowy dla VIS, realizuje zadania określone w art. 5 ust. 1 ustawy, w imieniu organów Policji, w związku w wydaniem przez te organy decyzji o zobowiązaniu cudzoziemca do opuszczenia terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz w art. 6 pkt 3 ustawy dla celów sprawozdawczych i statystycznych.
§ 3
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.
Komendant Główny Policji |
gen. insp. Andrzej Matejuk |