Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Urzędowy Ministra Edukacji i Nauki rok 2023 poz. 18
Wersja archiwalna od 2023-03-03 do 2024-04-17
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Ministra Edukacji i Nauki rok 2023 poz. 18
Wersja archiwalna od 2023-03-03 do 2024-04-17
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE
MINISTRA EDUKACJI I NAUKI

z dnia 1 marca 2023 r.

w sprawie powołania Zespołu do spraw Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1. Powołuje się Zespół do spraw Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, zwany dalej „zespołem”.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2. 1. W skład zespołu wchodzą:

1) przewodniczący - Marek Lewiński;

2) zastępca przewodniczącego - Agnieszka Sidor;

3) członkowie:

a) Piotr Bartosiak,

b) Marianna Brzozowska-Skwarek,

c) Liliana Budkowska,

d) Anna Całus-Zawistowska,

e) Elżbieta Dębkowska,

f) Mateusz Gaczyński,

g) Konrad Hodzyński,

h) Katarzyna Krochmal,

i) Tomasz Kulasa,

j) Joanna Kuszlik-Cichosz,

k) Katarzyna Łęcka,

l) Robert Napora,

m) Ignacy Ozgowicz,

n) Joanna Robak,

o) Dawid Solak,

p) Małgorzata Stanecka,

q) Rafał Tomasik.

2. W pracach zespołu mogą uczestniczyć, z głosem doradczym, osoby, których kwalifikacje, wiedza lub doświadczenie mogą być przydatne w realizacji zadań zespołu.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3. Do zadań zespołu należą sprawy dotyczące Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, zwanego dalej „KPO”, należące do właściwości Ministra Edukacji i Nauki, w szczególności:

1) analizowanie wyników kontroli systemowych oraz wyników kontroli reform, inwestycji i przedsięwzięć w ramach KPO, prowadzonych przez instytucję odpowiedzialną za reformę (IOR), instytucję odpowiedzialną za inwestycję (IOI) lub jednostkę wspierającą (JW), w tym weryfikacja wydatków;

2) opracowywanie propozycji rozwiązań na potrzeby dokumentów i procedur w zakresie m.in. zapobiegania konfliktowi interesów, korupcji i powstawaniu nadużyć finansowych oraz unikania podwójnego finansowania;

3) analizowanie postępów w zakresie realizacji reform i inwestycji w ramach KPO w Ministerstwie Edukacji i Nauki i przedstawianie propozycji działań naprawczych;

4) inicjowanie i monitorowanie przygotowań do wdrażania działań w ramach KPO;

5) udział w wymianie informacji i doświadczeń związanych z wdrażaniem i realizacją reform i inwestycji w ramach KPO pomiędzy Ministerstwem Edukacji i Nauki i jednostkami wspierającymi.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 4. 1. Przewodniczący kieruje pracami zespołu, w szczególności:

1) zwołuje i prowadzi posiedzenia zespołu oraz ustala projekt porządku obrad;

2) przydziela zadania zastępcy przewodniczącego i pozostałym członkom zespołu;

3) zaprasza na posiedzenia zespołu osoby, o których mowa w § 2 ust. 2.

2. W przypadku nieobecności przewodniczącego zadania, o których mowa w ust. 1, wykonuje zastępca przewodniczącego, a w przypadku nieobecności przewodniczącego i zastępcy przewodniczącego - członek zespołu wyznaczony przez przewodniczącego.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 5. 1. Zespół działa na posiedzeniach.

2. Posiedzenia zespołu mogą odbywać się przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej zapewniających w szczególności:

1) transmisję obrad posiedzenia w czasie rzeczywistym;

2) wielostronną komunikację w czasie rzeczywistym, w ramach której uczestnicy posiedzenia mogą wypowiadać się w jego toku.

3. Zawiadomienie o terminie, formie i miejscu posiedzenia zespołu wraz z projektem porządku obrad uczestnicy posiedzenia otrzymują nie później niż na 7 dni przed terminem posiedzenia.

4. W uzasadnionych przypadkach przewodniczący może skrócić termin, o którym mowa w ust. 3.

5. Przewodniczący może podjąć decyzję o rozpatrzeniu sprawy w drodze korespondencyjnego uzgodnienia stanowisk (tryb obiegowy). Przyjęte w tym trybie ustalenia przewodniczący przedstawia na najbliższym posiedzeniu zespołu.

6. W przypadku nieuzgodnienia sprawy w trybie obiegowym jest ona rozpatrywana na posiedzeniu zespołu.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 6. 1. Ustalenia zespołu są podejmowane w drodze uzgodnienia stanowisk.

2. W przypadku gdy uzgodnienie stanowiska nie jest możliwe, zarządza się głosowanie. Rozstrzygnięcie jest podejmowane zwykłą większością głosów, w obecności co najmniej połowy składu zespołu. W przypadku równej liczby głosów rozstrzyga głos przewodniczącego, a w przypadku jego nieobecności - zastępcy przewodniczącego. W przypadku nieobecności przewodniczącego i zastępcy przewodniczącego rozstrzyga głos członka zespołu, o którym mowa w § 4 ust. 2.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 7. 1. Z posiedzenia zespołu sporządza się protokół, w którym zamieszcza się w szczególności listę uczestników posiedzenia, przyjęty porządek obrad i treść ustaleń zespołu.

2. Projekt protokołu jest udostępniany zastępcy przewodniczącego i pozostałym członkom zespołu z możliwością wnoszenia uwag do jego treści.

3. Protokół podpisuje przewodniczący, a w przypadku jego nieobecności na posiedzeniu, którego dotyczy protokół - zastępca przewodniczącego. W przypadku nieobecności przewodniczącego i zastępcy przewodniczącego protokół podpisuje członek zespołu, o którym mowa w § 4 ust. 2.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 8. Obsługę zespołu zapewnia Departament Funduszy Strukturalnych w Ministerstwie Edukacji i Nauki.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

Minister Edukacji i Nauki: P. Czarnek

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00