Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Urzędowy Ministra Transportu rok 2007 nr 3 poz. 7
Wersja archiwalna od 2007-04-01 do 2007-11-16
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Ministra Transportu rok 2007 nr 3 poz. 7
Wersja archiwalna od 2007-04-01 do 2007-11-16
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE Nr 4 MINISTRA TRANSPORTU

z dnia 29 marca 2007 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Ministerstwu Transportu

Na podstawie art. 39 ust. 6 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o Radzie Ministrów (Dz. U. z 2003 r. Nr 24, poz. 199, z późn. zm.1)), zarządza się, co następuje:

§ 1

W zarządzeniu nr 19 Ministra Transportu z dnia 25 lipca 2006 r. w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Ministerstwu Transportu (Dz. Urz. MT Nr 4, poz. 22, Nr 9, poz. 34 i Nr 11, poz. 40) w załączniku wprowadza się następujące zmiany:

1) § 7 otrzymuje brzmienie:

„§ 7

Do pracowników Ministerstwa w zakresie ich praw i obowiązków stosuje się w szczególności:

1) przepisy ustawy z dnia 24 sierpnia 2006 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 170, poz. 1218, Nr 218, poz. 1592 i Nr 249, poz. 1832);

2) przepisy ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 86, poz. 953, z późn. zm.);

3) przepisy ustawy z dnia 24 sierpnia 2006 r. o państwowym zasobie kadrowym i wysokich stanowiskach państwowych (Dz. U. Nr 170, poz. 1217 i Nr 249, poz. 1832, z 2007 r. Nr 17, poz. 96);

4) przepisy Kodeksu pracy, postanowienia Regulaminu pracy Ministerstwa oraz postanowienia niniejszego Regulaminu, a także postanowienia innych aktów wewnętrznych obowiązujących w Ministerstwie."

2) w § 19 w ust. 1 uchyla się pkt 18;

3) w § 20a w ust. 1 dodaje się pkt 21 w brzmieniu:

„21) monitorowanie inicjatyw zmierzających do wykorzystania formuły partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) w finansowaniu przedsięwzięć infrastrukturalnych."

4) w § 21:

a) w ust. 1:

- pkt 6 otrzymuje brzmienie:

„6) współdziałanie z Państwową Komisją Badania Wypadków Lotniczych w zakresie określonym w ustawie Prawo Lotnicze;",

- dodaje się pkt 9 w brzmieniu:

„9) realizacja zadań Ministra wynikających z ustawy o Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.",

b) ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„II. W skład Departamentu wchodzą:

1) Wydział Nadzoru;

2) Stanowisko ds. Planowania i Analiz;

3) Stanowisko ds. Współpracy z Zagranicą;

4) Stanowisko ds. Prawnych."

5) w § 22:

a) w ust. 1 pkt 7a otrzymuje brzmienie:

„7a) realizacja zadań Ministra wynikających z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 oraz koordynacja działań właściwych komórek organizacyjnych Ministerstwa w tym zakresie;",

b) ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„II. W skład Departamentu wchodzą:

1) Wydział Programowania i Strategii;

2) Wydział Zrównoważonego Rozwoju Transportu;

3) Wydział Pomocy Technicznej SPOT;

4) Wydział ds. Instytucji Pośredniczącej;

5) Wydział ds. Instytucji Wdrażającej;

6) Wydział Badań Naukowych i Harmonizacji Technicznej;

7) Wydział Żeglugi Śródlądowej;

8) Stanowisko ds. Pomocy Technicznej Funduszu Spójności."

6) w § 23:

a) w ust. 1 dodaje się pkt 24 w brzmieniu:

„24) realizacja, we współpracy z Departamentem Planowania Strategicznego i Polityki Transportowej, zadań Ministra wynikających z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013;",

b) w ust. 2 dodaje się pkt 5 w brzmieniu:

„5) Wydział ds. POliŚ."

