Akt prawny
archiwalny
Wersja archiwalna od 2008-02-01 do 2010-12-01
Wersja archiwalna od 2008-02-01 do 2010-12-01
archiwalny
ZARZĄDZENIE Nr 14 MINISTRA ŚRODOWISKA
z dnia 1 lutego 2008 r.
w sprawie ogłoszenia konkursu na funkcję dyrektora Państwowego Instytutu Geologicznego
Na podstawie § 1 i § 4 ust. i rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 21 września 2007 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania konkursu na dyrektora jednostki badawczo-rozwojowej (Dz. U. Nr 182, poz. 1303) ustala się, co następuje:
§ 1
Zarządza się ogłoszenie konkursu na funkcję dyrektora Państwowego Instytutu Geologicznego, zwanego dalej „Instytutem”,
§ 2
1. Powołuje się Komisję Konkursową w składzie:
1) Regina Kramarska - przedstawiciel Rady Naukowej Instytutu;
2) Ryszard Wagner - przedstawiciel Rady Naukowej Instytutu;
3) Jan Przybyłek - przedstawiciel Ministra Środowiska;
4) Andrzej Rodzoch - przedstawiciel Ministra Środowiska;
5) Ewa Zalewska - przedstawiciel Ministra Środowiska;
2. Na Przewodniczącą Komisji Konkursowej wyznacza się Ewę Zalewską.
§ 3
Postępowanie konkursowe rozpoczyna się w dniu podpisania zarządzenia i kończy się dnia 15 kwietnia 2008 r.
§ 4
Kandydaci na funkcję dyrektora Instytutu powinni posiadać wyższe wykształcenie oraz predyspozycje do organizowania pracy naukowej i badawczej, a w szczególności:
1) wykształcenie o profilu odpowiadającym kierunkom statutowej działalności Instytutu;
2) stopień naukowy co najmniej doktora;
3) dorobek naukowy i doświadczenie zawodowe w dziedzinach będących przedmiotem działania Instytutu;
4) co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu badaniami naukowymi lub zespołami badawczymi lub przedsięwzięciami gospodarczymi lub finansowymi;
5) znajomość specyfiki działalności Instytutu;
6) zdolności do zarządzania projektami i zespołami ludzkimi;
7) umiejętność opracowania koncepcji programu i przyszłego funkcjonowania Instytutu;
8) potwierdzoną znajomość języka angielskiego;
9) dobry stan zdrowia.
§ 5
W celu udokumentowania kwalifikacji do pełnienia funkcji dyrektora Instytutu kandydaci powinni, przy dokonywaniu zgłoszenia, przedłożyć:
1) list motywacyjny;
2) życiorys;
3) kwestionariusz osobowy z fotografią;
4) wykaz dorobku naukowego;
5) kopię dyplomu ukończenia studiów oraz dokumentów potwierdzających uzyskanie stopni lub tytułów naukowych;
6) kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
7) dokumenty potwierdzające staż pracy;
8) kopię dowodu osobistego;
9) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia;
10) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
11) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz za umyślne przestępstwo skarbowe;
12) oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
13) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
§ 6
Przy dokonywaniu zgłoszenia kandydaci powinni przedłożyć opis koncepcji programu i przyszłego funkcjonowania Państwowego Instytutu Geologicznego jako jednostki badawczo-rozwojowej wykonującej również zadania państwowej służby geologicznej i państwowej służby hydrogeologicznej.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Minister Środowiska |
w z. Stanisław Gawłowski |