Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Urzędowy Ministra Edukacji i Nauki rok 2022 poz. 21
Wersja aktualna od 2022-03-09
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Ministra Edukacji i Nauki rok 2022 poz. 21
Wersja aktualna od 2022-03-09
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI I NAUKI1)

z dnia 8 marca 2022 r.

w sprawie powołania komisji do oceny wniosków o wpis na listę podmiotów uprawnionych do pełnienia funkcji zewnętrznego zapewniania jakości wobec instytucji certyfikujących w ramach naboru ogłoszonego w dniu 30 grudnia 2021 r.

Na podstawie art. 57 ust. 1 ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (Dz. U. z 2020 r. poz. 226) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1. Powołuje się komisję do oceny wniosków o wpis na listę podmiotów uprawnionych do pełnienia funkcji zewnętrznego zapewniania jakości wobec instytucji certyfikujących, złożonych w ramach naboru ogłoszonego w dniu 30 grudnia 2021 r., zwaną dalej "Komisją".

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2. 1. W skład Komisji wchodzą:

1) przedstawiciel ministra koordynatora Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji - Pan Lech Boguta, jako przewodniczący Komisji;

2) przedstawiciele ministrów właściwych dla następujących działów administracji rządowej, o których mowa w art. 54 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji:

a) budownictwo, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz mieszkalnictwo - Pani Ewa Szuszman, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,

b) energia - Pan Mateusz Borkowski, Ministerstwo Klimatu i Środowiska,

c) gospodarka - Pani Natalia Pawłowska, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,

d) gospodarka wodna, transport - Pan Mateusz Stawowy, Ministerstwo Infrastruktury,

e) gospodarka złożami kopalin - Pan Dariusz Katan, Ministerstwo Aktywów Państwowych,

f) informatyzacja - Pani Anna Laszuk, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów,

g) klimat - Pan Paweł Łagowski, Ministerstwo Klimatu i Środowiska,

h) rolnictwo, rozwój wsi - Pani Monika Piotrowska, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi,

i) rynki rolne - Pan Marek Juszczyk, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi,

j) sprawiedliwość - Pani Anna Kremplewska, Ministerstwo Sprawiedliwości,

k) sprawy wewnętrzne - Pan Roman Jaworski, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji,

l) środowisko - Pan Zbigniew Kłosowski, Ministerstwo Klimatu i Środowiska,

m) turystyka - Pani Iwona Szałkowska, Ministerstwo Sportu i Turystyki,

n) zdrowie - Pani Monika Sobotka, Ministerstwo Zdrowia;

3) przedstawiciele Rady Interesariuszy Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji:

a) Pani Grażyna Dębicka-Ozorkiewicz, Związek Rzemiosła Polskiego,

b) Pan Rafał Górecki, Krajowa Izba Gospodarcza,

c) Pan Maciej Lasota, Ministerstwo Edukacji i Nauki.

2. W przypadku nieobecności na posiedzeniu Komisji przedstawiciela ministra koordynatora Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, przedstawiciela ministra właściwego, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, lub przedstawiciela Rady Interesariuszy Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, może go zastępować inna osoba pisemnie upoważniona przez właściwy organ.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Minister Edukacji i Nauki: P. Czarnek


1) Minister Edukacji i Nauki kieruje działem administracji rządowej - oświata i wychowanie, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 października 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Edukacji i Nauki (Dz. U. z 2022 r. poz. 18).

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00