7) § 24 otrzymuje brzmienie:

„§ 24

Departament Funduszu Spójności

I. Do zadań Departamentu należy administrowanie środkami pochodzącymi z Funduszu Spójności przeznaczonymi na rozwój infrastruktury transportowej oraz koordynacja procesu realizacji projektów infrastrukturalnych współfinansowanych ze środków Funduszu Spójności, a w szczególności:

1) sprawowanie nadzoru nad realizacją projektów współfinansowanych z Funduszu Spójności w perspektywie finansowej 2004-2006;

2) przyjmowanie, weryfikacja formalna oraz koordynacja procesu przekazywania do Komisji Europejskiej wniosków o dofinansowanie zgłoszonych przez instytucje wdrażające w ramach Funduszu Spójności, przy współpracy z Departamentem Inwestycji i Analiz Ekonomicznych, w perspektywie finansowej 2004-2006;

3) prowadzenie kontroli uprzedniej (ex ante) udzielania zamówień publicznych w zakresie kwalifikowalności kosztów w ramach projektów współfinansowanych z Funduszu Spójności w perspektywie finansowej 2004-2006

4) prowadzenie bieżącego monitoringu projektów współfinansowanych z Funduszu Spójności, weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków o środki Funduszu Spójności do Komisji Europejskiej, w perspektywie finansowej 2004-2006, we współpracy z Departamentem Budżetu i Finansowania;

5) weryfikacja formalna i merytoryczna oraz koordynacja procesu przesyłania do MF i MRR raportów z realizacji projektów współfinansowanych z Funduszu Spójności, współpracy z Departamentem Budżetu i Finansowania w perspektywie finansowej 2004-2006;

6) koordynacja przygotowania procedur wdrażania dla Funduszu Spójności w perspektywie finansowej 2004-2006;

7) udział w wizytach kontrolnych na miejscu realizacji projektów współfinansowanych z Funduszu Spójności w zakresie właściwości Departamentu we współpracy z Departamentem Inwestycji i Analiz Ekonomicznych;

8) koordynacja i realizacja działań związanych z pozyskiwaniem środków z Funduszu TEN-T;

9) opracowywanie dokumentów programujących i wytycznych w zakresie korzystania z funduszu TEN-T;

10) monitorowanie, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa i jednostkami podległymi lub nadzorowanymi, działań w zakresie projektów PHARE;

11) przygotowywanie i weryfikacja umów oraz porozumień w zakresie Funduszu Spójności i uzgadnianie ich z właściwymi Departamentami;

12) prowadzenie Systemu Informatycznego Monitoringu i Kontroli Finansowej (SIMIK) w zakresie merytorycznej właściwości Departamentu;

13) realizacja, we współpracy z Departamentem Planowania Strategicznego i Polityki Transportowej, zadań Ministra wynikających z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

II. W skład Departamentu wchodzą:

1) Wydział Projektów Drogowych;

2) Wydział Projektów Kolejowych;

3) Wydział Projektów TEN-T;

4) Wydział Instrumentów Wdrażania;

5) Wydział Systemów Wdrażania;

6) Wydział ds. POliŚ."

8) w § 26 ust. 1 dodaje się pkt 31 w brzmieniu:

„31) realizacja, we współpracy z Departamentem Planowania Strategicznego i Polityki Transportowej, zadań Ministra wynikających z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013."

9) w § 31 ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„II. W skład Departamentu wchodzą:

1) Wydział Planowania Operacyjnego;

2) Wydział Reagowania Kryzysowego i Szkolenia;

3) Wydział Przygotowania Obronnego Transportu i Rezerw Państwowych Mobilizacyjnych;

4) Wydział Przygotowania Obronnego Łączności;

5) Stanowisko ds. Kadrowych Żołnierzy Zawodowych i Finansowania Zadań Obronnych;

6) Stanowisko ds. Prawnych."

10) w § 32 w ust. 2 pkt 3 otrzymuje brzmienie:

„3) Wydział ds. Kontroli Funduszy Strukturalnych;"

11) w § 34:

a) w ust. 1 dodaje się pkt 18 w brzmieniu:

„18) prowadzenie obsługi Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych oraz Państwowej Komisji Badania Wypadków Kolejowych.",

b) w ust. 2 dodaje się pkt 5 w brzmieniu:

„5) Stanowisko ds. Obsługi PKBWL i PKBWK.".

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 kwietnia 2007 r.

Minister Transportu

Jerzy Polaczek

1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w: Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717, z 2004 r. Nr 273, poz. 2703 i Nr 238, poz. 2390, z 2005 r. Nr 249, poz. 2104 i Nr 169, poz. 1414, z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 170, poz. 1217 i Nr 220, poz. 1600.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00