Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Urzędowy Ministra Edukacji Narodowej rok 2013 poz. 13
Wersja archiwalna od 2013-05-08 do 2015-01-13
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Ministra Edukacji Narodowej rok 2013 poz. 13
Wersja archiwalna od 2013-05-08 do 2015-01-13
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE Nr 12
MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ1)

z dnia 8 maja 2013 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Edukacji Narodowej

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1. W załączniku do zarządzenia Nr 5 Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 lutego 2013 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Edukacji Narodowej wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 6 pkt 20 otrzymuje brzmienie:

„20) bezpieczne przetwarzanie danych osobowych, w tym wykonywanie zadań w imieniu administratora danych osobowych, o których mowa w art. 24 i 25 oraz 32-35 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 oraz z 2011 r. Nr 230, poz. 1371), a także bezpieczne przetwarzanie informacji niejawnych oraz wszelkich informacji prawnie chronionych;”;

2) w § 11:

a) w ust. 1 pkt 3 otrzymuje brzmienie:

„3) zawierania umów na realizację zadań oraz dokonywania wszelkich czynności związanych z ich wykonaniem;”,

b) ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„2. Zastępcy dyrektorów podczas nieobecności dyrektora są upoważnieni do zawierania umów na realizację zadań oraz dokonywania wszelkich czynności związanych z ich wykonaniem.”;

3) w § 22 w pkt 15 lit. d otrzymuje brzmienie:

„d) opracowywanie i analizę, we współpracy z właściwymi departamentami, wyników kontroli sprawności i efektywności nadzoru pedagogicznego sprawowanego przez kuratorów oświaty oraz przestrzegania przepisów obowiązujących w tym zakresie,”;

4) w § 23:

a) w pkt 5 wprowadzenie do wyliczenia otrzymuje brzmienie:

„5) funkcjonowania publicznych i niepublicznych, z wyłączeniem integracyjnych i specjalnych:”,

b) pkt 18 otrzymuje brzmienie:

„18) opracowywania wniosków z analiz statystycznych wypadków uczniów w szkołach oraz kierunków działalności profilaktycznej w tym zakresie;”,

c) w pkt 26 lit. b i c otrzymują brzmienie:

„b) opracowywanie projektów arkuszy i programów do przeprowadzania przez kuratorów oświaty kontroli w zakresie zgodności działalności szkół i placówek z przepisami prawa,

c) opracowywanie wyników i wniosków z kontroli przeprowadzonych przez kuratorów oświaty w zakresie zgodności działalności szkół i placówek z przepisami prawa oraz gromadzenie dokumentacji, tj. arkusza, programu, wyników i wniosków z przeprowadzonych kontroli,”;

5) w § 24 w pkt 34 lit. b i c otrzymują brzmienie:

„b) opracowywanie projektów arkuszy i programów do przeprowadzania przez kuratorów oświaty kontroli w zakresie zgodności działalności szkół i placówek z przepisami prawa,

c) opracowywanie wyników i wniosków z kontroli przeprowadzonych przez kuratorów oświaty w zakresie zgodności działalności szkół i placówek z przepisami prawa oraz gromadzenie dokumentacji, tj. arkusza, programu, wyników i wniosków z przeprowadzonych kontroli,”;

6) w § 27 w pkt 32 lit. b i c otrzymują brzmienie:

„b) opracowywanie projektów arkuszy i programów do przeprowadzania przez kuratorów oświaty kontroli w zakresie zgodności działalności szkół i placówek z przepisami prawa,

c) opracowywanie wyników i wniosków z kontroli przeprowadzonych przez kuratorów oświaty w zakresie zgodności działalności szkół i placówek z przepisami prawa oraz gromadzenie dokumentacji, tj. arkusza, programu, wyników i wniosków z przeprowadzonych kontroli,”;

7) w § 28:

a) w pkt 1 lit. b otrzymuje brzmienie:

„b) szkół podstawowych, gimnazjów oraz szkół ponadgimnazjalnych - integracyjnych i specjalnych,”,

b) po pkt 1 dodaje się pkt 1a w brzmieniu:

„1a) funkcjonowania oddziałów integracyjnych w przedszkolach i szkołach ogólnodostępnych;”,

c) pkt 15 otrzymuje brzmienie:

„15) koordynowania zadań wynikających z krajowych i międzynarodowych programów profilaktycznych i zdrowotnych, w tym promowania zdrowego żywienia i zachowań prozdrowotnych;”,

d) w pkt 25 lit. b i c otrzymują brzmienie:

„b) opracowywanie projektów arkuszy i programów do przeprowadzania przez kuratorów oświaty kontroli w zakresie zgodności działalności szkół i placówek z przepisami prawa,

c) opracowywanie wyników i wniosków z kontroli przeprowadzonych przez kuratorów oświaty w zakresie zgodności działalności szkół i placówek z przepisami prawa oraz gromadzenie dokumentacji, tj. arkusza, programu, wyników i wniosków z przeprowadzonych kontroli,”;

8) w § 32 pkt 41 otrzymuje brzmienie:

„41) wykonywania zadań w imieniu administratora danych osobowych w Ministerstwie, wynikających z przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 oraz z 2011 r. Nr 230, poz. 1371), z wyjątkiem zadań, o których mowa w § 6 pkt 20, oraz z wyłączeniem bazy danych systemu informacji oświatowej;”.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

MINISTER EDUKACJI NARODOWEJ

Krystyna Szumilas

1) Minister Edukacji Narodowej kieruje działem administracji rządowej - oświata i wychowanie, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2011 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Edukacji Narodowej (Dz. U. Nr 248, poz. 1480).

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00