Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Urzędowy Komendy Głównej Policji rok 2001 nr 12 poz. 143
Wersja archiwalna od 2001-10-08 do 2002-06-11
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Komendy Głównej Policji rok 2001 nr 12 poz. 143
Wersja archiwalna od 2001-10-08 do 2002-06-11
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

DECYZJA NR 254 KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI

z dnia 8 października 2001 r.

w sprawie: ustalania stawek odpłatności za użycie statków powietrznych lotnictwa policyjnego do wykonywania zadań pozapolicyjnych

W celu wprowadzenia jednolitych stawek odpłatności za użycie statków powietrznych lotnictwa policyjnego do wykonywania zadań pozapolicyjnych, wprowadza się następujące zasady ustalania stawki odpłatności za usługi lotnicze:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1

Koszt użycia policyjnych statków powietrznych określany jest na podstawie, przeliczanej na jedną godzinę lotu, sumy nakładów ponoszonych na:

1) zakup paliwa,

2) naprawy i przeglądy wynikające z resursu godzinowego,

3) ubezpieczenie śmigłowców i załogi,

4) opłaty za stacjonowanie i usługi lotniskowe,

5) specjalistyczne wyposażenie personelu latającego (ubiór),

6) uposażenie personelu latającego (w przypadku użycia śmigłowca na rzecz podmiotów spoza resortu spraw wewnętrznych i administracji),

7) inne świadczenia związane z wykonywaniem lotu.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2

1. Norma zużycia paliwa na 1 godzinę lotu dla poszczególnych typów statków powietrznych wynosi:

1) śmigłowiec Bell-206 wyposażony w silnik Allison-250C 20J – 120 litrów,

2) śmigłowiec PZL-Kania wyposażony w 2 silniki typu Allison-250C 20B – 250 litrów,

3) śmigłowiec Mi-2 wyposażony w 2 silniki typu GTD-350 DW – 350 litrów,

4) śmigłowiec W-3 Sokół wyposażony w 2 silniki typu PZL-10W – 500 litrów,

5) śmigłowiec Mi-8 wyposażony w 2 silniki typu TW-2 117A – 850 litrów.

2. Roczna norma nalotu dla jednego śmigłowca wynosi 300 godzin.

3. Wartość pozostałych składników służących do ustalania kosztów jednej godziny lotu poszczególnych typów śmigłowców użytkowanych w Policji, pokrywanych z budżetu centralnego określa załącznik do niniejszej decyzji.

4. Wartość składników, o których mowa w ust. 3 ustala Dyrektor Biura – Centralny Sztab Policji KGP, w uzgodnieniu z Dyrektorem Biura Finansów KGP i Dyrektorem Biura Logistyki Policji KGP do 30 kwietnia każdego roku, na poziomie kosztów materiałowych i osobowych planowanych w budżecie danego roku.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3

1. Dyrektor Biura – Centralny Sztab Policji KGP ustala stawkę odpłatności za korzystanie ze statków powietrznych Zarządu Lotnictwa Policyjnego Komendy Głównej Policji, z uwzględnieniem wydatków ponoszonych centralnie oraz kosztów własnych związanych z użytkowaniem policyjnych statków powietrznych.

2. Komendanci wojewódzcy Policji w uzgodnieniu z Dyrektorem Biura – Centralny sztab Policji KGP ustalają stawkę odpłatności za korzystanie ze statków powietrznych pozostających w ich dyspozycji, z uwzględnieniem wydatków ponoszonych centralnie oraz kosztów własnych związanych z użytkowaniem policyjnych statków powietrznych.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 4

Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.

Komendant Główny Policji:

generalny inspektor J. Michna

Załącznik do decyzji nr 254 Komendanta Głównego Policji
z dnia 8 października 2001 r.

Koszty eksploatacji policyjnych statków powietrznych ponoszone z budżetu centralnego w przeliczeniu na 1 godzinę lotu:

/w zł/

Rodzaj kosztów

Typ śmigłowca

BELL-206

PZL-Kania

Mi-2

W-3

Mi-8

Naprawy i przeglądy wynikające z resursu

940,00

893,30

1085,00

2500,00

2200,00

Uposażenie personelu lotniczego

127,75

127,75

127,75

362,60

362,60

Ubezpieczenie

25,00

25,00

25,00

25,00

25,00

Ubiór specjalistyczny

2,45

2,45

2,45

2,45

2,45

RAZEM

1095,20

1048,50

1240,20

2890,05

2590,05

Całkowity koszt jednej godziny lotu ustalany jest po doliczeniu do ww. stawek kosztów paliwa oraz opłat za stacjonowanie i usługi lotniskowe.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00