Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 14.10.2020, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.594.2020.3.MSU, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.594.2020.3.MSU

ustalenia podstawy opodatkowania dla świadczonych przez Gminę usług montażu Infrastruktury (pytania oznaczone we wniosku nr 1 i 2), opodatkowania otrzymanej przez Wnioskodawcę dotacji z UE w części przeznaczonej na zakup i montaż Instalacji w budynkach użyteczności publicznej (pytanie oznaczone we wniosku nr 3), uznania otrzymanej dotacji za kwotę brutto (pytanie oznaczone we wniosku nr 4), stawki podatku dla otrzymanej dotacji związanej z ww. usługami (pytanie oznaczone we wniosku nr 5), prawa do odliczenia w całości podatku wynikającego z faktur wystawionych na rzecz Gminy przez Wykonawcę (pytanie oznaczone we wniosku nr 7), prawa do częściowego odliczenia podatku naliczonego od wydatków dotyczących zakupu i montażu Instalacji OZE na budynkach oczyszczalni ścieków oraz stacji uzdatniania wody (pytanie oznaczone we wniosku nr 8).

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r. poz. 1325 z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że do zdarzenia przyszłego opisanego we wniosku z dnia 5 sierpnia 2020 r. (data wpływu), uzupełnionym pismami z dnia 30 września 2020 r. (data wpływu) oraz z dnia 13 października 2020 r. (data wpływu), o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:

  • ustalenia podstawy opodatkowania dla świadczonych przez Gminę usług montażu Infrastruktury (pytania oznaczone we wniosku nr 1 i 2),
  • opodatkowania otrzymanej przez Wnioskodawcę dotacji z UE w części przeznaczonej na zakup i montaż Instalacji w budynkach użyteczności publicznej (pytanie oznaczone we wniosku nr 3),
  • uznania otrzymanej dotacji za kwotę brutto (pytanie oznaczone we wniosku nr 4),
  • stawki podatku dla otrzymanej dotacji związanej z ww. usługami (pytanie oznaczone we wniosku nr 5),
  • prawa do odliczenia w całości podatku wynikającego z faktur wystawionych na rzecz Gminy przez Wykonawcę (pytanie oznaczone we wniosku nr 7),
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00