Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2009-07-10
Wersja aktualna od 2009-07-10
obowiązujący
DECYZJA NR 135 KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
z dnia 31 marca 2009 r.
w sprawie pilotażowego programu rozliczania zużycia materiałów pędnych w wyznaczonych jednostkach organizacyjnych Policji
(ostatnia zmiana: DUKGP. z 2009 r., Nr 9, poz. 50) Pokaż wszystkie zmiany
Na podstawie § 6 zarządzenia nr 1144 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 listopada 2004 r. w sprawie metod i form wykonywania w Policji zadań w zakresie legislacji, pomocy prawnej i informacji prawnej (Dz. Urz. KGP z 2004 r. Nr 21, poz. 131, z 2006 r. Nr 4, poz. 10 oraz z 2007 r. Nr 13, poz. 101) postanawia się, co następuje:
§ 1
1. Programem pilotażowym rozliczania zużycia materiałów pędnych przez sprzęt transportowy, zwanym dalej „programem pilotażowym”, obejmuje się:
1) komendy wojewódzkie Policji w:
a) Białymstoku,
b) Gdańsku,
c) Kielcach,
d) Lublinie,
e) Łodzi,
f) Opolu;
2) jednostki organizacyjne Policji funkcjonujące na obszarze działania komend wojewódzkich Policji, o których mowa w pkt 1.
2. [1] Program pilotażowy realizuje się w okresie od dnia 1 kwietnia 2009 r. do dnia 31 lipca 2009 r.
§ 2
Komendanci wojewódzcy Policji w zakresie swojej właściwości terytorialnej określą zasady i sposób rozliczania zużycia materiałów pędnych w ramach programu pilotażowego oraz zasady sprawowania nadzoru w tym zakresie, uwzględniając eksploatację sprzętu transportowego bez stosowania norm zużycia paliwa, określonych w decyzji, o której mowa w § 4.
§ 3
Komendanci wojewódzcy Policji przekazują dyrektorowi Biura Logistyki Policji Komendy Głównej Policji:
1) informację o stanie realizacji programu pilotażowego w jednostkach organizacyjnych Policji na terenie województwa - do dnia 10 każdego miesiąca następującego po miesiącu, którego informacja dotyczy;
2) [2] sprawozdanie z realizacji programu pilotażowego – do dnia 31 sierpnia 2009 r.
§ 4
W zakresie nieuregulowanym decyzją stosuje się decyzję nr 51 Komendanta Głównego Policji z dnia 8 lutego 2005 r. w sprawie gospodarowania materiałami pędnymi i smarami w Policji (Dz. Urz. KGP Nr 7, poz. 30).
Treść zmieniona]- [Hasło] od Redakcji- Frazy kluczowe- Przepis zmieniony przez- Przepis utracił moc na podstawie- Wejście w życie- Z mocą od- Utrata mocy (uchylenie)-§ 5
Decyzja wchodzi w życie z dniem 1 kwietnia 2009 r.
[1] § 1 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 decyzji nr 290 Komendanta Głównego Policji z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniającej decyzję w sprawie pilotażowego programu rozliczania zużycia materiałów pędnych w wyznaczonych jednostkach organizacyjnych Policji (Dz.U.KGP. Nr 9, poz. 50). Zmiana weszła w życie 10 lipca 2009 r.
[2] § 3 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 decyzji nr 290 Komendanta Głównego Policji z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniającej decyzję w sprawie pilotażowego programu rozliczania zużycia materiałów pędnych w wyznaczonych jednostkach organizacyjnych Policji (Dz.U.KGP. Nr 9, poz. 50). Zmiana weszła w życie 10 lipca 2009 r.