Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Urzędowy Komendy Głównej Policji rok 2009 nr 5 poz. 27
Wersja aktualna od 2009-07-10
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Komendy Głównej Policji rok 2009 nr 5 poz. 27
Wersja aktualna od 2009-07-10
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

DECYZJA NR 135 KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI

z dnia 31 marca 2009 r.

w sprawie pilotażowego programu rozliczania zużycia materiałów pędnych w wyznaczonych jednostkach organizacyjnych Policji

(ostatnia zmiana: DUKGP. z 2009 r., Nr 9, poz. 50)   Pokaż wszystkie zmiany

Na podstawie § 6 zarządzenia nr 1144 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 listopada 2004 r. w sprawie metod i form wykonywania w Policji zadań w zakresie legislacji, pomocy prawnej i informacji prawnej (Dz. Urz. KGP z 2004 r. Nr 21, poz. 131, z 2006 r. Nr 4, poz. 10 oraz z 2007 r. Nr 13, poz. 101) postanawia się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1

1. Programem pilotażowym rozliczania zużycia materiałów pędnych przez sprzęt transportowy, zwanym dalej „programem pilotażowym”, obejmuje się:

1) komendy wojewódzkie Policji w:

a) Białymstoku,

b) Gdańsku,

c) Kielcach,

d) Lublinie,

e) Łodzi,

f) Opolu;

2) jednostki organizacyjne Policji funkcjonujące na obszarze działania komend wojewódzkich Policji, o których mowa w pkt 1.

2. [1] Program pilotażowy realizuje się w okresie od dnia 1 kwietnia 2009 r. do dnia 31 lipca 2009 r.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2

Komendanci wojewódzcy Policji w zakresie swojej właściwości terytorialnej określą zasady i sposób rozliczania zużycia materiałów pędnych w ramach programu pilotażowego oraz zasady sprawowania nadzoru w tym zakresie, uwzględniając eksploatację sprzętu transportowego bez stosowania norm zużycia paliwa, określonych w decyzji, o której mowa w § 4.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3

Komendanci wojewódzcy Policji przekazują dyrektorowi Biura Logistyki Policji Komendy Głównej Policji:

1) informację o stanie realizacji programu pilotażowego w jednostkach organizacyjnych Policji na terenie województwa - do dnia 10 każdego miesiąca następującego po miesiącu, którego informacja dotyczy;

2) [2] sprawozdanie z realizacji programu pilotażowego – do dnia 31 sierpnia 2009 r.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 4

W zakresie nieuregulowanym decyzją stosuje się decyzję nr 51 Komendanta Głównego Policji z dnia 8 lutego 2005 r. w sprawie gospodarowania materiałami pędnymi i smarami w Policji (Dz. Urz. KGP Nr 7, poz. 30).

Treść zmieniona]- [Hasło] od Redakcji- Frazy kluczowe- Przepis zmieniony przez- Przepis utracił moc na podstawie- Wejście w życie- Z mocą od- Utrata mocy (uchylenie)-
loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 5

Decyzja wchodzi w życie z dniem 1 kwietnia 2009 r.

[1] § 1 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 decyzji nr 290 Komendanta Głównego Policji z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniającej decyzję w sprawie pilotażowego programu rozliczania zużycia materiałów pędnych w wyznaczonych jednostkach organizacyjnych Policji (Dz.U.KGP. Nr 9, poz. 50). Zmiana weszła w życie 10 lipca 2009 r.

[2] § 3 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 decyzji nr 290 Komendanta Głównego Policji z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniającej decyzję w sprawie pilotażowego programu rozliczania zużycia materiałów pędnych w wyznaczonych jednostkach organizacyjnych Policji (Dz.U.KGP. Nr 9, poz. 50). Zmiana weszła w życie 10 lipca 2009 r.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00