Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 20.08.2020, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.474.2020.1.AG, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.474.2020.1.AG

Brak prawa do odliczenia podatku VAT od wydatków w ramach realizowanego konkursu.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r., poz. 1325), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 16 czerwca 2020 r. (data wpływu 22 czerwca 2020 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją zadania pn. () realizowanego w Szkole Podstawowej w () jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 22 czerwca 2020 r. wpłynął do tutejszego Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją zadania pn. () realizowanego w Szkole Podstawowej w ().

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Miasto () ubiega się o dofinansowanie w formie dotacji w ramach konkursu pn. () realizowanego w Szkole Podstawowej () ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w (). Przedmiotem zadania jest utworzenie pracowni edukacyjnej przy w/w Szkole Podstawowej. Obecnie w szkole nie ma pracowni, która spełniałaby warunki do realizacji nowej podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych. Pozyskanie dofinansowania z WFOŚiGW z () umożliwi utworzenie ekopracowni na miarę XXI wieku, która sprosta oczekiwaniom uczniów i pozwoli im efektywniej poznawać otaczający świat. Włączenie większego wymiaru obserwacji, doświadczeń oraz lekcji realizowanych w terenie zaowocuje rozwinięciem u uczniów umiejętności myślenia przyczynowo-skutkowego.

Realizacja zadań w nowej pracowni przełoży się na wzrost świadomości proekologicznej dzieci oraz ich rodzin poprzez zachęcanie ich do systematycznej segregacji odpadów w gospodarstwach domowych i wykorzystania alternatywnych źródeł energii.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00