Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Urzędowy Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji rok 2008 nr 13 poz. 66
Wersja archiwalna od 2008-09-02 do 2012-01-13
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji rok 2008 nr 13 poz. 66
Wersja archiwalna od 2008-09-02 do 2012-01-13
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE Nr 65
MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI

z dnia 2 września 2008 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie nadania statutu państwowej jednostce budżetowej – Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji

Na podstawie art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104, z późn. zm.1)) zarządza się, co następuje:

§ 1.

W zarządzeniu Nr 59 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 2006 r. w sprawie nadania statutu państwowej jednostce budżetowej - Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. Urz. Min. Spraw Wew. i Ad. z 2007 r. Nr 1, poz. 1 oraz z 2008 r. Nr 2, poz. 6 i Nr 7, poz. 28), w załączniku „Statut państwowej jednostki organizacyjnej - Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji”, wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 1 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

„3. Do zadań Centrum należy:

1) personalizacja:

a) dowodów osobistych,

b) dokumentów paszportowych, z wyłączeniem paszportów tymczasowych,

c) Kart Polaka,

d) kart pobytu,

e) zezwoleń na przekraczanie granicy w ramach małego ruchu granicznego,

f) polskich dokumentów tożsamości cudzoziemca,

g) polskich dokumentów podróży cudzoziemca,

h) dokumentów podróży przewidzianych w Konwencji Genewskiej,

i) dokumentów potwierdzających prawo stałego pobytu,

j) kart stałego pobytu członka rodziny obywatela Unii Europejskiej,

k) kart pobytu członka rodziny obywatela Unii Europejskiej,

I) legitymacji służbowych dla funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu, Policji, Państwowej Straży Pożarnej;

2) utrzymywanie systemów teleinformatycznych:

a) Systemu Centralnej Personalizacji Dokumentów Osobistych,

b) Paszportowego Systemu Obsługi Obywatela na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

c) wykorzystywanych do komunikacji z organami, dla których personalizowane są dokumenty wymienione w pkt 1 lit. c-I;

3) przygotowywanie odpowiedzi na pisemne wnioski podmiotów wymienionych w art. 44h ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993, z późn. zm.2)) o udostępnienie danych ze zbioru Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL) oraz ogólnokrajowej ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych prowadzonych przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji;”;

2) w § 2:

a) pkt 2 otrzymuje brzmienie:

„2) Wydział Personalizacji i Dystrybucji Dokumentów;”,

b) uchyla się pkt 3;

3) w § 6 pkt 1 otrzymuje brzmienie:

„1) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad Wydziałami: Personalizacji i Dystrybucji Dokumentów, Eksploatacji Systemów i Sieci oraz Wdrożeń i Rozwoju;”;

4) § 8 otrzymuje brzmienie:

„§ 8. Do zakresu działania Wydziału Personalizacji i Dystrybucji Dokumentów należy:

1) kontrolowanie niespersonalizowanych dokumentów;

2) personalizacja dokumentów przy pomocy technik komputerowych;

3) kontrolowanie ilościowe i jakościowe spersonalizowanych dokumentów;

4) prowadzenie ewidencji rozliczeniowej spersonalizowanych dokumentów oraz dokumentów wybrakowanych w trakcie procesu personalizacji;

5) sporządzanie protokołów dystrybucyjnych dokumentów oraz dokonywanie protokolarnych zwrotów do magazynu Centrum dokumentów wybrakowanych w procesie personalizacji;

6) spedycja spersonalizowanych dokumentów do wnioskujących jednostek za pomocą Poczty Specjalnej Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Policji.”;

5) uchyla się § 9;

6) w § 11 pkt 3 otrzymuje brzmienie:

„3) utrzymanie w sprawności technicznej i funkcjonalnej urządzeń oraz systemów teleinformatycznych zapewniających sprawne funkcjonowanie Systemu Centralnej Personalizacji Dokumentów Osobistych, Paszportowego Systemu Obsługi Obywatela oraz innych systemów wykorzystywanych do komunikacji z organami, dla których personalizowane są dokumenty wymienione w § 1 w ust. 3 pkt 1 lit. c-l;”;

7) w § 12 w pkt 4 kropkę zastępuje się średnikiem i dodaje się pkt 5 w brzmieniu:

„5) prowadzenie archiwum Centrum.”;

8) w § 14 uchyla się pkt 6.

§2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji: G. Schetyna

1)Zmiany tekstu wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2005 r. Nr 169, poz. 1420, z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708, Nr 170, poz. 1217 i 1218, Nr 187, poz. 1381 i Nr 249, poz. 1832 oraz z 2007 r. Nr 82, poz. 560, Nr 88, poz. 587, Nr 115, poz. 791 i Nr 140, poz. 984.

2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2006 r. Nr 104, poz. 711 i Nr 144, poz. 1043, z 2007 r. Nr 21, poz. 125 oraz z 2008 r. Nr 70, poz. 416.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00