Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Urzędowy Ministra Finansów rok 2008 nr 1 poz. 1
Wersja archiwalna od 2008-10-07 do 2009-02-05
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Ministra Finansów rok 2008 nr 1 poz. 1
Wersja archiwalna od 2008-10-07 do 2009-02-05
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE Nr 1 MINISTRA FINANSÓW

z dnia 18 stycznia 2008 r.

w sprawie powołania Komitetu Sterującego Informatyzacją Resortu

(ostatnia zmiana: DUMF. z 2008 r., Nr 11, poz. 82)   Pokaż wszystkie zmiany

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1

W celu nadzorowania i koordynacji działań z zakresu strategii informatyzacji resortu, powołuje się Komitet Sterujący Informatyzacją Resortu, zwany dalej „Komitetem”.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2

1. [1] W skład Komitetu wchodzą:

1) członek Kierownictwa Ministerstwa nadzorujący i koordynujący sprawy związane z informatyzacją resortu w zakresie rozwoju i świadczenia usług informatycznych – Przewodniczący Komitetu;

2) członkowie Kierownictwa Ministerstwa:

a) nadzorujący funkcjonowanie izb i urzędów celnych,

b) nadzorujący funkcjonowanie izb i urzędów skarbowych,

c) wykonujący zadania określone w ustawie o kontroli skarbowej,

d) nadzorujący i koordynujący prace nad przygotowaniem projektu budżetu państwa,

e) Dyrektor Generalny;

3) Dyrektor Departamentu Informatyki.

2. Przewodniczący Komitetu wyznacza Zastępcę Przewodniczącego Komitetu spośród osób wchodzących w skład Komitetu.

3. W skład Komitetu wchodzą każdorazowo osoby wykonujące zadania lub pełniące funkcje wymienione w ust. 1. Zmiana osoby pełniącej tę funkcję nie powoduje konieczności zmiany zarządzenia.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3

[2] 1. Do zadań Komitetu należy:

1) zatwierdzanie planów strategicznych dotyczących informatyzacji resortu finansów;

2) nadzorowanie realizacji zadań z zakresu strategii informatyzacji resortu finansów;

3) opiniowanie, dla Kierownictwa Ministerstwa Finansów, projektów strategicznych decyzji związanych z informatyzacją resortu finansów;

4) akceptowanie założeń i planów zadań dotyczących informatyzacji, w tym planów ich finansowania;

5) kontrola wykonania planowanych zadań dotyczących informatyzacji resortu finansów, w tym realizacji wydatków;

6) powoływanie struktur do zarządzania projektami informatycznymi oraz struktur do świadczenia usług informatycznych, spośród pracowników Ministerstwa Finansów lub jednostek terenowych resortu;

7) zatwierdzanie założeń projektowych projektów informatycznych;

8) nadzorowanie realizacji projektów informatycznych realizowanych w resorcie finansów;

9) rozwiązywanie struktur zarządzania projektami informatycznymi oraz struktur świadczenia usług informatycznych, wśród pracowników Ministerstwa Finansów lub jednostek terenowych resortu;

10) zamykanie projektów informatycznych realizowanych w resorcie finansów i przekazywanie usług informatycznych pod nadzór Departamentu Informatyki;

11) inicjowanie współpracy międzyresortowej przy realizacji zadań wynikających ze strategii informatyzacji resortu i strategii informatyzacji państwa;

12) okresowe przedstawienie Ministrowi Finansów informacji o stanie spraw będących przedmiotem prac Komitetu, nie rzadziej niż co 6 miesięcy.

2. Komitet może zlecić realizację zadań odpowiednim departamentom/biurom Ministerstwa Finansów lub jednostkom organizacyjnym resortu oraz zespołom zadaniowym powołanym spośród pracowników Ministerstwa i jednostek resortu.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 4

1. Przewodniczący Komitetu zwołuje posiedzenia Komitetu i im przewodniczy.

2. W przypadku nieobecności Przewodniczącego Komitetu jego funkcje pełni Zastępca Przewodniczącego Komitetu.

3. Posiedzenia Komitetu odbywają się w miarę potrzeby, jednak nie rzadziej niż co 3 miesiące.

4. [3] Komitet podejmuje uchwały w głosowaniu jawnym, większością głosów obecnych członków, przy obecności przynajmniej 3 członków Komitetu.

5. [4] Uchwały podejmowane na posiedzeniach Komitetu podpisują wszyscy obecni na posiedzeniu członkowie Komitetu.

6. [5] W przypadku równej liczby głosów decydujący głos należy do Przewodniczącego Komitetu albo Zastępcy Przewodniczącego w przypadku nieobecności Przewodniczącego Komitetu.

7. [6] Dopuszcza się podejmowanie uchwał przez członków Komitetu w trybie obiegowym, zatwierdzonych przez przynajmniej trzech członków Komitetu.

8. W posiedzeniach Komitetu mogą brać udział inne osoby zaproszone przez Przewodniczącego Komitetu w charakterze doradców.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 5

[7] Obsługę administracyjno-biurową Komitetu zapewnia Departament Informatyki. Dokumenty związane z pracami Komitetu są przechowywane w tym Departamencie.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 6

1. Rozwiązuje się Komitet Sterujący Informatyzacją Resortu powołany decyzją Ministra Finansów Nr 2/DI/06 z dnia 10 lutego 2006 r.

2. Wszystkie czynności podjęte przez Komitet, o którym mowa w ust. 1, pozostają w mocy, a zadania rozpoczęte i nie zakończone przez ten Komitet są kontynuowane przez Komitet powołany niniejszym zarządzeniem.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 7

Traci moc decyzja Ministra Finansów Nr 2/DI/06 z dnia 10 lutego 2006 r. w sprawie powołania Komitetu Sterującego Informatyzacją Resortu, zmieniona decyzją Ministra Finansów Nr 1/RI/06 z dnia 23 sierpnia 2006 r.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717, z 2004 r. Nr 238, poz. 2390, Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 169, poz. 1414, Nr 249, poz. 2104 oraz z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 170, poz. 1217 i Nr 220, poz. 1600.

[1] § 2 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 15 Ministra Finansów z dnia 7 października 2008 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego Informatyzacją Resortu (Dz.U.M.F. Nr 11, poz. 82). Zmiana weszła w życie 7 października 2008 r.

[2] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 15 Ministra Finansów z dnia 7 października 2008 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego Informatyzacją Resortu (Dz.U.M.F. Nr 11, poz. 82). Zmiana weszła w życie 7 października 2008 r.

[3] § 4 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 15 Ministra Finansów z dnia 7 października 2008 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego Informatyzacją Resortu (Dz.U.M.F. Nr 11, poz. 82). Zmiana weszła w życie 7 października 2008 r.

[4] § 4 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 15 Ministra Finansów z dnia 7 października 2008 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego Informatyzacją Resortu (Dz.U.M.F. Nr 11, poz. 82). Zmiana weszła w życie 7 października 2008 r.

[5] § 4 ust. 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 15 Ministra Finansów z dnia 7 października 2008 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego Informatyzacją Resortu (Dz.U.M.F. Nr 11, poz. 82). Zmiana weszła w życie 7 października 2008 r.

[6] § 4 ust. 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 15 Ministra Finansów z dnia 7 października 2008 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego Informatyzacją Resortu (Dz.U.M.F. Nr 11, poz. 82). Zmiana weszła w życie 7 października 2008 r.

[7] § 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 15 Ministra Finansów z dnia 7 października 2008 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego Informatyzacją Resortu (Dz.U.M.F. Nr 11, poz. 82). Zmiana weszła w życie 7 października 2008 r.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00