Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 11.08.2020, sygn. 0114-KDIP1-3.4012.315.2020.2.MT, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-3.4012.315.2020.2.MT
Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących nabycie nagród oraz zwolnienie z obowiązku ewidencjonowania na kasie rejestrującej wydania nagród na rzecz laureata na podstawie § 2 ust. 1 w zw. z poz. 36 załącznika do rozporządzenia.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r., poz. 1325) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 18 maja 2020 r. (data wpływu 26 maja 2020 r.) uzupełnionego pismem z dnia 28 lipca 2020 r. (data wpływu 3 sierpnia 2020 r.) w odpowiedzi na wezwanie tut. Organu z dnia 17 lipca 2020 r. nr 0114-KDIP1-3.4012.315.2020.1.MT (doręczone Stronie w dniu 21 lipca 2020 r.), o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących nabycie nagród oraz zwolnienia z obowiązku ewidencjonowania na kasie rejestrującej wydania nagród na rzecz laureata na podstawie § 2 ust. 1 w zw. z poz. 36 załącznika do rozporządzenia - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 26 maja 2020 r. wpłynął do tutejszego Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej, uzupełniony pismem z dnia 28 lipca 2020 r. (data wpływu 3 sierpnia 2020 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie tut. Organu z dnia 17 lipca 2020 r. nr 0114-KDIP1-3.4012.315.2020.1.MT (skutecznie doręczonym w dniu 21 lipca 2020 r.), dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących nabycie nagród oraz zwolnienia z obowiązku ewidencjonowania na kasie rejestrującej wydania nagród na rzecz laureata na podstawie § 2 ust. 1 w zw. z poz. 36 załącznika do rozporządzenia.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca w ramach prowadzonej działalności świadczy usługi marketingowo-reklamowe na rzecz swoich klientów (dalej: Klienci), polegające m.in. na organizacji i przeprowadzeniu różnego rodzaju akcji promocyjnych, w postaci konkursów, loterii promocyjnych, loterii audiotekstowych, programów motywacyjnych, akcji sprzedaży premiowej, których celem jest uatrakcyjnienie zakupu produktów Klientów, jak również działań nie o charakterze stricte sprzedażowym, których celem jest budowanie pozytywnego wizerunku Klienta w oczach potencjalnych odbiorców (dalej: Akcje promocyjne). Akcje promocyjne są kierowane do konsumentów, nie przedsiębiorców.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right