Akt prawny
archiwalny
Wersja archiwalna od 2006-05-22 do 2009-07-07
Wersja archiwalna od 2006-05-22 do 2009-07-07
archiwalny
DECYZJA NR 35 KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
z dnia 8 lutego 2002 r.
w sprawie prowadzenia rejestru „Licencja”
(ostatnia zmiana: DUKGP. z 2006 r., Nr 10, poz. 58) Pokaż wszystkie zmiany
§ 1
1. W rejestrze „Licencja”, zwanym dalej „rejestrem”, Policja gromadzi i przetwarza dane osobowe osób:
1) posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego,
2) ubiegających się o wydanie licencji.
2. [1] (uchylony).
§ 2
1. Wprowadzania, aktualizacji, usuwania i wyszukiwania danych, o których mowa w § 1 ust. 1, dokonują policjanci i pracownicy właściwej komendy wojewódzkiej (Stołecznej) Policji upoważnieni przez komendanta wojewódzkiego (Stołecznego) Policji.
2. Wyszukiwania danych zawartych w rejestrze dokonują, w Komendzie Głównej Policji, policjanci lub pracownicy Policji upoważnieni przez Dyrektora Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji.
§ 3
1. Rejestr prowadzony jest w ramach podstawowych policyjnych systemów informatycznych w Biurze Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji.
2. [2] Dyrektor Biura Prewencji i Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji sprawuje nadzór merytoryczny nad funkcjonowaniem rejestru poprzez sprawdzanie zgodności wprowadzonych do rejestru danych z danymi zawartymi w aktach postępowań administracyjnych, prowadzonych przez komendantów wojewódzkich (Komendanta Stołecznego) Policji.
§ 4
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.
[1] § 1 ust. 2 uchylony przez § 1 pkt 1 decyzji nr 302 Komendanta Głównego Policji z dnia 22 maja 2006 r. zmieniającej decyzję w sprawie prowadzenia rejestru „Licencja” (Dz.U.KGP. Nr 10, poz. 58). Zmiana weszła w życie 22 maja 2006 r.
[2] § 3 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 decyzji nr 302 Komendanta Głównego Policji z dnia 22 maja 2006 r. zmieniającej decyzję w sprawie prowadzenia rejestru „Licencja” (Dz.U.KGP. Nr 10, poz. 58). Zmiana weszła w życie 22 maja 2006 r.