Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2023-03-10
Wersja aktualna od 2023-03-10
obowiązujący
ZARZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI
z dnia 9 marca 2023 r.
w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej nr 2 do przeprowadzenia egzaminu radcowskiego w 2023 r. z siedzibą w Gdańsku
Na podstawie art. 361 ust. 5 i ust. 2 w zw. z art. 331 ust. 1a ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1166), zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuje się Komisję Egzaminacyjną nr 2 do przeprowadzenia egzaminu radcowskiego w 2023 r. z siedzibą w Gdańsku w składzie:
1) egzaminatorzy z zakresu prawa karnego:
a) Rafał Ryś - przedstawiciel Ministra Sprawiedliwości,
b) Izabela Duczyńska - przedstawiciel Krajowej Rady Radców Prawnych;
2) egzaminatorzy z zakresu prawa cywilnego:
a) Katarzyna Chmura - przedstawiciel Ministra Sprawiedliwości,
b) dr Bartosz Szolc-Nartowski - przedstawiciel Krajowej Rady Radców Prawnych;
3) egzaminatorzy z zakresu prawa gospodarczego:
a) Mirosław Tułodziecki - przedstawiciel Ministra Sprawiedliwości,
b) dr Anna Szarmach - przedstawiciel Krajowej Rady Radców Prawnych;
4) egzaminatorzy z zakresu prawa administracyjnego:
a) Bogusław Woźniak - przedstawiciel Ministra Sprawiedliwości,
b) Jacek Błaszkowski - przedstawiciel Krajowej Rady Radców Prawnych.
§ 2. Egzaminatorów z zakresu zasad wykonywania zawodu lub zasad etyki, spośród osób wskazanych w § 1, wyznacza Przewodniczący Komisji, o której mowa w § 1, przy czym jednego spośród osób wskazanych przez Ministra Sprawiedliwości, drugiego spośród osób wskazanych przez Krajową Radę Radców Prawnych.
§ 3. Na Przewodniczącego Komisji, o której mowa w § 1, wyznacza się Rafała Rysia.
§ 4. Na Zastępcę Przewodniczącego Komisji, o której mowa w § 1, wyznacza się dra Bartosza Szolc-Nartowskiego.
§ 5. Obszar właściwości Komisji, o której mowa w § 1, obejmuje obszar właściwości Okręgowej Izby Radców Prawnych w Gdańsku.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.
z upoważnienia
MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI
Sebastian Kaleta
SEKRETARZ STANU