Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Urzędowy Ministra Finansów rok 2008 nr 11 poz. 82
Wersja archiwalna od 2008-10-07 do 2009-02-05
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Ministra Finansów rok 2008 nr 11 poz. 82
Wersja archiwalna od 2008-10-07 do 2009-02-05
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE Nr 15 MINISTRA FINANSÓW

z dnia 7 października 2008 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego Informatyzacją Resortu

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1.

W zarządzeniu Nr 1 Ministra Finansów z dnia 18 stycznia 2008 r. w sprawie powołania Komitetu Sterującego Informatyzacją Resortu (Dz. Urz. Min. Fin. Nr 1, poz. 1, Nr 3, poz. 19) wprowadza się następujące zmiany:

1) § 2 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„1. W skład Komitetu wchodzą:

1) członek Kierownictwa Ministerstwa nadzorujący i koordynujący sprawy związane z informatyzacją resortu w zakresie rozwoju i świadczenia usług informatycznych - Przewodniczący Komitetu;

2) członkowie Kierownictwa Ministerstwa:

a) nadzorujący funkcjonowanie izb i urzędów celnych,

b) nadzorujący funkcjonowanie izb i urzędów skarbowych,

c) wykonujący zadania określone w ustawie o kontroli skarbowej,

d) nadzorujący i koordynujący prace nad przygotowaniem projektu budżetu państwa,

e) Dyrektor Generalny;

3) Dyrektor Departamentu Informatyki;”.

2) § 3 otrzymuje brzmienie:

„1. Do zadań Komitetu należy:

1) zatwierdzanie planów strategicznych dotyczących informatyzacji resortu finansów;

2) nadzorowanie realizacji zadań z zakresu strategii informatyzacji resortu finansów;

3) opiniowanie, dla Kierownictwa Ministerstwa Finansów, projektów strategicznych decyzji związanych z informatyzacją resortu finansów;

4) akceptowanie założeń i planów zadań dotyczących informatyzacji, w tym planów ich finansowania;

5) kontrola wykonania planowanych zadań dotyczących informatyzacji resortu finansów, w tym realizacji wydatków;

6) powoływanie struktur do zarządzania projektami informatycznymi oraz struktur do świadczenia usług informatycznych, spośród pracowników Ministerstwa Finansów lub jednostek terenowych resortu;

7) zatwierdzanie założeń projektowych projektów informatycznych;

8) nadzorowanie realizacji projektów informatycznych realizowanych w resorcie finansów;

9) rozwiązywanie struktur zarządzania projektami informatycznymi oraz struktur świadczenia usług informatycznych, wśród pracowników Ministerstwa Finansów lub jednostek terenowych resortu;

10) zamykanie projektów informatycznych realizowanych w resorcie finansów i przekazywanie usług informatycznych pod nadzór Departamentu Informatyki;

11) inicjowanie współpracy międzyresortowej przy realizacji zadań wynikających ze strategii informatyzacji resortu i strategii informatyzacji państwa;

12) okresowe przedstawienie Ministrowi Finansów informacji o stanie spraw będących przedmiotem prac Komitetu, nie rzadziej niż co 6 miesięcy.

2. Komitet może zlecić realizację zadań odpowiednim departamentom/biurom Ministerstwa Finansów lub jednostkom organizacyjnym resortu oraz zespołom zadaniowym powołanym spośród pracowników Ministerstwa i jednostek resortu.”;

3) w § 4 ust. 4-7 otrzymują brzmienie:

„4. Komitet podejmuje uchwały w głosowaniu jawnym, większością głosów obecnych członków, przy obecności przynajmniej 3 członków Komitetu.

5. Uchwały podejmowane na posiedzeniach Komitetu podpisują wszyscy obecni na posiedzeniu członkowie Komitetu.

6. W przypadku równej liczby głosów decydujący głos należy do Przewodniczącego Komitetu albo Zastępcy Przewodniczącego w przypadku nieobecności Przewodniczącego Komitetu.

7. Dopuszcza się podejmowanie uchwał przez członków Komitetu w trybie obiegowym, zatwierdzonych przez przynajmniej trzech członków Komitetu.”;

4) § 5 otrzymuje brzmienie:

„§ 5. Obsługę administracyjno-biurową Komitetu zapewnia Departament Informatyki. Dokumenty związane z pracami Komitetu są przechowywane w tym Departamencie”.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Minister Finansów

w z. Elżbieta Suchocka-Roguska

1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717, z 2004 r. Nr 238, poz. 2390, Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 169, poz. 1414, Nr 249, poz. 2104 oraz z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 170, poz. 1217 i Nr 220, poz. 1600.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00