ZARZĄDZENIE NR 3
PREZESA GŁÓWNEGO URZĘDU MIAR
z dnia 27 stycznia 2025 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie utworzenia Zespołu Zarządzania Kryzysowego w Głównym Urzędzie Miar
Na podstawie art. 12 ust. 2 b oraz ust. 4 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 122 oraz z 2024 r. poz. 834, 1222, 1473, 1572 i 1907) zarządza się, co następuje:
§ 1. W zarządzeniu nr 13 Prezesa Głównego Urzędu Miar z dnia 9 sierpnia 2021 r. w sprawie utworzenia Zespołu Zarządzania Kryzysowego w Głównym Urzędzie Miar w § 2 pkt 3 i 4 otrzymują brzmienie:
„3) pozostali członkowie Zespołu:
a) dyrektor Departamentu Współpracy Międzynarodowej i Analiz,
b) dyrektor Departamentu Certyfikacji,
c) dyrektor Departamentu Nadzoru i Kontroli,
d) dyrektor Departamentu Innowacji i Rozwoju,
e) dyrektor Zakładu Badań Certyfikacyjnych,
f) dyrektor Zakładu Chemii Fizycznej i Środowiska,
g) dyrektor Zakładu Czasu i Długości,
h) dyrektor Zakładu Elektryczności i Promieniowania,
i) dyrektor Zakładu Mechaniki i Akustyki,
j) dyrektor Zakładu Technologii Cyfrowych,
k) naczelnik Wydziału Administracyjnego w Biurze Dyrektora Generalnego,
l) naczelnik Wydziału Informatyki w Biurze Dyrektora Generalnego,
m) naczelnik Wydziału Bezpieczeństwa w Biurze Dyrektora Generalnego,
n) główny specjalista ds. bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej w Biurze Dyrektora Generalnego,
o) przewodniczący zespołu do spraw bezpieczeństwa informacji, o którym mowa w decyzji Prezesa Głównego Urzędu Miar dotyczącej ustanowienia oraz określenia zadań pełnomocnika Prezesa Głównego Urzędu Miar do spraw Zintegrowanego Systemu Zarządzania;
4) sekretarz Zespołu - główny specjalista ds. bezpieczeństwa z Wydziału Bezpieczeństwa w Biurze Dyrektora Generalnego.”.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu podpisania.
Prezes Głównego Urzędu Miar: Jacek Semaniak
(podpisano elektronicznie)
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00