Akt prawny
archiwalny
Wersja archiwalna od 2004-10-30 do 2005-10-24
Wersja archiwalna od 2004-10-30 do 2005-10-24
archiwalny
ZARZĄDZENIE Nr 24 MINISTRA FINANSÓW
z dnia 22 października 2004 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian w statucie Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz urzędu Komisji Papierów Wartościowych i Giełd
Na podstawie art. 18 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. - Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi (Dz. U. z 2002 r. Nr 49, poz. 447, z późn. zm.1)) zarządza się, co następuje:
§ 1
Zatwierdza się zmiany statutu Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz urzędu Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, uchwalone w dniu 28 września 2004 r. przez Komisję Papierów Wartościowych i Giełd, stanowiące załącznik do zarządzenia.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
MINISTER FINANSÓW |
wz. E. Suchocka-Roguska |
|
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2002 r. Nr 240, poz. 2055, z 2003 r. Nr 50, poz. 424, Nr 84, poz. 774, Nr 124, poz. 1151, Nr 170, poz. 1651 i Nr 223, poz. 2216 oraz z 2004 r. Nr 64, poz. 594, Nr 91, poz. 871, Nr 96, poz. 959, Nr 116, poz. 1205 i Nr 146, poz. 1546.
Załącznik do zarządzenia nr 24 Ministra Finansów
z dnia 22 października 2004 r. (poz. 143)
W statucie Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz urzędu Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, uchwalonym w dniu 16 kwietnia 2002 r. przez Komisję Papierów Wartościowych i Giełd, stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 11 Ministra Finansów z dnia 6 czerwca 2002 r. w sprawie zatwierdzenia statutu Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz urzędu Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Dz. Urz. Min. Fin. Nr 8, poz. 38 oraz z 2004 r. Nr 6, poz. 35), w § 6 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. W skład urzędu Komisji wchodzą następujące komórki organizacyjne:
1) Sekretariat Komisji,
2) Departament Domów Maklerskich,
3) Departament Funduszy Inwestycyjnych,
4) Departament Informacji i Analiz,
5) Departament Instrumentów Finansowych,
6) Departament Nadzoru Rynku,
7) Departament Prawny,
8) Biuro Administracyjno-Gospodarcze,
9) Biuro Dyrektora Generalnego,
10) Biuro Informatyki,
11) Audytor wewnętrzny,
12) Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych.”